*** Najaar 2008 stoppers ***

hallo meiden

@oeps: wat erg voor je!!!! ik wil jullie veel sterkte toewensen, knap dat je er zo positief over kan denken/praten. je hebt helemaal gelijk met wat je zegt, maar het blijft toch moeilijk!! hoe gaat het nu met jullie?

@iris; ik kan me voorstellen dat je blij bent  dat de dag van de uitgerekende datum weer voorbij is... gelukkig dat het meeviel, maar makkelijk is het toch ook niet!
poeh wat heb jij een rot jaar achter de rug zeg!!! kan me voorstellen dat je dan inderdaad niet echt veel zin hebt om een kerstboom neer te zetten en gezellig kerst te vieren! heel veel sterkte met het verwerken van dit alles!
en ik hoop dat 2009 voor jullie een top jaar wordt!!!!
met mij gaat het goed, nog even afwachten... voel af en toe wat krampen, maar is zo weer weg... we zullen zien! wel spannend hoor!

@ikke; wauw, geweldig dat je scriptie is goedgekeurd!!! gefeliciteerd! ben je begin 2009 lekker afgestudeerd!!
met mij gaat het goed, nog even afwachten, mijn man en ik hebben besloten zaterdag te testen, we zijn dan allebei thuis. moet ik natuurlijk niet voor die tijd ongesteld worden dan...

@suusmama; doe je wel rustig aan!?!! je klinkt alsof je  even helemaal kapot bent...  probeer ook te genieten van deze tijd. ik kan me voorstellen dat dat lastig is wanneer je constant misselijk bent, doodop bent en onzeker bent of het allemaal wel goed gaat! maar goed zelf hebben we niet alles in de hand... !
wij hebben de kerstboom al staan en ook de kerstkaarten zijn de deur uit. ik koop altijd kaarten, ben niet zo creatief!! vind het wel gezellig altijd, lampjes aan, kaarsjes aan heerlijk!

@sanpap; dat lijkt me inderdaad erg vervelend eerst een positieve test daarna een negatieve...
ik had ook gehoord dat de twee streepjes bij die test altijd verschijnen...
verder zou ik nog even afwachten voordat ik weer een test zou doen. je zit nog drie dagen voor je nod...
maar goed anders zou ik inderdaad gewoon een test ophalen bij de kruidvat ofzo..
sterkte en veel succes in ieder geval!!

voor mij is het zoals gezegd dus nog afwachten, ga zaterdag testen, mocht ik voor die tijd nog niet ongesteld zijn geworden.. ben erg benieuwd!! probeer er niet al te veel mee bezig te zijn, maar dat is gemakkelijker gezegt dan gedaan.
zijn er hier nog mensen die moeten werken met kerst en/of met oud en nieuw??
ik moet eerste kerstdag de hele dag werken, van 12:00 - 22:00... erg saai omdat er dan bijna geen bewoners zijn, maar goed moet wel gebeuren natuurlijk!!

xxx leentje

Hallo dames..

Dank jullie wel voor alle lieve woorden..

Om even een paar vragen te beantwoorden:
Ik was op het moment van de bloeding 5 weken en 6 dagen

Ik voel me verder wel oke, heb geen last gehad van verdere krampen of bloedingen!
Gisteren de uitslagen van mijn bloedonderzoek gehad en die gaf een duidelijk verlaagd HCG aan. Dus nu is het afwachten tot  de menstruatie weer op gang komt.
Iemand vroeg ook nog of we er nu direct weer voor gingen.. We gaan er zeker weer voor! Ja hoor, vol goede moed! Denk alleen wel dat ik bij een evt. volgende zwangerschap toch wel wat onzekerder de eerste weken door ga komen!
Eerst gaan we volgende week lekker een paar dagen op vakantie met onze prachtige zoon, en lekker van elkaar en de sneeuw genieten!

Nogmaals lieve dames....bedankt voor de troostende woorden!

Liefss

* Knuffel voor Oeps!!

* SanPap, die digi van CB vindt ik ook te vaag, had vorige maand twee streepjes maar de test zei Niet Zwanger, zegt niks. Ik heb nu predictor en eigen merk gekocht voor deze maand. Doe mij maar een vaag streepje dan, beter dan een tekst die zegt dat je gek bent terwijl je misschien wel beter weet. Snap niet waarom hij eerst zegt wel zwanger en daarna niet. Koop lekker en simpele, denk dat dat duidelijker is. Ik koop ze niet weer.

* Ego berichtje alert *
Hier nog steeds geen RD. Ga misschien morgen ochtend testen (zou dan 2 dagen na mijn NOD - 24 cyclus zijn of een dag voor mijn NOD 27 cyclus dagen) of zondag (1 dag na mijn NOD 27 cyclus dagen) Vaag he? Voel lichte krampjes, maar niet meer zo'n ongi gevoel. Kijk ieder uur of er al iets is. Had de dag van de 16e op de 17e wel wat meer last van afscheiding, dat is nu weg. Heb giga pukkels op mijn hoofd, ziet er niet uit.. Zucht.. en heb een stoelgang van lik me vestje. Nou wat zal het zijn? Jullie horen van mij!

* Alle zwangeren: gefeliciteerd, alle dames met de RD's op bezoek: geniet ervan met de kerst (drink een lekker biertje of wijntje) en ga een ontspannen jaar tegemoed!

Liefs W1980

hoi meiden
ik ben het zo verschrikkelijk druk de laatste paar dagen, ben zelf jarig vandaag, komt straks visite pfff ik ga liever op visite dan dat ik mensen hier heb haha.
en mijn dochter gaat morgen naar een andere groep op de creche dus allemaal traktaties gemaakt.
wil alleen ff snel iets zeggen
@oeps meid ik vind et echt heel erg voor je, lijkt me zo verschrikkelijk.
ik vind het super knap hoe je ermee omgaat. ik ga voor je duimen dat je snel weer zwanger mag zijn en dat je dan een onbezorgde zwangerschap mag hebben.
heel veel sterkte meid.
dikke kus krista

Hey lieve meiden!

@Oeps, meis wat fijn dat je er zo positief onder bent. Ik hoop dat je cyclus gauw weer op de rit is en dat het heel snel weer raak mag zijn! Maar eerst even lekker genieten in de sneeuw! Waar gaan jullie heen? Wij gaan 2 januari naar Frankrijk: Les Deux Alpes!

@Suus, wat duurt dat wachten op de echo lang he?! Ik ken die onzekerheid die je noemt. Eigenlijk ben ik heel positief, maar als ik dan aan de echo denk, ben ik heel bang dat er niets te zien al zijn. Slaat nergens op, zolang er geen reden voor is natuurlijk, maar goed. Denk dat iedereen die onzekerheid wel heeft... Wat vervelend dat je zo moe bent. Fijn dat je mannetje het begrijpt. Hopelijk komt je energie gauw terug!   Hier staat de kerstboom sinds afgelopen zaterdag en zijn alle kaarten de deur uit. Gelukkig wel, vind het altijd zo'n werk!

@W1980, fijn je bent er nog! Oh en je bent nog steeds niet ongi! Ik had ook dat zeuerderige gevoel in m'n onderbuik hoor! Kan heel goed, heb het af en toe nog steeds. Alsof je gewoon ongi bent. De erge steken en krampen die er normaal bij mij bij kwamen kijken, heb ik nu niet. Als je een test doet, zou ik nog niet die digitale doen nee, maar een gewone. Hou je ons op de hoogte!? Ik duim voor je!

@MaikeSanne, hey meis! 16 Weken alweer, jeetje wat vliegt de tijd zeg! Hoe voel je je? En groei je al hard? Hopelijk is je eczeem minder...

@Iris, jeetje wat hebben jullie een hoop meegemaakt zeg, niet te geloven! Kan me voorstellen dat de feestdagen voor jullie niet gauw genoeg voorbij mogen gaan. Het zal altijd anders zijn... Hoe oud was het dochtertje van jullie vrienden? Oh meis, hoop zo dat 2009 jullie jaar wordt!

@Ik1978, meis spannend! Hou je ons wel op de hoogte? Ik duim!

@SanPap, oh wat gaaf!! Ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor! Ik heb de testen van Sensitest en 6 (!) dagen voor m'n NOD was er al een heel licht streepje te zien. Een dag later weer helemaal niks. Twee dagen later een digitale test van CB gedaan en Niet Zwanger, maar wel een heel licht tweede streepje. Ik weet dat je daar niet naar mag kijken, maar toch. Op m'n NOD een dikke streep op de test van Sensitest en een paar dagen later Zwanger op die van CB. Toen was de tweede streep (waar je eigenlijk niet naar mag kijken) nog veel donkerder. Dus... Als er Zwanger gestaan heeft, en je verliest nog geen bloed, denk ik dat je echt zwanger bent hoor! Die digitale testen hebben behoorlijk wat hormoon nodig wil het tot het venstertje doordringen. Ik zou nog heel even geduld hebben en eerst met gewone testen testen. Ik feliciteer je al vast voorzichtig!!!

@Leentje, leuk dat jullie samen gaan testen! Is natuurlijk voor je man ook een heel bijzonder moment. Ik hoop zo dat het raak is!

@Krissie, gefeliciteerd met je verjaardag meis!  Ik ken dat, dat je liever zelf ergens op visite gaat, haha! Maar geniet er toch van vandaag he!

Hier gaat alles prima. Nog een paar dagen en dan de echo! Morgen en zaterdag heb ik geen tijd/kans om hier te schrijven. Dus probeer er zondag weer te zijn. Hoop zo dat er dan meiden met goed nieuws komen!

Liefs, ikke

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

W1980
28
1
4
17

Ik 1978
30
2
1
18

Leentje                                                          
22        
1
2
19

Potjeongeduld
24
1
3
19

SanPap        
24
1
2
20

Krista
27
2
2
20

Mama2006
28
2
7
25

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Tinkerbell
29
1
2
1 of 3

Binnenvaartschipper
25
1
2 (na mk)
5

Baby77
31
3
4
7

Mamaita
27
1
6
9

Sonica
31
1
3
9

Oeps

2

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

MMWS
24
28 nov NOD, nog geen rd's!
1e
3e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

MissX
24
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?
?
?
?

SuusMama
24 december
1e echo
?
11:20

Sannie
13 december
2e
?
?

Debby
16 december
1e
?
?

MissX
23 december
1e echo
8 weken en 2 dagen  
15.30

Mart
8 januari
1e echo
9 weken en 5 dagen
9.00

hee dames! hoe is het? hier wel okee! ik zit alleen met een vraagje! die nestelings bloeding, hoe zit dat, is dat veel of weinig, dik of dun. Ik ben vanmiddag ongesteld geworden, denk ik. maar het was zo super rood, en heel slijmerig. het was even heftig en later was het nix meer. had voor de tijd ook behoorlijk wat krampen gehad. ook nog nooit gevoeld.
Morgen mijn nod zien of het doorzet of niet.

x

vanmorgen (2e keer plassen) getest, negatief. Misschien toch morgen mijn NOD?
Afwachten. Heb nog steeds een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Hopen dat het morgen niet doorzet en dat ik maandag alsnog kan testen na mijn NOD. Duim duim..

Jeetje ik heb geloof ik nog nooit zo'n week gehad. Maar goed ik heb jullie advies opgevolg en een gewone test gedaan van de apotheek... NEGATIEF... en toen nog één en die is ook negatief. Gewoon geen vaag streepje te bekennen.... Pff is snap er niets van. De eerste test gewoon positief en de 4 erna negatief. Morgen mijn NOD, dus ik denk dat die ook wel gaat komen..... Helaas ik ga er echt vanuit dat ik niet zwanger ben.... Ik weet wel, ik ga nooit meer de digitale test van Clear blue gebruiken... klote testen.. sorry voor mijn woorden, maar als je eerste test positief is en daarna 4 testen negatief, dan klopt die van Clear Blue Digitaal gewoon niet. Pff ik voel me een beetje kloten.... Had ik anders niet echt gehad, omdat ik dan denk, op naar de volgende ronde. Maar ja omdat ik wel positief heb getest, grrrrr. Ik heb wel gelezen in de bijsluiter van de apotheek, dat het kan zijn, dat ik wel zwanger was, maar dat het voor de NOD al weer afbreekt. Dan je daarom wel positief kan testen, maar gewoon je NOD hebt. Tsss raar, ik weet niet of ik het moet geloven, want je HcG blijft toch wel even in je lichaam. Nou ja toemaar dan.

Ik ga morgen even op jullie verhalen reageren.
Alle meiden met hun aanstaande NOD, heeeeeeel veel succes ik hoop niet dat jullie zoiets als ons krijgen. Ik weet ik ben te vroeg gaan testen, maar ik voelde me echt zwanger.. Misschien toch nog ontpillen..... ik duim voor jullie!!!!!
W1980: heel veel succes met testen ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!!
en leentje jij ook natuurlijk.

Dikke kus SanPap

Terug
Bovenaan