hey dames,
nog geen RD'tjes hier. Ik hoop toch wel dat ze snel komen, want dan kunnen we verder met de volgende ronde.... We zullen rustig afwachten, hopelijk komen ze vandaag. Heb natuurlijk liever dat ze niet komen, maar na al die negatiefe testen, weet ik gewoon dat ik niet zwanger ben.
@ potjeongeduld: balen van je RD'tjes, op naar een vruchtbaar 2009. Ik denk wel dat je gellijk hebt. Ik heb ook op internet gezocht. Er zijn best veel dames die vroeg positief testen (ruim voor hun NOD), maar waarbij de RDtjes een paar dagen na de NOD alsnog komen. Het kan dus zo zijn, dat je vruchtje wel bevrucht is, en dat je dus HCG aanmaakt, maar dat het vruchtje niet goed innesteld of niet goed is, waardoor je alsware een soort minimiskraam hebt. Dit hebben heel veel vrouwen dus niet door. Misschien heb ik dit ook wel gehad, of er was gewoon iets mis met de test. Maar toch voelde ik me zwanger... haha vrouwen.
Op naar de volgende ronde.
@ ik: balen van je RD'tjes, jij ook op naar een vruchtbaar 2009! Dat we allemaal snel maar zwanger mogen zijn.
@ Suusmama: hoe is het nu met je misselijkheid?
@ Miss X: Bij echo tijd.... SPannend hoor, zo vlak voor de kerst.
@ Mamaita: Heb je al een paar dagen gemist.. Is het verder allemaal goed daar? En maar hopen, dat je snel moet stoppen met voetballen, voor een goed doel natuurlijk.
@ rest: Veel succes met alles.
Liefs SanPap