*** Najaar 2008 stoppers ***

Ha Iris,

Ik kan inderdaad goed begrijpen dat je misschien wel helemaal geen zin hebt in de feestdagen als je zo ´n jaar achter de rug hebt. En oudjaar zal je altijd blijven herinneren aan vorig jaar. Vreselijk zeg. Dat is het ergste wat je kan overkomen: je kindje, en in jou geval je kindjes, verliezen. Heel veel sterkte meid. Dat kun je denk ik best wel gebruiken. Zeker als je dan overal om je heen de lichtjes ziet en iedereen vrolijk is terwijl je zelf misschien het liefst een potje wilt janken.

Met mij gaat het redelijk. Moe moe moe en bij vlagen nog misselijk. Dus niet meer de hele tijd en daar ben ik blij om. Morgen 10 weken (als mijn berekening klopt tenminste). Woensdag de echo. Ben zo zenuwachtig ... Mijn buik is al enorm (in verhouding dan hè) en het is ook bijna niet meer te verbergen nu. Ik moet nog twee dagen werken en ik probeer het dus nog twee dagen te verbergen op mijn werk en als ik eenmaal de echo gehad heb (hopelijk positief) dan mag iedereen het wel weten. Spannend ...

Ondertussen ben ik dus af en toe behoorlijk down. Dat heb ik normaal gesproken bijna nooit. Zullen de hormonen wel zijn. Ben dan ook niet altijd zo gezellig voor mijn vriend en zoontje. Zij zijn wel heel lief voor mij, maar soms kan ik gewoon echt niets hebben en begin al te janken om niets. En als mijn vriend me dan zachtjes lachend beet pakt en zeg: "wat is er nou meis", dan begin ik nog harder te huilen ...

Hopelijk gaat dat snel voorbij en kan ik met de kerstdagen weer vrolijk zijn. En weet je, ik durf ook nog niet te ver vooruit te denken of teveel kleding die ik nu al niet meer pas uit mijn kast te halen bijvoorbeeld. Ik heb het gevoel dat ik dan het lot tart ofzo. Ja, raar hè. Ik ben gewoon misschien wel té voorzichtig.

Van de week horen jullie meer. Sorry van dit echo berichtje. Als ik mij beter voel, hoop ik ook wat meer te reageren op jullie berichtjes. Ik lees ze wel hoor!

Sanpap bijvoorbeeld: meid, wat een pech allemaal. Wat raar hoor. Ik begrijp dat je daar lekker onzeker van kunt worden. Ik duim voor je hoor!!

Liefs voor allemaal, Suus

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

W1980
28
1
4
17

Leentje                                                          
22        
1
2
19

SanPap        
24
1
2
20

Krista
27
2
2
20

Mama2006
28
2
7
25

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Tinkerbell
29
1
2
1 of 3

Binnenvaartschipper
25
1
2 (na mk)
5

Baby77
31
3
4
7

Mamaita
27
1
6
9

Sonica
31
1
3
9

Oeps

2

Potjeongeduld
24
1
4
16

ikke1978
30
2
2
19

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

MMWS
24
28 nov NOD, nog geen rd's!
1e
3e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

MissX
24
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?
?
?
?

SuusMama
24 december
1e echo
10 wkn + 2 dagen??
16.15

Sannie
13 december
2e
?
?

Debby
16 december
1e
?
?

MissX
23 december
1e echo
8 weken en 2 dagen  
15.30

Mart
8 januari
1e echo
9 weken en 5 dagen
9.00

Even mijn echotijd aangepast. Nog nét voor kerst!

Liefs Suus

quote: SuusMama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-12-2008 19:37:32'));

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Leentje                                                          
22        
1
2
19

SanPap        
24
1
2
20

Krista
27
2
2
20

Mama2006
28
2
7
25

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Tinkerbell
29
1
2
1 of 3

Binnenvaartschipper
25
1
2 (na mk)
5

Baby77
31
3
4
7

Mamaita
27
1
6
9

Sonica
31
1
3
9

Oeps

2

W1980
28
1
5
13

Potjeongeduld
24
1
4
16

ikke1978
30
2
2
19

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

MMWS
24
1e
3e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

MissX
24
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?
?
?
?

SuusMama
24 december
1e echo
10 wkn + 2 dagen??
16.15

Sannie
13 december
2e
?
?

Debby
16 december
1e
?
?

MissX
23 december
1e echo
8 weken en 2 dagen  
15.30

Mart
8 januari
1e echo
9 weken en 5 dagen
9.00

Mijn NOD is vandaag gekomen... Op naar ronde 5!

hey allemaal,

nou hier nog geen rd's en ik was met 20 december al uitgegaan van 30 dagen cyclus dus ik ben benieuwd, ben nog steeds van mening dat ik bijna niet zwanger kan zijn omdat ik ziek was tijdens eisprong.
voel ook helemaal niets, niet dat ik ongi moet worden maar ook niet dat ik zwanger zou zijn, ga morgen maar een testje doen als ik nog niet ongi ben.
ben er momenteel eerlijk gezegt ook even niet meer zo mee bezig. heb gister gehoord dat mijn buurjongetje van 4 jaar oud leukemie heeft.
het is zo verschrikkelijk oneerlijk, het is zo'n super leuk en lief joch, hij lag bij toeval in het ziekenhuis omdat hij was aangereden door een fietser en hij bleef maar pijn houden, toen hebben ze dus de leukemie ontdekt.
vandaag zijn eerste beenmergpunctie gehad, ik vind het echt zo erg, heb heel erg gehuild toen ik het hoorde. ik hoop echt dat alles nog goed gaat komen.

liefs krista

Hey meiden!

@Potjeongeduld, dus toch ongi, shit! Ik hoopte zo voor je dat het een innestelingsbloeding was...

@W1980, he meis, wat ontzettend balen zeg, weer ongi!! Hoe is het met je?

@SanPap, wat een gedoe met die testen he...

@Ik1978, meis wat baal ik voor je zeg. Ook al is het de eerste ronde, je hoopt het zo! Ik vond de eerste ronde de ergste. Wanneer is je nieuwe NOD? Ik ga weer voor je duimen hoor!

@SuusMama, gelukkig ben je wat minder misselijk nu. Nog twee dagen en dan de echo, leuk! En wat gaaf dat je buik al begint te groeien. Nog even verbergen en dan lekker met de buik vooruit, haha!

@Krista, meis toch is het spannend hoor! Ik blijf duimen! Jeetje wat erg van je buurjongetje zeg. Zo jong nog, vreselijk! Kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Sterkte!

Morgen de echo, joepie!! Toch ook wel heel erg spannend hoor. Het spookt steeds door m'n hoofd van: misschien is er wel niks te zien? Heb gisteren nog een test gedaan en een dikke vette streep, dus je zou denken dat alles goed is. Ik hou jullie op de hoogte hoor!

Liefs, ikke

Wil iedereen de echo data aanpassen???

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Leentje                                                          
22        
1
2
19

SanPap        
24
1
2
20

Krista
27
2
2
20

Mama2006
28
2
7
25

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Tinkerbell
29
1
2
1 of 3

Binnenvaartschipper
25
1
2 (na mk)
5

Baby77
31
3
4
7

Mamaita
27
1
6
9

Sonica
31
1
3
9

Oeps

2

W1980
28
1
5
13

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

MMWS
24
1e
3e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

MissX
24
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?
?
?
?

SuusMama
24 december
1e echo
10 wkn + 2 dagen??
16.15

Sannie
13 december
2e
?
?

Debby
16 december
1e
?
?

MissX
23 december
1e echo
8 weken en 2 dagen  
15.30

Mart
8 januari
1e echo
9 weken en 5 dagen
9.00

hey dames,

na 3 dagen gewacht te hebben, heb ik zonet een test gedaan met manlief!!!!

ECHT GIGA ZWANGER
voor iedereen die nog niet zwanger is:

Ik kan het niet geloven. Maar er kwam echt zo'n giga dikke vette streep te staan. Ben nu ook 2 dagen overtijd.... echt heel raar. Ik voel me ontwerkelijk, heel vreemd. Nou morgen ben ik jarig, dus dit is echt het mooiste cadeau ever. Ik ben me er wel van bewust, dat het nog mis kan gaan hoor, maar goed.

Ik ga even genieten met mijn mannetje.

Sorry voor mijn ego berichtje, maar dat was even nodig, omdat ik zo in onzekerheid zat... pfff.

Dikke kus SanPap

Hai meiden,

Hier gaat alles goed. Ik merk wel dat ik wat sneller moe ben, maar ik mag echt niet klagen.
ik heb het goede  nieuws al wel verteld aan mn beste vriendinnen en aan een bevriend stel. ze vinden het helemaal geweldig!
deze week gaan we het tegen onze ouders vertellen, met kerst dus, en ik word al helemaal zenuwachtig als ik eraan denk. ik ben er best wel onzeker over. de mening van  mn ouders is voor mij wel belangrijk, je wilt toch dat je ouders trots op je zijn...
ik denk dat als mn ouders heel blij reageren, dat er dan een last van mn schouders af valt.

@oeps; ik wil jou heel veel sterkte wensen! ik vind het echt erg voor je, maar ik hoop ook dat je weer snel zwanger mag zijn!

@suusmama; wat zijn jou hormonen vervelend zeg! haha, ik hoop dat er betere tijden aankomen voor jou.

@sanpap; Gefeliciteerd! wat goed zeg! jij bent echt voor de gek gehouden  door je lichaam he en door de testen ook. maar nu mag je lekker gaan genieten van je zwangerschap! klinkt onwerkelijk he?

@w1980; succes voor de komende ronde!

Ik moet alleen dinsdag en woensdag nog werken en heb dan lekker vakantie. dan hoef ik pas 5 januari weer te beginnen en dan heb ik al bijna mijn echo! jeeh! daar kijk ik echt naar uit.

Als ik hier voor de kerst niet meer kom, dan wens ik jullie alvast een super gezellige kerst!

liefs mart

Hey Sanpap,

Helemaal super meid! Wat een goed nieuws!! Geniet er maar lekker van. En inderdaad, ik weet hoe spannend het nog kan zijn (ik kan er nog steeds bijna niet van genieten, durf gewoon niet ...), maar probeer het wel hoor!!

Ik heb woensdag mijn echo en daarna hoop ik nog net voor de kerst jullie te laten weten hoe het gegaan is. Hopelijk positief ...

Liefs en heel veel **************************************** voor jullie allemaal.

Terug
Bovenaan