Hey Dames,
Hier even een berichtje van mij. Dit is wel een beetje oud, want de vorige keer heb ik maar een stuk in Word getypt omdat ik telkens mijn tekst kwijt was. Gelukkig niet de enige, want de site heeft een week op z'n gat gezeten, balen. Hopen dat iedereen een mooie kerst heeft gehad.
Inmiddels weet ik nu een week dat ik zwanger ben. Heb nu een paar testen gedaan, en allemaal positief.
Volgens de berekening van internet zijn wij 27 augustus 2009 uitgeteld. Ik kan het nog niet geloven, maar het is ook nog zo onwerkelijk.
Kan niet wachten totdat ik het zou gaan voelen. Maar eerst de 12 weken maar even overleven. Kan nog van alles fout gaan...
Wel hebben we het aan onze ouders verteld... Die waren echt heel blij, zo mooi. De rest blijft het nog geheim tot 12 weken.
@ Miss X: hoe was de echo??? Ben heel benieuwd!
@ SuusMama: Hoe wat bij jou de echo?? Ik heb echt voor jullie geduimd hoor! Dat het allemaal maar lekker goed is....
@Krissie105: Hoe is het bij jou met de RD'tjes. Ik hoop dat ze nog steeds weg zijn, en dat je snel een positieve test krijgt. ZO niet, dan moeten ze snel komen, kan je op naar de volgende ronde!!! Krissie, wat ontzettend naar van je buurjongen, daarmee wordt je altijd wel weer met de neus op de feiten gedrukt, dat het leven niet altijd mooi is.... Pff heel veel sterkte.
@Baby77: ik kan je helaas geen antwoord geven op je eisprong gedoe. Ik zou aannemen, dat het beide hetzelfde zal zijn... Ik kan je hiermee niet helpen. Jij hebt dus een drukke klusweek, zo voor de kerst, lekker hoor

)
@Mart: ik denk dat je ouders echt super blij zullen zijn! Ze worden opa en oma, dat is toch geweldig. Ik ken je ouders niet, maar ik denk het zo.... Je zult zien, dat dit een mooi kerstcadeau is.
@rest: veel klussen tijdens deze dagen, geniet ervan en heel veel succes. Ik duim voor jullie, want jullie hebben ook voor ons geduimd, en dit heeft zijn vruchten afgeworpen..... hahaha. Ik ga proberen te genieten, al kan ik dit nog moeilijk....
Liefs SanPap