*** Najaar 2008 stoppers ***

Toch nog even ..

Mart, het kan toch niet anders dan dat je ouders positief op je geweldige nieuws gaan reageren? Ze zijn vast heel blij voor jullie. Nu ken ik natuurlijk je ouders niet, dus misschien zeg ik wel iets raars, maar het gaat vast goed. Niet zenuwachtig worden hoor.Hoe gaan jullie het vertellen? Weet je dat al? Veel succes in ieder geval en daarna   heerlijk samen met iedereen er van genieten :).

Liefs Suus

He SanPap,

Wauw..... gefeliciteerd!!! Geniet ervan meid!!!

Meiden al weer een zwangere erbij..... er kan nog meer bij.... er kan nog meer bij.....

liefs Iris

He meiden,

Oeps hoe is het met je??  Geniet lekker van je vakantie met je vakantie met je man en zoon.

Leentje.... hoe is het met jou? Jullie zouden afgelopen zaterdag toch testen?? Ik gun het jou ook zo erg. Balen zeker dat je met de kerst moet werken. Ik hoef dan niet te werken. Ik moet morgen nog werken en dan ben ik anderhalve week vrij. Heb ik echt wel even zin in.

W1980....balen dat het voor jou deze ronde weer niet raak is. Voor jou dan ook maar een heel goed begin van 2009!!!!!!

Potjeongeduld.... voor jou hetzelfde meid. Balen he?! En idd maar zo'n 20% van de bevruchte eitjes halen de zwangerschap. Het hele zwanger worden is echt wel heel erg wonderlijk. En wat dat betreft hebben we niks te kiezen... al denken sommige mensen daar anders over... grrr. Nou meid ook voor jou......... een heel erg fijn en vruchtbaar 2009!!!!

Suus... wat fijn voor je dat je misselijkheid wat af begint te nemen. En probeer er echt wel van te genieten hoor maar ja dat is natuurlijk makkelijk gezegd vanaf deze kant. Helemaal als je hoort hoeveel er mis kan gaan. Maar bedenk dat het altijd nog vele malen  vaker gewoon goed gaat! Woensdag je echo. Spannend hoor. Laat je weten hoe het was??

Ikke... het dochtertje van onze vrienden was bijna 5 jaar oud. Het was echt verschrikkelijk en dan zijn we nu al weer bijna een jaar verder. Echt het lijkt nog als de dag van gisteren. Pfff....
Meid.... jij hebt morgen je eerste echo. Wat spannend!!! Vind het zo super voor je. Laat jij ook even weten hoe het was??

Krista..... en??? weet je al meer??
En wat verschrikkelijk van je buurjongetje. Echt.... het is zo oneerlijk allemaal.

Mart23.... leuk om wat van je te horen en fijn dat het allemaal nog zo goed en ik weet zeker dat je ouders het helemaal geweldig zullen vinden. Ja toch?? Zijn ze al opa en oma of wordt dit hun eerste kleinkind??

Mamaita... hoe is het met jou? Of zit je alweer met een biertje in bad?? ha ha ha... lekker hoor... doe ik af en toe ook wel eens. Vind een biertje ook wel lekker en rose vind ik ook erg lekker. Laatst heb ik een pizza gegeten in bad.... ha ha ha was ook erg lekker.

En hoe is het met de andere meiden??

Van sommige meiden horen we niks meer. Debby bijv. of MmWS... of ik heb iets gemist... ha ha ha!

Hier is alles oke. Zit midden in mijn eisprong. Volgens mij heb ik em nog niet gehad. Ik denk dat ik deze keer toch echt weer een cyclus van 30 dagen heb. Is wel gek dan. Links is het 30 dagen en rechts 26 dagen. Weet iemand of dit vaak zo dat er verschil zit in het moment van de eisprong??
Verder gaan mijn vriend en ik vanaf 2e kerstdag even een paar daagjes weg met zijn tweetjes. Ik weet niet waarheen want mijn vriend heeft het geregeld. Ik heb er wel zin in hoor. Er even helemaal uit met zijn tweetjes. Dat hebben we dit jaar nog niet kunnen doen.

Liefs Iris

ff super snel een berichtje voordat mijn collega achter me staat.
heb vandaag een test gedaan, was negatief.
maar nog steeds gee rd's hier en geen gevoel dat ze eraan komen.
liefs krista

Hey Dames,

Hier even een berichtje van mij. Dit is wel een beetje oud, want de vorige keer heb ik maar een stuk in Word getypt omdat ik telkens mijn tekst kwijt was. Gelukkig niet de enige, want de site heeft een week op z'n gat gezeten, balen. Hopen dat iedereen een mooie kerst heeft gehad.

Inmiddels weet ik nu een week dat ik zwanger ben. Heb nu een paar testen gedaan, en allemaal positief.
Volgens de berekening van internet zijn wij 27 augustus 2009 uitgeteld. Ik kan het nog niet geloven, maar het is ook nog zo onwerkelijk.
Kan niet wachten totdat ik het zou gaan voelen. Maar eerst de 12 weken maar even overleven. Kan nog van alles fout gaan...

Wel hebben we het aan onze ouders verteld... Die waren echt heel blij, zo mooi. De rest blijft het nog geheim tot 12 weken.

@ Miss X: hoe was de echo??? Ben heel benieuwd!

@ SuusMama: Hoe wat bij jou de echo?? Ik heb echt voor jullie geduimd hoor! Dat het allemaal maar lekker goed is....

@Krissie105: Hoe is het bij jou met de RD'tjes. Ik hoop dat ze nog steeds weg zijn, en dat je snel een positieve test krijgt. ZO niet, dan moeten ze snel komen, kan je op naar de volgende ronde!!! Krissie, wat ontzettend naar van je buurjongen, daarmee wordt je altijd wel weer met de neus op de feiten gedrukt, dat het leven niet altijd mooi is.... Pff heel veel sterkte.

@Baby77: ik kan je helaas geen antwoord geven op je eisprong gedoe. Ik zou aannemen, dat het beide hetzelfde zal zijn... Ik kan je hiermee niet helpen. Jij hebt dus een drukke klusweek, zo voor de kerst, lekker hoor :))

@Mart: ik denk dat je ouders echt super blij zullen zijn! Ze worden opa en oma, dat is toch geweldig. Ik ken je ouders niet, maar ik denk het zo.... Je zult zien, dat dit een mooi kerstcadeau is.

@rest: veel klussen tijdens deze dagen, geniet ervan en heel veel succes. Ik duim voor jullie, want jullie hebben ook voor ons geduimd, en dit heeft zijn vruchten afgeworpen..... hahaha. Ik ga proberen te genieten, al kan ik dit nog moeilijk....

Liefs SanPap

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Leentje                                                          
22        
1
2
19

Krista
27
2
2
20

Mama2006
28
2
7
25

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Tinkerbell
29
1
2
1 of 3

Binnenvaartschipper
25
1
2 (na mk)
5

Baby77
31
3
4
7

Mamaita
27
1
6
9

Sonica
31
1
3
9

Oeps

2

W1980
28
1
5
13

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

MMWS
24
28 nov NOD, nog geen rd's!
1e
3e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

MissX
24
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap                
25
1e
2e
27 aug 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?
?
?
?

SuusMama
24 december
1e echo
10 wkn + 2 dagen??
16.15

Sannie
13 december
2e
?
?

Debby
16 december
1e
?
?

MissX
23 december
1e echo
8 weken en 2 dagen  
15.30

Mart
8 januari
1e echo
9 weken en 5 dagen
9.00

SanPap        
??
1e echo        
??
??
Ik heb even de lijst aangepast. Dinsdag 6 januari moet ik naar onze huisarts. Die doet ook zelf bevallingen. Alleen de echo vindt plaats bij een verloskundige praktijk. Ik hoor dinsdag dan wel wanneer ik een afspraak kan maken. Dan zal ik mijn echo data invullen.

Doen jullie aan Moeders voor Moeders?? Ik heb besloten van wel. Ik heb namelijk wat mensen om mij heen, die de hormonen hard nodig zijn om zwanger te raken, dus ik vind dat ik het wel moet doen. Vanavond komt er al iemand langs.. spannend.

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Leentje                                                          
22        
1
2
19

Krista
27
2
2
20

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Tinkerbell
29
1
2
1 of 3

Binnenvaartschipper
25
1
2 (na mk)
5

Baby77
31
3
4
7

Mamaita
27
1
6
9

Sonica
31
1
3
9

Oeps

2

W1980
28
1
5
13

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

MMWS
24
28 nov NOD, nog geen rd's!
1e
3e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

MissX
24
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap                
25
1e
2e
27 aug 2009??

Mama2006
28
2e
8e
05 sept 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?