*** Najaar 2008 stoppers ***

Hoi meiden

Ik heb goed nieuws, ik ben ZWANGER !!!!!!!!!!
Het is niet te geloven, de maand dat ik zeker wist niet zwanger te zijn ( door de griep )
En helemaal niet te hebben stil gestaan bij die ene x dat we geklust hebben ( aangezien hij volgens mij buiten mijn vruchtbare periode was ) is het raak.
Zou 2e kerstdag ongi worden, niks.
Zaterdag nog niks, ik had geen zwangerschapstesten in huis dus een ovu test gedaan, en die werdt hartikke positief.
Dus snel naar de winkel voor een test en ja hoor zwanger....

Ben als het goed is 5 sept uitgerekend ( mijn dochter is geboren op 8 sept 2006 )
dus lekker dicht bij elkaar hahaha.

Sanpap gefeliciteerd !!!!

Groetjes Mama2006

Hallo meiden,

Gelukkig, we hebben weer radiocontact. Van harte gefeliciteerd, mama 2006 en Sanpap!!!! Wat goed om van jullie zwangerschappen te horen, dat geeft weer moed! Nog even en we hebben meer zwangeren dan wachtenden... Ik wist dat niet van die ovulatietesten, dat je daar ook een ´zwangerschapstest ´ mee kon doen, wat grappig.
@Krista, weet je al wat meer? En Leentje? Hoop voor je dat je een bijzondere kerst hebt gehad!
@Sanpap, ik ken Moeders voor Moeders alleen van heel vroeger (van mijn eigen moeder), toen moest je iets in een zakje aan de deurknop bevestigen (en dat in de eerste weken van je zwangerschap als je het nog niet wilt vertellen... hmm), maar dat zal nu wel anders zijn hihi. Lijkt me wel een goed initiatief om aan mee te werken, je kunt er andere gezinnen enorm blij mee maken. En je moet toch wat als je geen bloed meer  mag doneren, nietwaar?
@Mart, hoe reageerden je ouders? Kan me haast niet anders voorstellen dan dat ze het geweldig vinden. Die van mij staan haast te springen. Ze weten niet dat we bezig zijn om zwanger te worden, maar hebben al wel aangeboden op te passen (pas zei mijn moeder zelfs: ja, ik heb nu zoveel tijd over, wordt het niet eens tijd? dan kan ik weer op een kleine oppassen)
@Ikke, hoe was je echo?
@Iedereen die deze dagen nog onzeker ingaat: veel succes en veel romantiek bij het  klussen toegewenst!!

Groetjes, Sonica

Hey meiden!

He he, eindelijk doet het forum het weer!

@Mama2006, wat een geweldig nieuws! GEFELICITEERD!!! Wauw wat gaaf zeg! En dat nou juist in die ene maand waarin jullie maar een keer geklust hebben! Je hoort het vaak he, dat wanneer je er minder 'mee bezig' bent, het raak is. Ben zo blij voor je! Het is je zo gegund! Hoe voel je je? Wanneer is je uitgerekende datum?

@SanPap, meis jij ook GEFELICITEERD!!! Jeetje was een geweldig nieuws zeg, twee zwangeren erbij! Hoe gaat het met jou? Kun je het al een beetje bevatten? Echt helemaal top joh! Jij hebt vast een geweldige verjaardag gehad, haha! Ook daar nog mee gefeliciteerd! Dat hoor je niet vaak dat een huisarts bevallingen doet! Ben benieuwd wanneer je eerste echo is, zo speciaal! Wat goed dat je meedoet aan   Moeders voor Moeders. Ik doe zelf ook al een aantal weken mee.

@Mart, hoe hebben je ouders gereageerd? Ze zijn vast hartstikke trots! Nu lekker vakantie meis!

@Suus, hoe was je echo??

@Iris, jeetje zeg, 5 jaar was dat meisje al. Wat vreselijk!
Klopt, we horen inderdaad van een aantal meiden niks meer. Bij deze heb ik ze dan ook uit het lijstje gehaald. Dan wordt het allemaal wat overzichtelijker. Als ze willen, kunnen ze er zo weer in. Maar het is wel zo gezellig dat de meiden die in het lijstje staan zo af en toe komen kletsen. En dat hoeft echt niet elke dag natuurlijk. Maar na een  aantal weken dan misschien maar uit het lijstje? Weet niet wat de anderen hiervan vinden?
Jullie zijn even lekker een paar dagen weg (geweest). Hoe was het?? Ik hoop dat je met goed nieuws terug komt!!

@Krista, wat spannend voor je! Ik heb je op het wachtbankje gezet hoor! Duim duim duim duim....

@Sonica, dat dacht ik nou ook. Ik ben ook bloeddonor, maar dat mag nu niet. Als ik dan wat anders voor een goed doel kan doen, graag! Tegenwoordig plas je in kannen en de inhoud doe je in speciale bussen. Een keer in de week worden die bussen of bij je thuis opgehaald (je kunt het dan in de achtertuin zetten, discreet), of je brengt het ergens naartoe. Nog even en dan jouw NOD weer! Hebben jullie goed geklust?

Hoe is het met Oeps en Jazzie??

De echo vorige week was heel bijzonder. Uiteindelijk werd het wel een inwendige echo, omdat het zo beter zichtbaar was. We hebben het hartje zien kloppen, zo mooi! 15 Januari is alweer de volgende echo. Dan kan de vk ook wat beter schatten wanneer de uitgerekende datum is. Ik ga nog proberen een foto van de echofoto te maken en dan zal ik die hier plaatsen.

Ben ondertussen ook jarig geweest en zal m'n leeftijd even aanpassen.

Als ik jullie niet meer spreek morgen: allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

Liefs, ikke

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Tinkerbell
29
1
2
1 of 3

Binnenvaartschipper
25
1
2 (na mk)
5

Baby77
31
3
4
7

Mamaita
27
1
6
9

Sonica
31
1
3
9

Oeps

2

W1980
28
1
5
13

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19

Wachtbankje
Leeftijd
Reden                      
Kindje
Ronde

Leentje
22
19 dec NOD
1
2

Krista
27
20 dec NOD
2
2

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009??

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?
?
?
?

SuusMama
24 december
1e echo
10 wkn + 2 dagen??
16.15

MissX
23 december
1e echo
8 weken en 2 dagen  
15.30

Mart
8 januari
1e echo
9 weken en 5 dagen
9.00

SanPap
??
1e echo
??
??

He meiden,

Hij doet het weer. Tjonge jonge we hebben gewoon een week niet met elkaar kunnen kletsen, veels te lang.... maar ik lees al wel weer goed nieuws....

Mama2006.... Van harte gefeliciteerd!!! Jeetje meid je bent gewoon zwanger en je wist zeker dat het niet raak kon zijn deze maand en dan toch van die ene keer.... net wat ikke zegt... dat hoor je wel vaker als je er niet teveel mee bezig bent dat het dan juist raak is. Super voor je. Voelde  je je ook al anders op de dag van je NOD of misschien al eerder of had je het helemaal niet door?

Ikke.... dus je hebt een superecho gehad. Geweldig voor je. En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En hebben jullie het nu jullie vrienden ook verteld? Dat zou je toch op je verjaardag doen?? En ik ben het helemaal met je eens hoor dat de meiden waar je niks van hoort uit het lijstje worden gehaald. Ze kunnen natuurlijk altijd weer worden toegevoegd.

SanPap... hoe voel je je? Al misselijk, moe of andere symptonen?

Nou de meeste andere meiden heb ik al eerder een berichtje gestuurd. Hoe is het met jullie?? Leentje al getest? En mart al aan je ouders verteld en hoe reageerden ze? En Suus heeft ook al een echo gehad, op 24 december als ik het goed heb. Hoe was jouw echo suus??

Hier is alles goed. Ben afgelopen weekend met vriendlief 2 nachtjes weg geweest naar het zuiden van het land. Was erg lekker om er even uit te zijn. Ook wel dubbele gevoelens gehad omdat we normaal gesproken nu helemaal niet een weekendje weg waren geweest maar onze 2 mannetjes thuis hadden gehad maar het was toch wel even lekker om weg te zijn. En morgen is het al weer een jaar geleden dat het dochtertje van onze vrienden is overleden. Morgenmiddag gaan we met zijn allen naar de begraafplaats. Heb nog een bloemstuk laten maken. Kan het morgen ophalen. Hoop dat het mooi is geworden. Vast wel.

Verder snap ik niks meer van mijn cyclus. Gezien het temperaturen zou ik deze maand een cyclus hebben van 24 of 25 dagen ipv. 30. Zo kort is ie nog nooit geweest. Had ik niet verwacht en dus hebben we of net te laat geklust of we zijn net op tijd geweest. Aangezien ik nog niks voel ga ik er maar weer vanuit dat het niet raak is. Afgelopen weekend had ik 2 dagen achter elkaar een klein beetje bloedverlies. Was beide keren na het klussen. Was maar minimaal en daarna was het ook weer over. Vond ik wel gek. Zijn er andere meiden die hier ervaring mee hebben??

Liefs Iris

hee dames!

Heel erg super dat er weeer wat zwangeren bij zijn! hier gaat het weer hartstikke goed! vandaag is het mijn ei volgens de uitrekeningen.

heel veel klus plezier het aankomende jaar!

X

hai meiden,

@ sanpap en mama2006; GEFELICITEERD!!! jeeh! wat fijn voor jullie! geniet ervan!

@missX; wat gaaf je echo! wel vervelend dat het inwendig moest, of viel dat mee? wij moeten nog een week wachten en dan mogen wij ook! was je niet heel zenuwachtig met de echo? ik ben daar best nerveus over, strax zit er niks ofzo.
ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@suusmama; hoe was je echo?

@baby77; wat lekker dat je er een paar dagen tussenuit bent geweest. het is ook een moeilijke tijd voor jullie.
ik hoop dat je deze ronde toch zwanger bent, want dat zou zo'n mooi begin zijn van het nieuwe jaar. misschien kun je de nare dingen dan een beetje achter je laten en naar iets nieuws en moois toeleven. heel veel sterkte.
over het bloedverlies kan ik je niks zeggen, geen idee wat het zou kunnen zijn.
je vroeg nog of mn ouders voor t eerst opa en oma worden; ja dat is zo, en daarom is het voor hun nog wel wennen.

hier gaat alles nog steeds heel goed. soms denk ik weleens, ben ik wel zwanger? heb geen last van vervelende kwaaltjes en de vermoeidheid is ook nog steeds goed te doen. ik heb deze week lekker vakantie en dan doe ik het ook rustig aan!
met kerst hebben we het goede nieuws verteld aan onze ouders en ze waren beiden blij en enthousiast! al hadden mn ouders het nog totaal niet verwacht en waren ze wel een beetje beduusd. ik was echt vreselijk zenuwachtig, werd er helemaal misselijk van. ik had voor mn ouders en schoonouders een klein koffertje met daarin een rompertje en 2 speentje met i love oma en i love opa. heel schattig! dus op die manier hoefde we het met niet veel woorden te zeggen.
mn schoonouders hadden het eigenlijk ook nog niet echt verwacht, maar waren super blij! mn schoonmoeder had de tranen in haar ogen staan.

ik hou het hier even bij!
hele fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar!

liefs mart

Hey ladies!

Gefeliciteerd alle zwangere dames!
Geniet ervan!
Iedereen die echo's enzo krijgt; ben erg benieuwd!
Wie wil weten wat het gaat worden?
Mijn schoonzusjes wisten het allebei. Ik weet nog
niet of wij het willen weten wanneer het zover is.,,

IIk ben niet zo actief op dit forum maar ik lees wel mee,
zit nu in mijn vruchtbare periode. Helaas ik en vriend beide griep..
Hebben wel geklust af en toe maar niet echt zoals voorgaande
maanden. Misschien brengt het geluk. Voel me zo niet echt
aantrekkelijk of vruchtbaar met mijn kleine oogjes en verkouden
stem.. haha. we zien wel.. over 2 weken mijn NOD, vandaag
mijn meest vruchtbare dag..

Ik wens jullie allemaal een goed uiteinde!

Liefs W1980

Hoi meiden

Ooooo ik ben zo bang !!!!!
Vanmiddag naar de w.c geweest en daarna zo'n buiken pijn gehad dat ik bijna verging....
De ha is er zelf bij geweest en heeft een paar dingen uitgesloten, hij kon ook niet zeggen dat het een miskraam is aangezien ik geen bloedverlies heb.
Meiden ik heb er een hard hoofd in, maar we moeten maar weer afwachten.

Iedereen fijne jaarwisseling !!!

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan