*** Najaar 2008 stoppers ***

Hi Mama2006, wat balen zeg die onzekerheid. Hoe gaat het nu met je, heb je later nog last van pijn gehad? Ik duim voor je!

gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!
iedereen een goede jaarwisseling gehad? ik zeker wel, maar kan nooit zo goed slapen als ik alcohol op heb... heb dus een uurtje geslapen denk ik...
ik ben dus niet zwanger, heb die zaterdag getest en die was negatief, later die week nog een keer getest maar ook die was negatief.... maar er zijn ook nog geen rd's in zicht. erg vervelend, als het dan toch niet raak is, dan moet het ook maar snel komen....
we wachten af!!

sanpap; wauw gefeliciteerd!!!!! had het al eerder gelezen, maar kon niet reageren omdat dit forum het niet deed....  
mama2006; ook jij gefeliciteerd. ik hoop dat alles goed gaat??

ikke; wat mooi om te horen dat de echo zo bijzonder was... lijkt me ook geweldig om even de bevestiging te krijgen dat er echt een kindje aan het groeien is in je buik.. geniet ervan!!
gefeliciteerd met je verjaardag!! leuke verjaardag gehad??

iris; ik kan me voorstellen dat je dan met dubbele gevoelens een paar dagen weg gaat. mooi dat je het wel fijn hebt gehad samen!! is het bloemstuk nog mooi geworden?
leuk he die cyclus? ik snap er ook helemaal niks meer van... wat betreft het bloedverlies daar kan ik je niet mee helpen daar heb ik geen ervaring mee!

mart; wat fijn dat je ouders positief reageerden... ik kan me heel goed voorstellen dat je daar zenuwachtig voor was, dat zou ik ook wel zijn denk ik! toch fijn dat ze dan zo positief zijn!

nou dit was het weer even voor nu... iedereen een fijne dag vandaag!!

xxx leentje

Hoi

HAPPY NEW YEAR !!!!

Ik heb geen pijn meer, ja een gewone zwangerschaps buik gevoel ( als je snapt wat ik bedoel )
Ik heb geen bloedverlies gehad en ik voelde me vanochtend nog hartstikke zwanger, dus volgens de vk is alles goed en had het niks met een mk uit te staan, gelukkig !!!
Volgens mijn eigen gevoel zit het ook wel goed !!!

Meiden die nog niet zwanger zijn, ik hoop dat 2009 jullie jaar wordt !!!!
Meiden die zwanger zijn, ik hoop een gezonde baby in 2009 !! ( zondre problemen ).

Groetjes Mama2006

He meiden,

Allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2009 toewensen!!!

Leentje.... balen zeg dat je neg. hebt getest maar nog niet ongi bent geworden. Dat is echt frustrerend want dan weet je eigenlijk nog niet zo goed waar je aan toe bent.
Het bloemstuk is heel mooi geworden. Was gisteren een zware dag en ik ben dan ook blij dat 2008 voorbij is. We gaan nu met frisse moed het nieuwe jaar in.

Mama 2006... hoe is het nu met jou??? Hopelijk is alles nog goed en was het gewoon heel heftige bandenpijn ofzo. Kan me voorstellen dat je er helemaal bang van wordt.

Mart... kan me voorstellen dat je je soms afvraagt of je wel echt zwanger bent als je verder geen kwaaltjes hebt. Maar dat besef komt wel hoor. Helemaal als je zometeen je echo hebt gehad. Nog een weekje wachten meid.... spannend!!!

Hier is alles verder goed. Ik heb gisteren weer een test gedaan omdat ik zo'n gevoel heb  dat ik zwanger ben (maar dat heb ik al eerder gehad dus zegt niks) maar weer een hele lichte vage streep. Echt zo een waarvan je denkt dat het gewoon  de voorgedrukte streep is. Heb dat al eens eerder gehad en dacht toen echt dat ik zwanger was... nou mooi niet dus. Het was een test van predictor, zal wel goed zijn toch maar ik kan ook te vroeg zijn geweest met testen. Omdat mijn cyclus wat in de war is weet ik het niet. Maar ja heb nu dus geen testen meer in huis dus heb net via sensitest testen besteld. Hoop dat ze snel binnen zijn. Pfff wat zou dat een goed begin zijn van 2009 na zo'n rotjaar te hebben gehad. Ben ook echt blij dat 2008 voorbij is.  Spannend spannend spannend.... duimen jullie voor me??

Tot snel meiden.

Liefs Iris

He mama 2006, we waren tegelijk aan het mailen. Gelukkig maar dat alles nog goed is!!!! Wat een opluchting voor je!!

Liefs Iris

hee allemaal de best wensen!
Iedereen heel door de nacht gekomen? ik heb al mijn vingers nog!

x

Hallo lieve meisjes,
wat was dat een vervelende week zeg, zonder jullie!!! Bah, ik vond er niks aan, daarbij had ik echt een megalang bericht geschreven naar velen, efloeps die was zo weg, heeeeeel erg balen!!!
Nou, begin maar weer eens aan een bericht, en nu hopen dat dit forum het blijft volhouden!

Voor iedereen een heel gelukkig, gezond, liefdevol en hoopvol 2009 toegewenst!

@Oeps: Hoe is het inmiddels met jou? Gaat het weer een beetje? Hoe was de vakantie, heb je een beetje kunnen genieten?

@Ikke: Fijn zeg dat die scriptie achtr de rug is, zal wel een last van je schouders zijn gevallen, he. Nu nog verdedigen dus! Hoe is het verder met jou?
De echo was dus mooi, he? Gaaf hoor! Voel je je nu echt zwanger, hoe is het met de klachten?
Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!

@SanPap: Wat een gedoe met die testen van jou, he, bah, was wel echt even heel vervelend denk ik! Hoe is het nu? Je bent zwanger, en bent vast al die stress van te voren vergeten! GEFELICITEERD! Joepie de poepie. wat een feest!

Hier is alles goed, ik hoop dat ik het voetballen snel mag opzeggen...... we zullen zien of het ons deze maand gelukt is!

@SuusMama: Hoe is het met je, kun je er al een betje meer van genieten, nu?
Ben je wat meer gerust gesteld na de echo? Ik hoop het voor je!
Hoe is het verder met de klachten?

@Iris: Hoe is het met je? Wat erg wat jullie vorig jaar hebben meegemaaktm zeg! Dat is echt heel moeilijk te verwerken, lijkt me... Hoe was de dag? Natuurlijk heel verdrietig en triest. Ik hoop dat je je een beetje beter voelt! Hoe is het met die vrienden van je, hebben zij nog andere kinderen?  

Jullie hebben hard geklust, laten we hopen dat 2009 ons vruchten afwerpt, het gaat al goed hier op het forum, dussss.....
Ik snap dat ook niet van dat bloed, ik heb dat nog nooit gehad..
Maar goed, misschien duidt het wel op een vette zwangeschap, tuurlijk duim ik voor je!!!!

@Mama2006: GEFELICITEERD! Joepie! Wat goed zeg! 1 keer klussen en raak! Wow, ja, zo zie je maar, het kan soms zo raar lopen en wij zitten ons maar in allerlei bochten te wringen, poeh.... zo kan het dus ook!
Maar wat heb jij even in de stress gezeten zeg! Bah verschrikkelijk! Nou gelukkig heeft de vk je weer  helemaal gerust kunnen stellen!  

@Sonica: onze NOD komt er al snel aan! Voel je al wat? Of krijg jij het voor elkaar om er niet zo veel aan te denken? Zo ja, leg me uit hoe, hihi!!! En idd, we moeten het voor elkaar krijgen dat we iedereen van het rd lijstje afkrijgen, allemaal zwanger!!!

@Mart: wat fijn hoe je ouders en schoonouders reageerden, zeg, zal wel een last van je schouders zijn afgevallen! Mooi zo! Dat is ook weer een opluchting, leuk hoe jullie het hebben verteld! Leuk idee!

@Leentje: Wat vervelend voor jou zeg, geen rd ´s test negatief, misschien ben je nog te vroeg met testen... effe afwachten nog. Succes met geduld opbrengen, ik weet hoe moeilijk dat is..

Nou dat was het weer even voor vandaag, ik ga gauw naar mijn bdje toe, we gaan nl deze week verhuizen, dus dat wordt hard werken. Is wel moo, want danzit ik niet steeds aan m ´n NOD te denken, hihi!

Een dikke knuffel!
Mamaita

Hoi meiden,

IEDEREEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
Dat het voor de niet zwangeren maar een vruchtbaar jaar mag worden!
En dat het voor de zwangeren een jaar wordt met een gezonde kleine op de wereld!!

Dat alles voor iedereen maar goed mag gaan.

Ik ben goed het nieuwe jaar in gegaan. Wij zaten met vrienden bij elkaar op oudejaarsavond. Tot een uurtje of 4... lekker laat, gelukkig had ik nog geslapen 's middags . Maar goed, iedereen begon meteen van: Ben je zwanger... Je bent al een tijd van het roken af en nu drink je ook niet meer... Hahaha. Ik heel vaag reageren. Het liefst schreeuw je het van de daken, maar dat kan niet, straks gaat er wel iets mis... Moet er niet aan denken.. .Dinsdag naar de huisarts/verloskundige. Het is een man, daar moet ik wel aan wennen denk ik.

Nu maar even genoeg over mij, ik ga even de meesten proberen te schrijven:

@Mama2006: GEFELICITEERD. Je bent gewoon zwanger... Super gefeli.. op naar een mooie zwangerschap. Ik las, dat je ernstige buikpijn hebt gehad. Ik kan me voorstellen, dat je je dan even ongerust maakt. Ik had in het begin veel steekjes, maar sinds gisteren voel ik eigenlijk geen steekjes meer, dus maak me ook een beetje zorgen... Rustig afwachten. Geniet ervan meid...

@ Sonica: Moeders voor Moeders brengt een krat met flessen en twee kannen. In die kannen kan je plassen en dan in de flessen overgieten. Dit kan je anoniem laten ophalen, of je kan het bij een verzamelplaats afleveren... Mijn man en ik doen het op de verzamelplaats, dus dan wordt vroeg in de ochtend of laat in de avond, hahaha. Maar het is voor een goed doel, dames helpen die ook graag moeder willen worden en dat niet zonder de hulp van hormonen kunnen. Ik heb namelijk een aantal mensen in de familie die in da schuitje zitten, dus dat is dan het minste wat je kan doen.
En jij hebt vast goed geklust deze kerst...  Op naar een positieve test op 9 januari.

@ Miss X: Je eerste echo, wat fijn, wat fijn dat het zo'n mooie ervaring was. Ik hoop ook , dat het voor ons net zo'n mooie ervaring wordt. Ben zo bang, dat het niet meer groeit ofzo... pfff vrouwen... hahah. En nog gefeliciteerd met je verjaardag. Jij bent ook bevrucht op je 24ste en gaat bevallen op je 25ste. Ik ook.. grappig.

@ Iris: Raar van het bloedverlies en balen, dat je van je temp ook even niets meer snapt.. Heb je wel eens een ovulatietest geprobeerd? Misschien is je baarmoeder wat gevoelig.. Of een innestelling... Je hebt bijna je NOD, dus heel erg spannend. Ik duim heel erg hard voor je. Dat dit jaar maar goed voor jullie mag beginnen en dat jullie 2008 dan snel achter je kan laten.. Duim, duim, duim, duim..... Oja kan je anders geen test halen bij een apotheek bij je in de buurt?? Net zo snel denk ik... Veel succes. En ik heb gehoord, dat de test niet voorgedrukt zijn.... Dus nog eens testen over een paar dagen....

@ potjeongeduld: voor jou dus klussend het nieuwe jaar in gegaan  Hopelijk heeft het zijn vruchten afgeworpen.

@ Mart 23: dat heb ik nu ook, van de zwanger zijn. Ik voelde allerlei steekjes en krampjes, maar dat gevoel heb ik niet meer. Vind het wel raar, hopelijk is het wel goed. Verder heb ik eigenlijk alleen zere (.)(.) (ken ze niet terug.. haha). En de vermoeidheid is ook te doen. Verder geen last van misselijkheid en andere kwalen.. Dus het voelt nog heel onwerkelijk. De test van Moeders voor Moeders was heel positief, dus ik ben echt wel zwanger, maar ben zo bang, dat het fout zal gaan... Zal wel vrouwen instinkt zijn... Hopelijk voor jou een mooie echo 8 januari.. spannend hoor... Ik duim voor je dat alles goed is.

@W1980: Nou die griep zegt niets hoor... Kijk maar naar mama2006.... dus we gaan voor je duimen... Je vroeg nog of wij het geslacht zouden willen weten... We hebben lang getwijfeld, maar hebben toch besloten om het een verrassing te laten... Heel spannend dus.

@ Leentje 86: Jeetje wat balen voor je. ALs je dan maar niet zwanger bent, dan moeten die RD'tjes ook snel gaan komen hoor. Kan je verder naar de volgende ronde. Misschien kan je de huisarts eens bellen... Want je bent nu wel heel lang overtijd... Maar wat ze zeggen: geen bloed geeft moed... Ik duim voor je.

@mamaita: Verhuizen??? Waar ga je heen verhuizen. Blijf je wel in dezelfde stad? Spannend hoor. Voor jou ook spannende tijden omtrent je NOD. Hopen dat je echt deze maand het voetballen snel gedag kan zeggen. Ik moet zeggen,d at ik het ook heel moeilijk heb, dat ik straks niet meer kan volleyballen. Ik ben echt fanatiek en speel in het eerste. Aankomende zaterdag hebben wij bekerwedstrijden, die zijn dus wel belangrijk. Ik heb besloten, dat ik deze nog doe en dat ik dan even het advies van de huisartst opvolg. Wel heeft de dame van Moeders voor Moeders gezegd, dat ik beter niet meer kan duiken op je buik.. Maar dat had ik zelf ook wel bedacht. Springen is volgends haar geen probleem.... Dus maar even zien. Ik denk dat ik daarna maar langdurig geblesseerd ben ofzo.. hahaha. Net doen of je ergens last van hebt, terwijl je gewoon zwanger bent, hihih stiekem wel leuk.
Ik duim voor je dat jij dat straks ook kan gaan doen.

@iedereen: doen jullie eigenlijk aan een sport en doen jullie dat gewoon door? Wat is jullie ervaring met sporten en zwangerschap?
Ben heel benieuwd.

NOu dat was het wel voor vandaag. Ik ga zo schaatsen met manlief. Heerlijk met dit weer.

DIkke kus SanPap

Terug
Bovenaan