Hallo lieve meisjes,
wat was dat een vervelende week zeg, zonder jullie!!! Bah, ik vond er niks aan, daarbij had ik echt een megalang bericht geschreven naar velen, efloeps die was zo weg, heeeeeel erg balen!!!
Nou, begin maar weer eens aan een bericht, en nu hopen dat dit forum het blijft volhouden!
Voor iedereen een heel gelukkig, gezond, liefdevol en hoopvol 2009 toegewenst!
@Oeps: Hoe is het inmiddels met jou? Gaat het weer een beetje? Hoe was de vakantie, heb je een beetje kunnen genieten?
@Ikke: Fijn zeg dat die scriptie achtr de rug is, zal wel een last van je schouders zijn gevallen, he. Nu nog verdedigen dus! Hoe is het verder met jou?
De echo was dus mooi, he? Gaaf hoor! Voel je je nu echt zwanger, hoe is het met de klachten?
Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!
@SanPap: Wat een gedoe met die testen van jou, he, bah, was wel echt even heel vervelend denk ik! Hoe is het nu? Je bent zwanger, en bent vast al die stress van te voren vergeten! GEFELICITEERD! Joepie de poepie. wat een feest!
Hier is alles goed, ik hoop dat ik het voetballen snel mag opzeggen...... we zullen zien of het ons deze maand gelukt is!
@SuusMama: Hoe is het met je, kun je er al een betje meer van genieten, nu?
Ben je wat meer gerust gesteld na de echo? Ik hoop het voor je!
Hoe is het verder met de klachten?
@Iris: Hoe is het met je? Wat erg wat jullie vorig jaar hebben meegemaaktm zeg! Dat is echt heel moeilijk te verwerken, lijkt me... Hoe was de dag? Natuurlijk heel verdrietig en triest. Ik hoop dat je je een beetje beter voelt! Hoe is het met die vrienden van je, hebben zij nog andere kinderen?
Jullie hebben hard geklust, laten we hopen dat 2009 ons vruchten afwerpt, het gaat al goed hier op het forum, dussss.....
Ik snap dat ook niet van dat bloed, ik heb dat nog nooit gehad..
Maar goed, misschien duidt het wel op een vette zwangeschap, tuurlijk duim ik voor je!!!!
@Mama2006: GEFELICITEERD! Joepie! Wat goed zeg! 1 keer klussen en raak! Wow, ja, zo zie je maar, het kan soms zo raar lopen en wij zitten ons maar in allerlei bochten te wringen, poeh.... zo kan het dus ook!
Maar wat heb jij even in de stress gezeten zeg! Bah verschrikkelijk! Nou gelukkig heeft de vk je weer helemaal gerust kunnen stellen!
@Sonica: onze NOD komt er al snel aan! Voel je al wat? Of krijg jij het voor elkaar om er niet zo veel aan te denken? Zo ja, leg me uit hoe, hihi!!! En idd, we moeten het voor elkaar krijgen dat we iedereen van het rd lijstje afkrijgen, allemaal zwanger!!!
@Mart: wat fijn hoe je ouders en schoonouders reageerden, zeg, zal wel een last van je schouders zijn afgevallen! Mooi zo! Dat is ook weer een opluchting, leuk hoe jullie het hebben verteld! Leuk idee!
@Leentje: Wat vervelend voor jou zeg, geen rd ´s test negatief, misschien ben je nog te vroeg met testen... effe afwachten nog. Succes met geduld opbrengen, ik weet hoe moeilijk dat is..
Nou dat was het weer even voor vandaag, ik ga gauw naar mijn bdje toe, we gaan nl deze week verhuizen, dus dat wordt hard werken. Is wel moo, want danzit ik niet steeds aan m ´n NOD te denken, hihi!
Een dikke knuffel!
Mamaita