*** Najaar 2008 stoppers ***

He lieve meiden,

Daar ben ik al weer. SanPap en Mamaita.... jullie hebben lekkere lange verhalen geschreven. Gezellig hoor.

Mamaita.... was idd niks aan dat we een hele week niet konden mailen. Vond dat ook erg vervelend.
Die vrienden zijn gelukkig in blijde verwachting. Mijn vriendin is nu zo'n 36 weken zwanger. We kijken allemaal enorm uit naar het nieuwe wondertje. Het zal hun dochtertje nooit vervangen maar het brengt hopelijk weer een beetje geluk en blijdschap in hun leven.
Ik hoop dat het voor jou deze ronde ook raak is. Nog een weekje wachten... gelukkig heb je wat afleiding met de verhuizing.

Leentje... hoe is het met jou?? Zijn de rd's er al?? Wil je geen valse hoop geven maar ik heb ook wel eens een verhaal gelezen van iemand die ook overtijd was en steeds negatieve testen had maar na 10 dagen toch eindelijk een positieve test. Dit zal wel meer een uitzonderingsgeval zijn maar toch... geen bloed geeft moed!

SanPap... hoe gaat het met jou?? Nog geen last van zwangerschapskwaaltjes?? Je bent nu zo'n 6 weken zwanger?? Zijn er bij jou in de vriendengroep al meer met kinderen of zijn jullie de eersten? Trouwens goed van je dat je ook meedoet met MvM. Vind ik een hele goede zaak. Ik zou dat ook wel willen maar volgens mij mag ik daar niet aan meedoen. Heb afgelopen zomer een bloedtransfusie gehad dus dan mag het volgens mij niet meer. Als ik zwanger ben zal ik er wel naar informeren.

Hier zijn nog steeds geen rd's te bekennen. Heb echt nog steeds het gevoel dat ik zwanger ben. Had vandaag een mailtje van sensitest dat de testen vandaag verzonden zijn. Als ze er morgen nog niet zijn dan ga ik weer naar de drogist maar ga eerst nog maar even een dagje wachten. 1 van de redenen dat ik denk dat ik zwanger ben is dat de kat steeds bij mij op schoot komt zitten, veel  vaker dan anders en dat was bij mijn vorige zwangerschap ook zo.
En wat  mijn bloedverlies betreft... ik heb ook ergens gelezen dat als je zwanger bent dat je baarmoeder(mond) dan veel meer doorbloed is en dat je dan wel eens een klein beetje bloedverlies zou kunnen krijgen doordat je een adertje raakt. Laten we hopen dat het dat is. Ooohhh vind het zo spannend allemaal.

He meiden fijne avond allemaal en tot snel maar weer!

Liefs Iris

Hoi meiden

Baby77 als sensitest zegt dat ze vandaag zijn verzonden dan zijn ze er morgen !!!
Wat spannend, laat je ons weten hoe of wat ??

SanPap dinsdag al naar de vk, spannend
Ik zou trouwens  ook geen fijn gevoel bij een man hebben, hoor !!
En maak je niet ongerust als je niets meer voelt, bij mijn 1e zwangerschap heb ik nooit kwaaltjes gehad en toch een gezonde meid van 8 pond hahaha.

Leentje wat vervelend steeds negatieve testen, dan kun je maar beter ongi worden en dan op voor een nieuwe ronde.

Missx wat fijn dat de echo goed was, ben benieuwd naar de foto.

Hier alles goed, ik voel me erg zwanger...
Last van mijn borsten en een weeig gevoel in me buik.
Morgen alweer 5 week ( voor mijn is dat al veel hahaha)

LIefs Mama2006

hey meiden

gelukkig nieuwjaar allemaal.
wat goed dat er weer wat zwangeren bij zijn, helaas hoor ik daar niet bij, ik ben 27 december ongi geworden na een cyclus van 37 dagen....... hoop toch echt dat deze cyclus weer wat korter gaat duren.
zal mijn NOD ff aanpassen

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Tinkerbell
29
1
2
1 of 3

Binnenvaartschipper
25
1
2 (na mk)
5

Baby77
31
3
4
7

Mamaita
27
1
6
9

Sonica
31
1
3
9

Oeps

2

W1980
28
1
5
13

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19  krista                                                27                2                 3                         25

Wachtbankje
Leeftijd
Reden                      
Kindje
Ronde

Leentje
22
19 dec NOD
1
2

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009??

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?
?
?
?

SuusMama
24 december
1e echo
10 wkn + 2 dagen??
16.15

MissX
23 december
1e echo
8 weken en 2 dagen  
15.30

Mart
8 januari
1e echo
9 weken en 5 dagen
9.00

SanPap
??
1e echo
??
??

heee dames!

Jaja ik ben inderdaad klussend het nieuwe jaar ingegaan, hihihi   en ik hoop echt wel dat het raak is. maar ja we zien wel de 16de.

sanpap, heel veel succes bij de vk!

X marieke

He lieve meiden....

mama2006.... ik hou jullie zeker op de hoogte hoor. Hier komt s'middags de post dus nog even afwachten. Zou toch mooi zijn als ik zwanger ben. Dan lopen we zo'n beetje gelijk op. Hopelijk houdt mijn lichaam mij niet weer voor de gek.

Krista.... balen dat je ongi bent geworden. Na hoeveel rondes was je de vorige keer zwanger of was jij het die door de pil heen zwanger was geworden?? En heb je steeds zo'n lange cyclus?? Anders zou je eens de etos zwanger worden pillen moeten proberen. Helpt ook voor meerdere dingen maar ook om je cyclus regelmatiger te krijgen.

Potjeongeduld..... (of marieke?? hihihi) Jullie zijn het nieuwe jaar iig erg goed begonnen. Nou maar weer duimen draaien.

Tot snel.

Liefs Iris

Hoi meiden!

Allereerst een héél erg gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst!!

Het heeft even geduurd maar dat was omdat ik even afstand wou nemen van alles wat met baby ´s en zwangerschappen te maken heeft....... maar het heeft niet geholpen. Daar vertel ik zo wel meer over.

Sanpap en mama2006 GEFELICITEERD!!
Wéér twee zwangeren erbij, wat heerlijk zeg....dat was mooi om te lezen!
Toch is dit een vruchtbaar topic want er staat al een hele rij!

Ikke, wat fijn dat je zo ´n goede echo hebt gehad, heerlijk om zo ´n garnaaltje te zien zwemmen. Je kunt je niet voorstellen dat zoiets in je buik gebeurt, laat staan dat zoiets zich helemaal ontwikkeld tot een minimensje.
Ik heb laatst mijn echo van de vorige zwangerschap  ook nog even bekeken, die stond op film en toen was ik 18 weken zwanger.....oh zó mooi!
Ik voelde toen nog net niets maar ik zag kleine Jarno wel steeds met zijn beentjes in zijn nek  allerlei  capriolen uithalen, gek hoor dat je dat dan niet voelt....

Iris, ik hoop zóóóó dat je zwanger bent, jij mag ook wel een spetterend en knallend jaar hebben dit jaar maar dan wel in ERRUG positieve zin!
Ik gun het je zo erg!
Ik zal hier vanavond nog een keertje lezen en dan hoop ik dat je ons hebt laten weten hoe het ervoor staat!

Jazzie en MaaikeSanne, hoe gaat het met jullie.....jullie beginnen  natuurlijk al mooi te groeien.

Voor de (nog) niet zwangeren zal ik uiteraard blijven duimen, dit jaar wordt vast een goed jaar.

Nou, ik dacht bij mezelf, als ik nou even afstand neem van alles wat met zwanger worden en kleine baby ´s te maken heeft dan gaan die kriebels vanzelf wel weer weg.
Maar dat had ik helemaal mis!
Het blijft maar kriebelen en het wordt steeds erger
Als ik in de stad loop kom ik niet voorbij Prénatal en moet ik echt even naar die kleine maatjes kijken (en voelen)
Het is dus onvermijdelijk, dus we hebben nu een definitief besluit genomen.

We gaan er dit jaar weer voor, we wachten wel tot na onze zomervakantie, zo eind augustus stop ik met de pil. Daarna zien we wel.....ik wou dat zelf graag omdat mijn zoontje dan al een tijdje naar de basisschool gaat als de tweede komt. Dan heeft hij niet het gevoel dat wij hem dumpen omdat er een ander kindje komt, maar dan is hij al een beetje gewend aan zijn nieuwe leventje.
Hoe denken jullie daarover?

Nou ik kap maar eens want het is weer een heel verhaal geworden!

veel liefs van connie

He Connie,

Ik heb echt waar gisteren nog aan je gedacht. Vroeg me af hoe het nu met jou was. Jullie hebben dus besloten om er toch weer voor te gaan na de zomer. Hartstikke leuk zeg.

En nu kom ik met mijn nieuws..... heb net getest en ben echt zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan het echt nog niet helemaal geloven ondanks dat ik een vermoeden had. Dan ben ik dus van 1 keer klussen zwanger geworden want ik had deze maand mijn eisprong veel eerder dan verwacht. Dus net als met mama2006... 1 keer kan gewoon echt genoeg zijn.

Voor alle nog niet zwangere meiden hier mijn glitters.....

************************ *************************** ************************** ***************
*********************** *************************** ********************* *****************

Liefs Iris

JAAAAAAAAAAAAA Iris gefeliciteerd. !!!!!
Je gevoel heeft je dus niet voor de gek gehouden, geniet ervan meid.
1x kan inderdaad genoeg zijn  hé, hahahaha.
Wanneer ben je uitgerekend??

Hey Connie kan me voorstellen dat de kriebels al groter worden.
Mijn dochter wordt 3 jaar als de baby komt, dus dan kunnen we eerst lekker met zijn 4 ( eigenlijk met zijn 3en aangezien papa aan het werk is haha) doorbrengen, voordat ze het jaar daar op naar school moet.
Ik wou expres niet te veel verschil tussen mijn 2 kinderen, maar ik heb makkelijk praten want mijn dochter is een ontzettend makkelijk meisje !!

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan