@Potjeongeduld: Jeetje jij bent echt met knallende kurken het nieuwe jaar ingegaan, dat kan toch alleen maar geluk brengen, haha! Laten we het hopen, he! Mag nu wel gaan gebeuren.. Ik duim voor je hoor!
@Connie: het lijkt me een heel goede keuze, in het begin is het voor een kind heel moeilijk naar school gaan, alles nieuw. Zijn oude vertrouwde veilige omgeving is nu uit balans. Na een maand of drie zijn de meeste kinderen al helemaal gewend aan hun klas, juf, kapstok, plaatsje en gaat alles vanzelf. Dus die eerste drie maanden is het wel zo fijn als mama of papa er helemaal is, ´s morgens bij het naar school/de klas brengen en ´s middags bij het ophalen. Het is gewoon een onzekere periode voor een kind, maar je zult zien dat het binnen een mum van tijd echt vanzelf gaat. Zo schattig! Geniet er maar van, het is een mooie tijd en het kan voor jou ook best moeilijk zijn. Ik heb menig moeder zien huilen, meestal was het dan het jongste kind dat ook uiteindelijk naar school ging.
Ook heel leuk om een kindje te krijgen als je zoon al op school zit, maken ze allerlei leuke dingen en de kinderen beseffen veel meer wat het is als er een baby wordt geboren.
Ik ben 4 jaar juf geweest voor een kleutergroep en heb er alleen maar heel mooe herinneringen aan overgehouden.
Succes in ieder geval!!! En laat de kriebels maar lekker kriebelen!
@Tink: Bah meis, wat ontzettend balen voor je!!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen en nu moet het gaan lukken toch! Wel nog NOD in januari, klinkt al positiever! Klus ze!
Hoe is het met Binnenvaartschipper? Die moet de 5e haar NOD hebben, spannend, laten we het hopen! Heb al een tijdje niets meer gehoord van haar toch? Of heb ik niet goed gelezen?
Nou, ik ga weer verder met inpakken, ik tel de dagen af tot NOD 9 jan (mijn vader ´s verjaardag) het zou zo mooi zijn. Vooral die dag, mijn vader is nl al een tijd heel erg ziek en er zit ook geen verbetering in. Contact maken met hem is bijna onmogelijk en ik mis hem heel erg, we waren altijd hele dikke maatjes. Ik zou het zo mooi vinden als hij het kindje nog zou meemaken, al is het maar voelen. Ook voor mijn lieve sterke moedertje zou het ongelooflijk mooi zijn, zij is gek op kinderen en ze wil graag heel veel kleinkinderen.... Maar na dit vreselijke jaar, vooral voor haar, zou het een prachtig wondertje zijn. Afwachten maar.......
Dikke zoen
Mamaita