*** Najaar 2008 stoppers ***

@Iris....helemaal super meid, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hier helaas alweer de Rd's gekomen, terwijl ik dacht zwanger te zijn, maar alweer voor de gek gehouden. Op naar ronde drie, zal nu mijn NOD op 30 jan. hebben....

Dus als iemand me even wilt verplaatsen in het lijstje....
Thanks.

grts Tink

Iris gefeliciteerd!!!!! Echt onwijs super gaaf voor jullie. En ja die ene keer hoeft maar raak te zijn hé! Dit is echt een geluksforum. Hopen dat de andere meiden ook snel zwanger raken!!!!!!!!!!!!! Op naar de sterren!!!!!! Helemaal super, geniet ervan.

@ tinkerbell: balen van je RD'tjes. Op naar de volgende ronde en dat jij je naam ook maar snel mag zetten bij de zwangeren!!

Ik ga snel eten, want heb straks een feestje.

Liefs Sanpap

Lieve meisjes.....

@SanPap: Ja, we gaan verhuizen, maar blijven in Sevilla. We hebben een huis gekocht in een buurt waar meer faciliteiten voor kinderen zijn en waar meer gezinnen wonen. Kortom: lekker burgerlijk dus! Hihihi! Nee,  het  is eht heel leuk en we wonen nu in  het centrum met veel barretjes en terrassen om ons heen, dus altijd geluid en we hebben wel behoefte aan wat meer rust en privacy.
Ik ben net terug van  een wedstrijd, we hebben verloren,  moesten tegen  het beste team hier spelen, helaas. Maar goed, ik kreeg trouwens nog wel een flinke bal in m ´n buik. Dus  schrok wel hoor,  stel ik ben zwanger, maar ja, het is dan nog zo mega klein dus dat kan ook nog geen  kwaad. Maar goed, moet echt stoppen, zodra ik het weet. Moet ik ook idd  maar een blessure verzinnen of zo, hahaha, grappig, nog niet over nagedacht! Wat voor bessure ga jij verzinnen?

@Iris!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!! Joepie de  poepie! Je  gevoel was hartstikke goed dus!!! Jeeetje wat goed! Maar1 keer geklust dus en dan raak! En ik heb me hier met mijn ventje (detail) de hele maand suf  geklust, nou volgens mij bengt 1 keer meer  geluk, hahahahaha!  
Gelukkig idd zit ik in de verhuizing want anders maak ik mezelf en omgeving alleen maar gek met mijn gespeculeer, wat ik  voel. wat ik niet voel.  
Wat fijn dat die vrienden van je bijna een kindje in hun midden hebben, ja, dat  zal ze zeker vreugde en kracht geven, als ze  voor hun tweede kindje mogen zorgen.  Het is zeker geen vervanging, maar wel heel welkom, denk ik.
He, was dat bloedverlies dan toch innesteling?

Ik ga dit ff plaatsen want ik   ben het net alweer kwijtgeraakt.... daarna weer verder

@Potjeongeduld: Jeetje jij bent echt met knallende kurken het nieuwe jaar ingegaan, dat kan toch alleen maar geluk brengen, haha! Laten we het hopen, he! Mag nu wel gaan gebeuren.. Ik duim voor je hoor!

@Connie: het lijkt me een heel goede keuze, in het begin is het voor een kind heel moeilijk naar school gaan, alles nieuw. Zijn oude vertrouwde veilige omgeving is nu uit balans. Na een maand of drie zijn de meeste kinderen al helemaal gewend aan hun klas, juf, kapstok, plaatsje en gaat alles vanzelf. Dus die eerste drie maanden is het wel zo fijn als mama of papa er helemaal is, ´s morgens bij het naar school/de klas brengen en ´s middags bij het ophalen. Het is  gewoon een onzekere periode voor een kind, maar je zult zien dat het binnen een mum van  tijd echt vanzelf gaat. Zo schattig! Geniet er maar van, het is een mooie tijd en het kan voor jou ook best  moeilijk zijn. Ik heb menig moeder zien huilen, meestal was het dan het jongste kind dat ook uiteindelijk naar school ging.  
Ook heel leuk om een kindje te krijgen als je zoon al op school zit, maken ze allerlei leuke dingen en de kinderen beseffen veel  meer wat het is als er een baby wordt geboren.  
Ik  ben  4 jaar juf geweest voor een kleutergroep en heb er alleen maar heel mooe herinneringen aan overgehouden.          
Succes in ieder geval!!! En laat de kriebels maar lekker kriebelen!

@Tink: Bah meis, wat ontzettend balen voor je!!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen en nu moet het gaan lukken toch! Wel nog NOD in januari, klinkt al positiever! Klus ze!

Hoe is het met Binnenvaartschipper? Die moet de 5e haar NOD hebben, spannend, laten we het hopen! Heb al een tijdje niets meer gehoord van haar toch? Of heb ik niet goed gelezen?

Nou, ik ga weer verder met inpakken, ik tel de dagen af tot NOD 9 jan (mijn vader ´s verjaardag) het zou zo mooi zijn. Vooral die dag, mijn vader is nl al een tijd heel erg ziek en er zit ook geen verbetering in. Contact maken met hem is bijna onmogelijk en ik  mis hem heel erg, we waren altijd hele dikke maatjes. Ik zou het zo mooi vinden als hij het kindje nog zou meemaken, al is het maar voelen. Ook voor mijn lieve sterke moedertje zou het ongelooflijk mooi zijn, zij is gek op kinderen en ze wil graag heel veel kleinkinderen.... Maar na dit vreselijke jaar, vooral voor haar, zou het een prachtig wondertje zijn. Afwachten maar.......

Dikke zoen
Mamaita

hallo,
mag ik ook met jullie meekletsen!! ik ben eind oktober 2008 gestopt met de pil.. mn lichaam is behoorlijk van in de war! hopelijk ben ik snel op regelmaat! hebben meer van jullie hier last van? groetjes leonie

Lieve Iris,
ZWANGER!!!!
JOEPIE!
Gefeliciteerd meid, ik ben helemaal blij voor je. Het is je hier ook zó gegund meid!
Wat lief dat je nog aan mij hebt gedacht, ik moest ook vaak aan jullie denken hoor, want het liet me natuurlijk niet los.
Ohhh Iris is zwanger!!
Leuk man!

Mamita, Wat leuk om van een ex-peuterjuf te horen dat ik een goede keuze maak. Ik was zelf bang dat mijn zoontje nog langer tijd nodig zou hebben om te wennen aan zijn nieuwe leven, het is natuurlijk  nogal wat voor zo'n kleintje.
Ik hoop echt dat hij (en ook wij) snel zijn gewend aan alles. Ik denk wel dat ik ook ga brullen als hij voor het eerst naar de kleuterklas gaat....brrr...gelukkig duurt dat nog even en kan ik hem nog lekker een dik jaar bij mij houden.

Ik kom snel weer langs om op de anderen te reageren, ik moet nog even naar de Belastingsite voor de zoveelste wijziging in de kinderopvangtoeslag....pffff!

liefs van mij

Hi,

Allemaal de beste wensen voor 2009!!

Iris, wat super, van harte gefeliciteerd!! Ben echt blij voor je. Ook mooi dat je vanaf het begin voelde dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn. Trouwens, nu je weet dat je zwanger bent, is  je kat  ook te huur? Niet voor nu hoor, maar gewoon voor die momenten dat je twijfelt en gek wordt van de tegenstrijdige signalen van je lichaam. Dat zou toch mooi zijn?

Sanpap, het klinkt nog steeds wel als een gedoe, maar ja, voor het goede doel he. Goed dat je man ook mee koeriert.

Leonie, welkom hier! Herkenbaar hoor, dat je lichaam even van slag is van het stoppen met de pil. Kan ook wel even duren en na het ontpillen kom je ook wel in je oude cyclus terug van voor de pil, maar dat de meeste vrouwen niet meer weten of die oude cyclus wel zo regelmatig was. Ook niet zo gek hoor, als je niet zwanger wilt worden, kan die cyclus voor je gevoel niet lang genoeg duren.  

You go girl! En dan heb ik het over potjeongeduld haha goede start van het jaar hoor.

Krissie, balen hoor, zo'n lange cyclus. Hopen dat de volgende x normaal (of 9 maanden) is.

Connie, goed om weer van je te horen. En goed dat jullie er dit najaar weer voor gaan!Als ik jou zo lees hoeft je zoontje helemaal niet bang te zijn gedumpt te worden. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk, maar het zegt heel wat van je dat je niet eerst en alleen aan je eigen belangen denkt. Maar ja, daar ben je ook moeder voor he.

Ik ga maar eens mijn mandje in, trusten allemaal!

Sonica

Hey Lieve Meiden!!

Allemaal nog de beste wensen voor 2009!!
Ik ben al ff niet meer op het forum geweest, maar dat komt omdat we een week op vakantie zijn geweest. Heerlijk met wat vrienden naar centerparcs.
Maar ik dacht: ik ga nu eerst eens bij lezen en er is heel wat gebeurd!!!!!!!!!!!!!

@ Iris: Ik kreeg gewoon kippevel toen ik jou stukje las!!!! Wat een geweldig nieuws voor jullie!!!!!!!!! Van harte Gefeliciteerd meid!!! En dat na één x, het is ongelooflijk!!
Ik hoop dat je er heel erg van gaat genieten ook al zou dat erg moeilijk worden, met die onzekerheid. Maar probeer je er over heen te zetten meid. Hoe voel je je nu?
Trouwens: bedankt voor je glitters, hoop dat ze bij mij ook snel gaan werken.

@ Sanpap: Nog een zwangere!!!! Ook jij van harte gefeliciteerd zeg!! Echt geweldig voor jullie. Voel je jezelf goed?

@mama2006: En nog een zwangere erbij!!! Nou het moet niet gekker worden!! Wat een nieuws allemaal!! Ook jij van harte gefeliciteerd meid. Geniet er van.

@ Missx: Dus jij hebt je eerste echo gehad!! Wat gaaf, dat jullie het hartje zagen/hoorden kloppen!!! En straks je tweede echo!! Die moet nog leuker zijn zeggen ze. Je ziet een echt mini mensje!! Ik ben benieuwd. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag trouwens.

@ Leentje: Jammer zeg, dat het bij jullie deze maand niet is gelukt. Hopelijk komen de rd's snel, want hier word je gek van. Je blijft toch steeds een klein beetje hoop houden. Tenminste dat had ik wel de vorige keer.

@Suusmama: Had jij nou ook al je echo gehad? Sorry ik weet het ff niet meer. Maar als je hem wel hebt gehad, hoe was het?

@mamaita: Succes met verhuizen meid, altijd een rot klus hé! Je komt zoveel spullen tegen waarvan je denkt: o, had ik dat ook nog? en wat moet ik er mee? haha.

Nou meiden, ik ga het nu weer bij houden. De vakantie is weer voorbij, dus het normale leven begint weer.
Morgen mijn Nod, dus ik ben benieuwd of deze x mijn cyclus wel normaal loopt.
Spannend!!

Fijne zondag allmaal!!

Terug
Bovenaan