*** Najaar 2008 stoppers ***

maike sannë: wat fijn dat je je eindelijk goed voelt, morgen al weer 10 weken wat gaat de tijd toch snel!!!

sonica; ik hoop dat je gevoel juist is en dat je zwanger bent, spannend!!

jessica, heleen en krissie; welkom hier!! hopen dat het voor jullie ook snel raak mag zijn..

mmws; balen dat de test negatief was en je ongesteld bent geworden, wel fijn dat je dan een cycles hebt van 29 dagen, dat is dan ook gelijk het enige positieve eraan..:)

ikke: wat fijn dat je weer een goed gevoel hebt over je scriptie, dat van te snel druk maken ken ik o zo goed. achteraf valt het dan meestal wel mee, maar maak me ook snel te druk en kan dan ook erg onzeker worden...

ik weet niet meer wie het vroeg maar in mijn dagelijks leven werk ik als begeleider op een woonvorm met verstandelijk gehandicapten, dit nu drie jaar,ben een half jaar geleden getrouwd, in mijn vrije tijd mag ik graag uit eten gaan, winkelen, ik sport samen met een vriendin en op zijn tijd vind ik het heerlijk om op de bank voor de tv te hangen. we hebben pas geleden een puppy gekocht...

verder verneem ik van alles in mijn lichaam, het rommelt heel wat af in mijn buik, zal wel bij het ontpillen horen allemaal....
verder erg druk met werken dat ik niet zoveel met de kinderwens bezig kan zijn, misschien maar goed ook ,want dat was zo'n beetje het enige waar ik mee bezig was (in mijn hoofd dan he)... we hebben het ook wel over babynamen gehad maar zijn er nog niet helemaal uit, veranderd nog wel eens. ach ja eerst maar eens zwanger worden en dan hebben we nog tijd genoeg om wat te verzinnen...

groetjes leentje

@ baby77: ik vind tara een super mooie naam haha.

toen ik zwanger was van tara hebben we erg getwijfeld tussen yara en tara dus vind yara ook erg mooi.
de tweede naam van mijn dochter is alyssa vind ik ook nog steeds heel goed bij elkaar passen.
namen voor jongens verzinnen vind ik heel erg moeilijk, we willen namelijk een vlotte korte naam die niet te veel voorkomt maar ook weer niet een naam waarvan iedereen zegt huh hoe heet ie, dus wel gewoon een normale naam.
waarschijnlijk als we een zoontje krijgen wordt het mick maar heb nog geen tweede naam verzonnen en ben nog niet eens zwanger dus er kan nog heel veel veranderen.
ik vind jesper een leuke jongensnaam maar wil zelf geen naam met een j of een b beginnend een b past niet bij de achternaam en bij mijn vriend zijn fam.heeft bijna iedereen al een naam die met een j begint dus dan vind ik dat uit principe al niet leuk meer haha.

verder vind ik tess ook een erg leuke naam maar mijn nichtje heet al zo.
en momenteel vind ik voor een meisje yana, sade (hier moet een streepje op de laatste e maar weet niet hoe dat moet haha) en evi ook heel erg mooie namen.
deze namen passen vind ik allemaal best goed bij tara.

@missX_1983: linn vind ik een erg mooie naam, apart zo met een i mijn nichtje een lynn met een Y dus.

groetjes

ben ik weer,
gaat goed zo, vergeet steeds dingen op te schrijven. hou het maar op beginners fouten haha.
wat ik nog wilde zeggen, ik ben in het dagelijks leven verpleegkundige in een ziekenhuis, werk op een gecombineerde afdeling met interne geneeskunde, oncologie en longziekten. ik erg pittig maar wel heel dankbaar werk.
in mijn vrije tijd hou ik van winkelen, stappen met vriendinnen, lekker uit eten gaan en spelen met mijn dochter.
ik doe momenteel niet aan sport (slecht) maar de hele dag achter een peutertje aan rennen kan ook erg intensief zijn hoor.

zo als ik nu nog iets vergeten ben dan komt dat een volgende keer wel weer.
greetz

Leuk om zo meer over iedereen te weten te komen! Nu maar hopen dat ik alles onthoud!

@Suus, wij hebben elkaar nog nooit ontmoet, dus kennen elkaar alleen via dit forum. Spannend dat je van alles voelt! Ik weet wat het is, die onzekerheid. De ene keer voelde ik van alles en de andere keer helemaal niks en beide keren niet zwanger. Ken m'n lichaam blijkbaar nog niet goed genoeg...

@Babybeer, Lisa is mooi he! Ik vind Lise ook leuk, net weer wat anders. Moet zeggen dat ik de laatste tijd zelf erg twijfel tussen Linn en Lise/Lisa. Mijn vriend vindt denk ik Linn leuker. Er is een leuke site trouwens waarop je kunt zien hoe vaak een naam in het afgelopen jaar in Nederland is gegeven aan jongens en meisjes!

Hoi

@Ikke: Grappige site met die namen. Ik had meteen ff gekeken alleen staat er helaas bij mijn dochter niet de betekenis bij. Wel dat die naam in de afgelopen 12 maanden maar 6 keer is gebruikt. Leuk om te weten toch.

Zijn er alweer mensen die wat meer weten. Ik heb toch wel zo'n vaag vermoeden dat het hier raak is. Maarja heb pas volgende week vrijdag mijn NOD 14 november en dat duurd nog zo lang.
Zijn er hier ook mensen die geloven in pendelen??

Hallo dames,

Zo ben ff een dagje niet op het forum en je hebt er gelijk een tijdje werk aan om bij te lezen zeg! Ik ga nu dan ook niet iedereen persoonlijk een berichtje schrijven maar ik hou het ff algemeen!

Hier gaat het wel weer redelijk. Het buikgriepvirus dat ons tijdens de herfstvakantie in de greep heeft gehouden is helaas terug...Het begon zondag weer. We waren in de dierentuin en daar heeft Kirsten tot twee keer toe overgegeven...Ze was er echt rot aan toe. Zelf had ik na het eten van een patatje ook last van mijn maag, net zoals de buurvrouw en haar man overigens. waarschijnlijk was het frituurvet aan vervanging toe. De volgende ochtend om een ur of 7 begon Jarkkomet overgeven en het mannetje heeft de hele dag niets binnen kunnen houden, nog geen slokje water...Zelf ben ik dinsdag wel heel dapper naar mijn werk vertrokken maar ben na aankomst direct weer naar huis gegaan omdat ik bang was de hele boel te bevuilen zeg maar...Terug bij af dus...Nou maar hopen dat we allemaal weer snel de oude zijn want dit is echt zwaar vervelend.

Wat ik ook wel vervelend vond was dat mijn teamleider direct vroeg of het niet ergens anders door kwam dat ik zo misselijk was....ik heb het glashard ontkend want ik vind dat het hem nu nog niks aan gaat, ik vertel het wel als ik dat wil. Bovendien is dit ook echt een buikgriep...

Ik las net dat jullie het over namen hadden, wij zijn daar al redelijk uit maar ik sta nog steeds wel open voor suggesties. Wij willen graag scandinavische namen. Onze dochter heet Kirsten en onze zoon Jarkko. Dus wie weet er nog mooie scandinavische namen en dan niet de al te veel voorkomende als Lars of Marit....

Ik heb ook nog een suggestie voor jullie, Ik las dat jullie de naam Lise of Lisa mooi vinden, wat vinden jullie van Ise, of Elvi

Nou ik ga het hier weer ff bij laten,

Groetjes Sannie

He hoi,

Hier even snel een berichtje want ik moet eigenlijk werken...

Sannie... Ise vind ik wel een mooie naam. Elvi vind ik wat minder. Bij die naam moest ik gelijk aan elvis denken... hi hi hi.
Ik ben trouwens ook helemaal van de scandinavische namen. Daarom vind ik Mette ook leuk. Onze zoontjes hebben wij ook scandinavische namen gegeven, Yvar en Nils. Nils komt natuurlijk wel vaker voor maar Yvar had ik zelf nog niet van gehoord. Het wordt trouwens vaker met een I geschreven. Ik vind beide schrijfwijzes wel mooi maar we moesten toen zo snel een beslissing nemen dat we maar voor de minst voorkomende hebben gekozen.
Wordt de buikgriep al wat minder?

Babybeer/Heleen.... ik kan niet pendelen maar ik heb hier elders op dit forum (weet niet meer waar) ook wel eens wat gelezen van iemand die dan ook pendelde maar het kwam niet altijd uit. Kun jij pendelen? En zo ja hoe werkt zoiets dan?? Dan mag je voor mij wel pendelen.

Sonica en Oeps03... hoe is het met jullie? Gisteren je NOD. Hopelijk zijn jullie zwanger.... spannend!!!

Liefs Iris

Hallo allemaal,

De NOD van gisteren is een OD geworden!
Jammer maar helaas!
Op naar de volgende ronde!
Ben eigenlijk al heel erg blij dat mijn cyclus nu weer goed loopt, precies 28 dagen!
De keer daarvoor was het natuurlijk maar 13 dagen!
Dus  stapje voor stapje de goede richting in!

Gr,

Terug
Bovenaan