Hallo allemaal!!
@MissX: Wat een vragen allemaal! haha! Mag je gewoon vragen hoor!
Aan boord gaat het allemaal net even iets anders, dat klopt. Als ik naar vk moet, maak ik zo kort mogelijk van te voren een afspraak. Omdat wij niet weten waar we bijv over 2 weken zijn. Wij proberen dan wel in Nederland te zitten, omdat het anders wel erg ver rijden is. Dan zetten we de auto er af en dan rij ik met m'n gps naar de vk. haha. Zonder kom ik er denk ik niet.
Wij hebben geen huis aan de wal, dus vandaar dat wij het een beetje moeten inplannen.
Tegen de tijd dat ik zou moeten bevallen (als alles goed gaat) Dan gaan wij met het schip naar huis. Zo'n beetje twee weken van te voren. Maar ik heb al bedacht dat ik in het ziekenhuis wil bevallen, het mag ook gewoon aan boord, maar ik kies toch liever voor het ziekenhuis. En jij? Weet jij het al?
Ik moet nu in ieder geval nog bellen naar de huisarts/vk, want dat heb ik nog niet gedaan. 'k Vond het een beetje te vroeg ( a.s maandag:6 wkn) Of wat vind jij?
Nou volgens mij heb ik al je vragen wel een beetje beantwoord. Hahaha. Als je nog meer wilt weten, dan hoor ik het wel!
Fijn dat het met je zwangerschap zo goed gaat!! En je bent alweer 11 wkn, gaat hard zeg! Lekker ook dat je misselijkheid over is. Kun je er extra van genieten.
@Sonica:Bedankt voor je felicitatie's!! Ben jij weer druk aan het klussen? Eind van de maand is het weer zover, spannend hoor. Ik hoop dat de glitter bij jou z'n werk doen!!!
@Leentje: Hier is alles goed hoor, 'nog' nergens last van. Dus houden zo. haha.
Goed van je dat je zo positief deze ronde in bent gegaan!! Succes meid met klussen!!
@Potjeongeduld: Spannend voor jou!! Morgen je Nod! Ik duim voor je.
@W1980: Ik hoop voor je dat die rd's weg blijven en dat dus die paar druppeltje niks waren!! Spannend zeg. Kom op hé!
@Suusmama:Fijn dat je zwangerschap zo goed verloopt en wees blij dat je nooit aan roken bent begonnen. Ik heb er vreselijk veel spijt van, want het is nu zo moeilijk.
Maar het gaat goed, ik kan er niet helemaal zonder jammergenoeg. Maar ik doe m'n best om er helemaal mee te kappen. Zoiezo deze zwangerschap.
Ik ben trouwens ook nog wezen schaatsen, het viel me nog best tegen. Het was ook zo lang geleden!!
Je hebt groot gelijk dat je niet bent wezen schaatsen,ik had het in jou geval denk ik ook niet gedaan.
Bij jou is het nu dus wachten op de 20 wkn echo!! Spannend, deze echo is altijd standaard volgens mij hoor. Maar je kunt ook zelf zeggen als je hem niet wilt.
Een vriendin van mij heeft de 20 wkn echo niet gedaan, omdat ze niet wilde weten als er wat mis was met het kindje.
Nou, ik ga even lekker onderuit gezakt op de bankt tv kijken. haha.
Groetjes