*** Najaar 2008 stoppers ***

heee dames! ik heb nu klachten die ik nog niet eerder heb gehad. ik kan niet te lang zitten, niet te lang staan, als ik heb gegeten heb ik een soort van buikkrampen, best wel irritant omdat ik veel zittend werk doe. ik zit echt acht van de negen uur.
hopen dat het vanavond wat beter gaat.

morgenavond heb ik gala. dus dan is het natuurlijk het mooiste  dat mijn NOD  uitblijft, drinken zou ik toch niet gaan doen.

x

quote: SuusMama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2009 14:18:20'));

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Mamaita
27
1
6
9

Oeps

2

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19

Krista
27
2
3
25

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

LeonieR
24
1
2
??

Leentje
23
1
3
??                                    

Sonica
31
1
4
30

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
1
8

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
21 januari VK
datum 2e echo n.t.b.
??
??

MissX
15 januari
2e echo
11  weken en 2 dagen  
9.50

Mart
22 januari
2e echo
??
8.15

SanPap
??
??
??
??

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
??
??
??
??
Hey ladies!
Nou vanmorgen bruin bloedverlies (3 drupjes en een beetje bij het afvegen) maar sindsdien niks, denk dat het later vandaag wel doorbreekt.. Heb mijn NOD van de lijst afgehaald en zal mezelf naar februari slepen. Wordt volgende maand 29 dus een babietje zou een heel fijn kado zijn!! Jullie nog heel veel succes!

Hallo allemaal!!

@MissX: Wat een vragen allemaal! haha! Mag je gewoon vragen hoor!
Aan boord gaat het allemaal net even iets anders, dat klopt. Als ik naar vk moet, maak ik zo kort mogelijk van te voren een afspraak. Omdat wij niet weten waar we bijv over 2 weken zijn. Wij proberen dan wel in Nederland te zitten, omdat het anders wel erg ver rijden is. Dan zetten we de auto er af en dan rij ik met m'n gps naar de vk. haha. Zonder kom ik er denk ik niet.
Wij hebben geen huis aan de wal, dus vandaar dat wij het een beetje moeten inplannen.
Tegen de tijd dat ik zou moeten bevallen (als alles goed gaat) Dan gaan wij met het schip naar huis. Zo'n beetje twee weken van te voren. Maar ik heb al bedacht dat ik in het ziekenhuis wil bevallen, het mag ook gewoon aan boord, maar ik kies toch liever voor het ziekenhuis. En jij? Weet jij het al?
Ik moet nu in ieder geval nog bellen naar de huisarts/vk, want dat heb ik nog niet gedaan. 'k Vond het een beetje te vroeg ( a.s maandag:6 wkn) Of wat vind jij?
Nou volgens mij heb ik al je vragen wel een beetje beantwoord. Hahaha. Als je nog meer wilt weten, dan hoor ik het wel!
Fijn dat het met je zwangerschap zo goed gaat!! En je bent alweer 11 wkn, gaat hard zeg! Lekker ook dat je misselijkheid over is. Kun je er extra van genieten.

@Sonica:Bedankt voor je felicitatie's!! Ben jij weer druk aan het klussen? Eind van de maand is het weer zover, spannend hoor. Ik hoop dat de glitter bij jou z'n werk doen!!!

@Leentje: Hier is alles goed hoor, 'nog' nergens last van. Dus houden zo. haha.
Goed van je dat je zo positief deze ronde in bent gegaan!! Succes meid met klussen!!

@Potjeongeduld: Spannend voor jou!! Morgen je Nod! Ik duim voor je.

@W1980: Ik hoop voor je dat die rd's weg blijven en dat dus die paar druppeltje niks waren!! Spannend zeg. Kom op hé!

@Suusmama:Fijn dat je zwangerschap zo goed verloopt en wees blij dat je nooit aan roken bent begonnen. Ik heb er vreselijk veel spijt van, want het is nu zo moeilijk.
Maar het gaat goed, ik kan er niet helemaal zonder jammergenoeg. Maar ik doe m'n best om er helemaal mee te kappen. Zoiezo deze zwangerschap.
Ik ben trouwens ook nog wezen schaatsen, het viel me nog best tegen. Het was ook zo lang geleden!!
Je hebt groot gelijk dat je niet bent wezen schaatsen,ik had het in jou geval denk ik ook niet gedaan.
Bij jou is het nu dus wachten op de 20 wkn echo!! Spannend, deze echo is altijd standaard volgens mij hoor. Maar je kunt ook zelf zeggen als je hem niet wilt.
Een vriendin van mij heeft de 20 wkn echo niet gedaan, omdat ze niet wilde weten als er wat mis was met het kindje.

Nou, ik ga even lekker onderuit gezakt op de bankt tv kijken. haha.

Groetjes

Ohhhhhh!!

@ MissX: Nou vergeet ik toch helemaal te vragen hoe je echo was van vandaag!!??
Shame on me, Maar ja ik had het ook zo druk met al jij vragen te beantwoorden. haha (geintje)
Nou ik lees wel hoe het was, ben erg benieuwd.

Liefs

@Binnenvaartschipper...best interessant om te lezen wat je erover schrijft, want het is nu eenmaal allemaal iets anders bij jou. Lijkt me wel pittig hoor moet ik zeggen.

@Leonie...wat "je ziet me al liggen met mijn kussen onder de kont" Hahahaha. maar eerlijk is eerlijk, ik ben verplicht van mijn mannetje om 20 min met mijn kont omhoog te liggen, hahahah en dan kletst hij in die tussentijd zoveel dat ik geen tijd heb om me weer om te draaien ofzo...dus wat dat betreft is het wel hilarisch ja!! Gisteren of vandaag als het goed is mijn ei...voel er nooit iets van dus geen idee.....

Iedereen fijn weekend.

Kus Tink

Hoi meiden,

Potje ongeduld.... en?? weet je al meer???

Ikke... ben superbenieuwd hoe het met je echo is gegaan gisteren.

Binnenvaartschipper... hoe gaat het met jou? Zo te lezen gaat het nog wel aardig goed he?! Ik zou gewoon binnenkort de vk bellen. Je moet wel wat meer regelen en plannen zo omdat jullie op een schip wonen. Weet je trouwens wat ik las op deze website bij wat je wel en niet mag eten?? Dat je niet teveel koffie en cola mag drinken ivm met de cafeine. Dat wist je misschien al wel maar er is een uitzondering: als je nl. een miskraam hebt gehad of als het in je familie voorkomt kun je beter niet meer dan 1 kopje koffie per dag drinken. Ik las dat vanochtend en schrok daar best wel van. Dus ik drink vanaf dit moment geen koffie en cola meer.

Tinkerbell.... veel plezier...

Hier trouwens nog even grappig verhaaltje... ik heb van die chocolaatjes met blauwe en roze muisjes  gehaald en nu gaven we die vanmiddag aan mijn broer. Hij had helemaal niks door en zei:: oh komt dit uit het kerstpakket ofzo??? ha ha ha... Later pakte hij nog eens een paar en toen nog wat en toen vroeg hij nog wat nieuws??? Ja zei mijn vriend dat probeerden we je al te vertellen maar je bent niet zo scherp meer op vrijdagmiddag. Nou toen begon het kwartje te vallen hoor ha ha ha.... Hij was wel superblij. Morgenmiddag doen we bij mijn ouders precies hetzelfde... ben benieuwd... weet bijna wel zeker dat mijn vader ook niks doorheeft... ha ha ha.

Nou ik ga nu weer. Heb zo een verjaardag van een vriendin... altijd gezellig!

Liefs Iris

hey meiden bedankt voor jullie reacties, vind het best moeilijk om alle verhalen bij te houden.. sorry daarvoor..vindt het knap dat jullie dat wel kunnen :)

Voel me erg moe en heb nog steeds geen bloeding, nog steeds wat bruin slijm bij afvegen. Ga morgen maar eens testen denk ik, morgen dag 28 van mijn cyclus. had verwacht mijn NOD te hebben op dag 24, maar kreeg bruinverlies op dag 26.

mijn cyclus loopt 24-27-24-28 dus ging nu uit van 24. ben wat dat betreft 3 dagen later.. wat moet ik nu? ..

sorry voor dit ego berichtje..

Ha Iris,

Het verhaal over je chocolaatjes is heel herkenbaar, ha ha. Toen ik voor het eerst zwanger was, had ik die ook voor de ouders en zussen + aanhang gekocht. De mannen hadden niets hoor, terwijl de vrouwen mij meteen om mijn nek vlogen. Echt lachen. Mannen zijn daarin blijkbaar niet zo scherp .

Liefs Suus

Terug
Bovenaan