Hey meiden!
Wat lief dat jullie allemaal naar de echo vragen! Het was echt zo bijzonder!!!! Het kleintje lag flink te spartelen met de armpjes en de beentjes en draaide zich zo floeps om en weer terug. Je kon gewoon echt zien dat het zich met de voetjes afzette en omdraaide! We konden zelfs al de oogkassen en het mondje zien! Ook hebben we het hartje gehoord, heel mooi. Ben nu al helemaal verliefd op hem/haar. 18 februari moeten we weer terug komen. Weet eigenlijk niet of dat alleen controle is of dat er dan weer een echo gemaakt wordt. De uitgerekende datum valt op 4 augustus, dus twee dagen later dan ik zelf berekend had, maar daar kwam hij de vorige keer ook al op uit, dus ik had er rekening mee gehouden. En ach, wat zijn dan twee dagen?
@Mama2006, heb je nog niet gebeld naar de vk? Hoe voel je je verder? Hopelijk niet te misselijk?
@Leentje, zal ik maar 19 februari in het lijstje zetten? Dan staat er iig iets. Als je dan eerder duidelijkheid hebt (hopelijk in de vorm van een positieve test, niet in rd's), dan is dat mooi meegenomen...
@Potjeongeduld, wat fijn nog geen rd's! Je maakt het wel heel spannend hoor! Hoe was het gala?
@W1980, Ik kan em je onzekerheid heel goed voorstellen. Je gaat dan aan alles twijfelen he?! Toch geldt: geen bloed geeft moed! Ik heb twaalf dagen lang bruinverlies gehad en was gewoon zwanger! Ik zou idd er eens een testje tegenaan gooien. Wat heb je te verliezen? Misschien wordt je wel heel snel uit je onzekerheid gehaald! Hope so! Hou je ons op de hoogte?
@SuusMama, volgens mij krijgt iedereen idd standaard een termijn echo tussen de 8 en 12 weken en een 20-weken echo. Ik heb ook geregeld steken, soms zelfs erg pijnlijk, in m'n buik en denk dan ook meteen dat er iets mis is. Heb het aan de vk gevraagd en het schijnt juist heel normaal te zijn: bandenpijn...
@Tinkerbell, haha, ik heb ook geregeld met m'n bibs in de lucht gelegen hoor, en het resultaat zit nu in m'n buik!
@Iris, jeetje wat kun jij toch alles altijd goed onthouden van wat we hier schrijven, leuk! Het is inderdaad nog steeds niet erg gezellig meer bij het callcentre. Er is veel gebeurd en ik ben er eigenlijk wel klaar mee. De meiden die er werken zijn wel gezellig, maar de bazen... Ach ja, nog even idd en dan zeg ik het op daar. Maar dat doe ik pas zodra ik in die praktijk ga verdienen. Wil toch wel zeker zijn van een inkomen. Kan me goed voorstellen dat je graag weer een tweeling zou willen. En als het weer zo zou zijn, dan komt het echt wel goed met je! Hoe dan ook, het is en blijft een heel spannende tijd voor je. Ik hoop echt dat het je lukt om er van te genieten. Ben zo blij voor je!
Oh en wat een leuk idee van die chocolaatjes! Haha, je broer was even traag van begrip op vrijdagmiddag! Toe aan weekend? Ben zo benieuwd hoe je ouders reageren!
@LeonieR, en?? Hopelijk zijn de rd's er nog steeds niet! Weet je al wanneer je gaat testen als je ongi uitblijft?
@Binnenvaartschipper, wat leuk dat je alles beantwoord hebt! Was ook zo nieuwsgierig! Alleen nog een vraag: je schrijft dat je geen huis aan wal hebt. Maar later schrijf je dat jullie tegen de tijd dat je moet bevallen met het schip naar huis gaan. Bedoel je dan jullie thuishaven? Je kunt best al bellen naar de vk hoor! Ik heb meteen gebeld, toen ik net 4 weken zwanger was. Vinden ze heel normaal hoor! Ik heb ook even de ha gebeld, maar meer om hen in te lichten van het goede nieuws. Dat hebben ze graag.
Nou, ik ben bang dat ik het niet ga redden om elke dag hier langs te komen. Nu ik ook vaak overdags werk en niet meer met m'n scriptie bezig ben, zit ik toch minder vaak achter de computer. 's Avonds ben ik soms best moe, en heb ik echt geen puf meer. Maar ik kom zeker zo vaak mogelijk langs hoor!
Liefs, ikke
NOD
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD Januari
Oeps
2
Potjeongeduld
24
1
4