*** Najaar 2008 stoppers ***

Hey W1980.

Balen hè dat je zo onzeker kunt worden door alles wat er met je lijf gebeurd. Als ik jou was, zou ik ook niet meer kunnen wachten om te kunnen testen. Het kan natuurlijk geen kwaad toch? Doe wat goed voelt.

Ik duim voor je, liefs Suus

Hey Tink,

Ha ha, grappig dat je zo omhoog moet blijven liggen. En dat terwijl gezegd wordt dat dat helemaal niet nodig is en zelfs eigenlijk niet eens aan te raden is. Of in ieder geval niet zo lang. Daar zou je weer een blaasontsteking ofzo van kunnen krijgen. Tja, je weet toch nooit waar je goed aan doet. Gewoon je gevoel volgen, dat is meestal het beste toch?

Hopelijk snel goed nieuws voor jou. In ieder geval succes met wachten de komende weken.

Liefs Suus

Hi,

@W1980: duim voor je!
@binnenvaartschipper: bedankt voor de glitters. jazeker ben ik druk aan het klussen, ik hoef mijn mannetje niet te vertellen wanneer het zover is... dat ziet hij wel aan mijn hungry eyes haha.
@Tinkerbell: geeft niet hoor, van dat kussen. als je vriend maar weet dat het orgasme van de vrouw een nog veel belangrijkere manier is om de kans op zwangerschap te verhogen.
@Iris: hoe vergaat het jou zonder koffie? ik ben een tijdje geleden gestopt met koffie drinken, maar ik had er de eerste week wel hoofdpijn van. lachen met die broer van jou, ik zie het helemaal voor me! ook als hij het wel gelijk zou doorhebben vind ik het erg leuk bedacht die chocolaatjes.
@suusmama: ok, misschien is het niet het origineelste, Iris was in elk geval niet de eerste, maar ik blijf het leuk vinden

Groetjes

Ha Sonica,

De chocolaatjes blijven inderdaad leuk. Vooral omdat het een leuke manier is om het grote nieuws te vertellen, zonder het echt met woorden te zeggen. Ze moeten even nadenken en dan zijn de gezichte het leukste :). Als het tenminste doorhebben, ha ha.

Hoe gaat het met jou??

Suus

Hahahaha, geweldig, het is niet eens goed dat ik met mijn kont omhoog lig, whahahaha. Dat zal ik mijn mannetje dan maar eens gaan vertellen!!!!
Volgens mij heb ik gisteren mijn eitje gehad (hele dag weeig gevoel in mijn buik en lage rugpijn)...en eergisteren nog geklust....moet goed zijn toch??

Dat worden dan idd weer spannende weken...bleh bleh bleh en dan voel je weer vanalles en dan denk je weer vanalles. Nou de vorige keren voelde ik vanalles en was er niets, dus als ik nu niets voel dan is er wel wat???? Pfff hebben in ieder geval afgsproken dat we geen testen in huis halen en ook pas een test doen als mijn RDs uitblijven, anders maken we onszelf gek. Vriendje zei dat hij de vorige keer echt dacht dat ik zwanger was, maar was erg teleurgesteld dat ik dat niet was.

Dames, klus en zwanger ze....

Fijn weekend
Tink

heeee dames!

hier alles okee! en mijn duiveltjes blijven lekker uit! maar we wachten nog een week! als ze nog ff weg blijven gaan we volgende week zaterdag  samen testen!

X

Hey meiden!

Wat lief dat jullie allemaal naar de echo vragen! Het was echt  zo bijzonder!!!! Het kleintje lag flink te spartelen met de armpjes en de beentjes en draaide zich zo floeps om en weer terug. Je kon gewoon echt zien dat het zich met de voetjes afzette en omdraaide! We konden zelfs al de oogkassen en het mondje zien! Ook hebben we het hartje gehoord, heel mooi. Ben nu al helemaal verliefd op hem/haar. 18 februari moeten we weer terug komen. Weet eigenlijk niet of dat alleen controle is of dat er dan weer een echo gemaakt wordt. De uitgerekende datum valt op 4 augustus, dus twee dagen later dan ik zelf berekend had, maar daar kwam hij de vorige keer ook al op uit, dus ik had er rekening mee gehouden. En ach, wat zijn dan twee dagen?

@Mama2006, heb je nog niet gebeld naar de vk? Hoe voel je je verder? Hopelijk niet te misselijk?

@Leentje, zal ik maar 19 februari in het lijstje zetten? Dan staat er iig iets. Als je dan eerder duidelijkheid hebt (hopelijk in de vorm van een positieve test, niet in rd's), dan is dat mooi meegenomen...

@Potjeongeduld, wat fijn nog geen rd's! Je maakt het wel heel spannend hoor! Hoe was het gala?

@W1980,   Ik kan em je onzekerheid heel goed voorstellen. Je gaat dan aan alles twijfelen he?! Toch geldt: geen bloed geeft moed! Ik heb twaalf dagen lang bruinverlies gehad en was gewoon zwanger! Ik zou idd er eens een testje tegenaan gooien. Wat heb je te verliezen? Misschien wordt je wel heel snel uit je onzekerheid gehaald! Hope so! Hou je ons op de hoogte?

@SuusMama, volgens mij krijgt iedereen idd standaard een termijn echo tussen de 8 en 12 weken en een 20-weken echo. Ik heb ook geregeld steken, soms zelfs erg pijnlijk, in m'n buik en denk dan ook meteen dat er iets mis is. Heb het aan de vk gevraagd en het schijnt juist heel normaal te zijn: bandenpijn...

@Tinkerbell, haha, ik heb ook geregeld met m'n bibs in de lucht gelegen hoor, en het resultaat zit nu in m'n buik!

@Iris, jeetje wat kun jij toch alles altijd goed onthouden van wat we hier schrijven, leuk! Het is inderdaad nog steeds niet erg gezellig meer bij het callcentre. Er is veel gebeurd en ik ben er eigenlijk wel klaar mee. De meiden die er werken zijn wel gezellig, maar de bazen... Ach ja, nog even idd en dan zeg ik het op daar. Maar dat doe ik pas zodra ik in die praktijk ga verdienen. Wil toch wel zeker zijn van een inkomen. Kan me goed voorstellen dat je graag weer een tweeling zou willen. En als het weer zo zou zijn, dan komt het echt wel goed met je! Hoe dan ook, het is en blijft een heel spannende tijd voor je. Ik hoop echt dat het je lukt om er van te genieten. Ben zo blij voor je!
Oh en wat een leuk idee van die chocolaatjes! Haha, je broer was even traag van begrip op vrijdagmiddag! Toe aan weekend? Ben zo benieuwd hoe je ouders reageren!

@LeonieR, en?? Hopelijk zijn de rd's er nog steeds niet! Weet je al wanneer je gaat testen als je ongi uitblijft?

@Binnenvaartschipper, wat leuk dat je alles beantwoord hebt! Was ook zo nieuwsgierig! Alleen nog een vraag: je schrijft dat je geen huis aan wal hebt. Maar later schrijf je dat jullie tegen de tijd dat je moet bevallen met het schip naar huis gaan. Bedoel je dan jullie thuishaven? Je kunt best al bellen naar de vk hoor! Ik heb meteen gebeld, toen ik net 4 weken zwanger was. Vinden ze heel normaal hoor! Ik heb ook even de ha gebeld, maar meer om hen in te lichten van het goede nieuws. Dat hebben ze graag.

Nou, ik ben bang dat ik het niet ga redden om elke dag hier langs te komen. Nu ik ook vaak overdags werk en niet meer met m'n scriptie bezig ben, zit ik toch minder vaak achter de computer. 's Avonds ben ik soms best moe, en heb ik echt geen puf meer. Maar ik kom zeker zo vaak mogelijk langs hoor!

Liefs, ikke

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Oeps

2

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19

Krista
27
2
3
25

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

LeonieR
24
1
2
??

Sonica
31
1
4
30

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
1
8

Leentje
23
1
3
19

W1980
28
1
6
??

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??