*** Najaar 2008 stoppers ***

Hey MissX

Wat leuk hé zo'n echo, ben blij dat alles goed is!!
Ik heb wel gebelt met de vk, ik moet 04-02 heen alleen maken ze daar geen echo maar in het ziekenhuis, als ik dus bij de vk ben dan gaan we een afspraak maken!!

Groetjes Mama2006 (7w)

hier nog geen rd,s. als ze er maandag nog niet zijn dan ga ik testen. Wat lief dat je er naar vraagt

heee hallo!

Ik hou er van om de spanning er in te houden! hihihi we zien het wel!
Het gala was super gaaf. heel lekker gegeten, en natuurlijk lekker gedanst!
ik spreek jullie snel weer!

ik houd jullie op de hoogte!

x

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Oeps

2

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19

Krista
27
2
3
25

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

LeonieR
24
1
2
??

Sonica
31
1
4
30

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
1
8

Leentje
23
1
3
19

W1980
29
1
6
14

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
21 januari VK
datum 2e echo n.t.b.
??
??

MissX
18 febrauri
controle, echo??
16  weken en  1 dag
15.30

Mart
22 januari
2e echo
??
8.15

SanPap
??
??
??
??

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
??
??
??
??

Hoi meiden,

nou het bruinverlies heeft 2 dagen geduurd en gister doorgezet. Was best teleurgesteld.. op zich ook wel weer fijn om te weten waar je aan toe bent, maar ik vind het zo apart wat je lichaam allemaal vertoont de week voor mijn NOD terwijl ik dingen nog nooit eerder had gehad, dat zorgt voor zoveel verwarring... nu valantijnsdag mijn NOD.. laten we hopen dat het dan raak is, zou super zijn natuurlijk..plus ik ben 5 feb jarig, (heb me leeftijd al aangepast) dus een babietje als verjaardagskadootje is ook heel erg welkom :)

MissX wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie babietje!!! Kan me voorstellen dat je er nu al verliefd op bent! :D

Potjeongeduld; wat spannend!! Hoop dat je geduld wordt beloond!

Iedereen heel veel succes!

heee hallo dames!

Vandaag weer een dag zonder rode duiveltjes! t wordt nu best wel spannend!
Voel me erg goed, geen ongesteldheidsgevoel.

X

heeej dames! even een up date!

Nog steeds geen last van de rode jongens! en ook geen last van dat ze op komst gaan komen.
vanmorgen een afspraak gemaakt bij de docter. als het donderdag nog goed is dan gaan we testen! en dan kan ik ook meteen dingen vragen aan de docter!

dikke x

He meiden..

Hier een update van mijn kant..
Heb niets bijgelezen, kom jullie alleen even vertellen dat ik geopereerd ben aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!
Vandaar dat ik steeds die klachten enzo hield..
Ik voel me behoorlijk naar van de narcose en heb ook veel last van buikpijn!
Als ik me weer wat beter voel horen jullie van mij!

Hopelijk gaat alles ok met de zwangere!

En alle niet zwangere...Zet hem op!

Liefs

He lieve meiden,

Oeps.... een bbz... meid vandaar al die klachten en dat aanhoudende bloedverlies. Heel veel beterschap en hopelijk voel je je snel weer beter.

PotjeOngeduld.... hoe hou je het vol om niet te testen. Echt ongelooflijk.... dat zou ik nooit kunnen. Waarom wacht je tot komend weekend met testen?? Oh ik hoop dat je echt zwanger bent. Zou haast wel zo moeten zijn he als je zo lang overtijd bent.

W1980... dus je ongi is toch nog gekomen. Balen zeg. Kan me voorstellen dat je verward raakt van al die tegenstrijdige signalen. Hopelijk krijg je nu een heel mooi valentijnskadootje.

Suusmama... dus jij hebt bij je vorige zwangerschap ook van die chocolaatjes gekocht. Leuk zeg. Ik kende dat helemaal niet maar via deze site kwam ik het idee. Handig hoor deze site... ha ha ha.

Tinkerbell... heb je een leuk en gezellig klusweekend gehad??

Sonica... ik heb er geen last van dat ik geen koffie meer drink maar ik dronk ook al niet heel veel koffie dus dat scheelt. Hoe is het met jou? Je zit zeker midden in je vruchtbare dagen?? Oh ja volgens mij mailde je dat vorige week al. Iets van Hungry Eyes?? ha ha ha mooie uitdrukking...

Ikke.... oh wat heb jij een mooie echo gehad zeg. Bijzonder he?! Zo klein en dan al zo sterk en zichzelf al zo kunnen bewegen he?! Schitterend om te zien. Ik lees hier op de website ook iedere week weer een stukje over de ontwikkeling van het kindje. Staat bij zwanger en dan ga je naar zwangerschapskalender. Is leuk om te lezen. En ik snap het best hoor dat je geen tijd hebt om iedere dag langs te komen en dat je je geregeld supermoe voelt. Ik heb hetzelfde. Vind het wel leuk om regelmatig langs te komen maar kan ook niet altijd en heb er soms ook de puf niet meer voor. Maar we hebben hier wel een heel erg gezellig kletsgroepje.

Mama2006... hoe gaat het met jou?? Je bent al weer over de 7 weken. Gaat toch wel snel he?! Ik ben nu (volgens mijn berekeningen) 6 weken en 4 dagen. Aan de ene kant kruipt de tijd echt voorbij maar aan de andere kant is er ook zo weer een week voorbij. Vooral als je ook nog aan het werk bent of andere drukte hebt.

LeonieR....en??? heb je al getest???

Mamaita... hoe is het met jou?? Al even niks meer van je gehoord. Of is de internetaansluiting nog niet gelukt na het verhuizen?? Dat zou zomaar eens kunnen met die internetbedrijven. Soms zijn ze waardeloos.

Hier is ook alles goed. We hebben zaterdag aan mijn ouders verteld dat ik zwanger ben. Ook dmv. die chocolaatjes. Ze hadden dus allebei niks door. Dus op een gegeven nog maar weer eens die chocolaatjes aanbieden en zeggen jullie moeten een chocolaatje nemen.... we hebben ze speciaal voor jullie gekocht en toen begon het langzaam te dagen. De reactie was zo mooi. Zowel mijn vader als mijn moeder vlogen ons om de nek maar mijn vader begon te huilen. Dikke tranen liepen over zijn wangen, zo blij was ie dat ik weer zwanger ben.

Nou meiden fijne avond en tot snel.

Liefs Iris

Terug
Bovenaan