*** Najaar 2008 stoppers ***

heee dames!

Ja he ik kan t lang uitstellen! ik heb nu ook wel zo iets van hmmmm ik ben 5 dagen over tijd..... maar we willen t zeker weten en hebben donderdag bij de docter afgesproken.....   kan hij ook meteen de antwoorden op onze vragen geven.

heb eigenlijk een paar vraagjes he: wat houdt moeders voor moeders precies in.
Wanneer is de eerste echo? vanaf hoeveel weken?

x

Hoi meiden (even kort :))

Oeps vandaar die bloeding, sterkte met herstellen.

Potjeongeduld je doet die naam niet echt eer aan hahahaha!!
Tjonge wat een geduld, maar volgens mij kan het alleen maar raak zijn.

Iris ja inderdaad over de 7 week, eindelijk.
Ik heb hetzelfde gevoel als jij, soms gaat de tijd heeeeeel landzaam en de andere x is er weer een week voorbij.
Maar toch duurd het me toch echt wel te lang naar de 12 week, vooral als je elke x leest van die miskramen (wat voor die meiden natuurlijk nog veel erger is)!! Ben toch elke x heel bang dat het mij ook ovekomt.
Jij ook al weer bijna 7 week, nou nog een paar week.
Hoe voel je je??

Groetjes Mama2006 (7w+2d)

Hey dames!!
@ oeps jeetje wat lees ik nu een bbz? tjonge jonge das niet niets nou hopelijk gaat het een beetje met je?!
@ iris wat een mooi en emotioneel moment was dat! en je hebt het mooi subtiel verpakt door een chocolaatje!! Hoe voel je je verder gaat het allemaal nog goed?
@ potje ongeduld! jeetje moet jij je naam niet is gaan veranderen in "stalen zenuwen " ofzo vind het knap van jezelf dat je zo lang kan wachten..
@ ikke wat een mooi stukje over je echo,ik en blij dat alles goed is. En dat je alles al zo goed kan zien dan he!! voel je je nog oke verder?
@ tinkerbell, hopelijk werpen je grappige moves nu vruchten af dan ga ik het komende periode me ook in van die apparte houdingen manouvreren!!
@ w1980 balen zeg dat de rd's doorgezet hebben.. nou maar weer goed je best doen he komende periode...

Nou ik zou eigenlijk pas vandaag testen hahaa maar ja sukkel dat ik ben wilde ik natuurlijk gister al testen een dag over mn langste cyclus... naja jullie raden het al test was negatief,,, wat ik al vermoedde overigens want ik voelde helemaal niks... Eind van de middag van vandaag dus heb ik wat bruin bloedverlies.. Zodra de rd's echt doorbreken zal ik mezelf even goed in het lijstje zetten.. Op naar de volgende ronde WE HEBBEN ER ZIN IN... heb het gevoel dat de hormonen in mn lichaam ook weer beetje normaal worden.. en ik wordt niet meer zo heen en weer geslingerd in stemmingswisselingen etc... Zou het einde van ontpillen in zicht zijn? Ik hoop het maar.

Nou meisjes tot snel maar weeer!!

He meiden,

Ha ha ha mama2006 heeft helemaal gelijk. PotjeOngeduld jij doet je naam echt geen eer aan... ha ha ha.

Mama2006... ik voel me verder nog wel redelijk goed al voel ik me sinds een week wel echt zwanger. Ben heel erg moe en als ik niet op tijd eet word ik misselijk en heb veel meer honger dan voorheen. Hoe voel jij je??

LeonieR.... jammer dat je ongi er aan zit te komen. Voor jou ook de volgende ronde beter.

Groetjes Iris

Hallo allemaal!!

Hier alles goed gelukkig!! Alleen nog steeds onzeker, maar dat zal nog wel even blijven ben ik bang.
Ben van plan om morgen de dokter te bellen om te zeggen dat ik 6 wkn en een dag zwanger ben. En dan hopen dat ik snel langs mag komen.

@ Iris: Net wat jij zegt: het lijkt soms wel dat de dagen voorbij kruipen! Maar als je het wat drukker hebt, gaat het wat sneller. Dan heb je niet zoveel tijd om er bij stil te  staan.
Wat leuk dat jullie het verteld hebben aan je broer en je ouders!! En wat een leuke reactie's! haha. Geweldig!!
Dat van die koffie en cola na een miskraam wist ik eigenlijk niet!! Weer wat geleerd. Gelukkig drink ik al heel lang geen koffie meer en cola lust ik niet. Dus da's makkelijk.
Maar bedankt voor de tip in ieder geval. Ik drink nu alleen rooibos thee, daar zit geen cafeine in. Fijn dat het met jou zo goed gaat!! Houden zo hé!

@MissX: Met 'thuis' bedoelde ik inderdaad onze thuishaven. Ik denk dat ik morgen ga bellen, 'k dacht dat het nog te vroeg zou zijn. Maar als jij al met 4 weken hebt gebeld, dan ga ik het nu ook snel doen.
Trouwens, morgen komen we langs twee van de vluchthavens waar jij bij één ervan woont. Dus dan zwaai ik wel ff. haha!! Zijn onderweg naar Duitsland.

@Potjeongeduld: Wat spannend zeg voor jullie!! Ik ben benieuwd naar je test. Ze zeggen: geen bloed houdt moed! Dus kom op hé!

@W1980: Wat balen voor jou zeg!! Dat die rd's toch zijn door komen zetten!!
Ik snap best dat je ff de moed hebt laten zakken. Maar probeer positief te blijven, ook al is dat moeilijk.

@Mamaita: Al even niks van je gehoord? Nog druk aan het verhuizen zeker?

@Leentje: Hoe gaat het met klussen? haha. Succes meid.

Groetjes allemaal weer.

Liefs

Leonie wel balen, veel succes de volgende ronde.

Iris ik heb precies hetzelfde, als ik om de 1,5 tot 2 uur niet eet wordt ik ontzettend misselijk, bah !!
Bij mijn dochter ben ik geen 1 dag misselijk geweest, dus ik weet niet wat me overkomt..
Elke ochtend dat ik opsta denk ik, o ja ik ben zwanger.
Moet ook wel zeggen dat ik daar wel een beetje  blij om ben, is toch weer een bevestiging!!

Groetjes Mama2006

hallo allemaal,

even niet geschreven omdat ik op dit moment eigenlijk niks nieuws te melden heb, maar lees bijna iedere dag mee...

@potjeongeduld; wauw dat jij zo lang kunt wachten met testen, knap hoor, ik had het al lang geprobeerd denk ik... je naam past dan inderdaad niet echt bij je, haha..
ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen krijgt, succes!!

@binnenvaartschipper; met klussen gaat erg goed haha, we doen ons best in ieder geval, daar kan het niet aan liggen haha
Wat een geregel is dat bij jou zeg! Daar had ik nooit zo bij na gedacht, lijkt me ook best pittig inderdaad...

@iris; wat grappig van die chocolaatjes, dat ze helemaal niks door hadden zeg... Wel leuk dat ze allemaal zo positief reageren, lijkt me ook fijn om het verteld te hebben.

@w1980; fijn dat je nu in ieder geval weet waar je aan toe bent! op naar de volgende ronde, succes!!

@ikke; wat bijzonder om dat allemaal zo te kunnen zien, lijkt me! en nu al helemaal verliefd op hem/haar, leuk!!
Ja zet er maar gewoon de 19e neer (zag dat je dat al gedaan had) en dan zien we het wel. wil in ieder geval niet zo vroeg gaan testen, dat voorkomt weer een teleurstelling!
moet zeggen dat ik de afgelopen keer echt had verwacht dat het raak zou zijn, maar toen hebben we te vroeg geklust denk ik, nu gaan we gewoon door en dan zien we het wel!

@oeps; een bbz, heftig! Heel veel sterkte de komende tijd!

@leonie; balen dat het deze ronde niet raak is... succes de komende ronde en dat we beide dan maar zwanger mogen raken!!!!!!

nou volgens mij iedereen weer gehad.. fijne dag allemaal

liefs, leentje

hehehehe dames!

Ik weet t ik zit nu ook wel te stressen hoor! morgen is mijn vriend vrij en dan gaan we naar de docter! Ik wil ook heel graag dat mijn vriend er bij is! dat is natuurlijk ook een reden dat we wachten! ik weet het niet hoor. ik ben apsoluut niet misselijk en heb ook geen zin in andere dingen of zo. geen bij werkingenen van een zwangerschap. nog steeds niet ongesteld. we gaan morgen met volle moet naar de doc!

Je hoort morgen van me!

X

Terug
Bovenaan