hallo allemaal,
even niet geschreven omdat ik op dit moment eigenlijk niks nieuws te melden heb, maar lees bijna iedere dag mee...
@potjeongeduld; wauw dat jij zo lang kunt wachten met testen, knap hoor, ik had het al lang geprobeerd denk ik... je naam past dan inderdaad niet echt bij je, haha..
ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen krijgt, succes!!
@binnenvaartschipper; met klussen gaat erg goed haha, we doen ons best in ieder geval, daar kan het niet aan liggen haha
Wat een geregel is dat bij jou zeg! Daar had ik nooit zo bij na gedacht, lijkt me ook best pittig inderdaad...
@iris; wat grappig van die chocolaatjes, dat ze helemaal niks door hadden zeg... Wel leuk dat ze allemaal zo positief reageren, lijkt me ook fijn om het verteld te hebben.
@w1980; fijn dat je nu in ieder geval weet waar je aan toe bent! op naar de volgende ronde, succes!!
@ikke; wat bijzonder om dat allemaal zo te kunnen zien, lijkt me! en nu al helemaal verliefd op hem/haar, leuk!!
Ja zet er maar gewoon de 19e neer (zag dat je dat al gedaan had) en dan zien we het wel. wil in ieder geval niet zo vroeg gaan testen, dat voorkomt weer een teleurstelling!
moet zeggen dat ik de afgelopen keer echt had verwacht dat het raak zou zijn, maar toen hebben we te vroeg geklust denk ik, nu gaan we gewoon door en dan zien we het wel!
@oeps; een bbz, heftig! Heel veel sterkte de komende tijd!
@leonie; balen dat het deze ronde niet raak is... succes de komende ronde en dat we beide dan maar zwanger mogen raken!!!!!!
nou volgens mij iedereen weer gehad.. fijne dag allemaal
liefs, leentje