*** Najaar 2008 stoppers ***

Hoi meiden,

Ik kom ook weer een keer de hoek om kijken!
Lekker veel zwangeren, volgens mij heb ik ze allemaal al gefeliciteerd en zo niet dan doe ik dat hierbij.

Potjeongeduld: lange adem heb jij zeg!!
tjonge jonge, ik heb ook best wel wat geduld maar jij spant de kroon!
Ik zal voor je duimen!

Ikke, wat heerlijk zo'n mooie echo, gefeliciteerd meid. Het is dus al een mooi beweeglijk kindje.....hopen dat je hem/haar straks ook snel voelt!

We horen ook niets meer van Jazzie en Maikesanne hé, jammer want ik zou graag willen weten hoe het nu met ze gaat!

Leonie, jammer van de aankomende ongi, maar ik las dat je er weer zin in hebt de komende ronde...dus ik zal ook voor jou duimen!

Duimen jullie ook voor ons??
Ik ben vanochtend bij mijn huisarts geweest en ik heb mijn zorgen besproken. Ik wil zóóó graag een 2e kindje maar ik twijfelde zo door alles wat ik met de eerste had meegemaakt dat ik wel naar de huisarts moest.
Hij heeft vanmorgen al mijn zorgen weggenomen maar de boel vooral  gerelativeerd!
Mijn huisarts is heel nuchter en dat soort mensen heb ik af en toe nodig omdat ik een enorme doemdenker en stresskip ben.
Toen ik thuiskwam belde mijn mannetje mij op en toen zei ik  tegen hem, we gaan ervoor en wel NU!!
Hij was helemaal blij en zei: weet je het echt zeker??

Ja ik weet het zeker!!!
Ik ben nu ongi maar neem geen pil meer. Ik hoop natuurlijk dat ik snel zwanger ben, vooral omdat mijn zoontje in april volgend jaar naar school gaat. Mocht het zo zijn dat het wel langer dan 3 tot 4 maanden duurt voordat ik zwanger ben, dan wachten we tot na de zomer met verder proberen. Anders zit hij straks in 2 grote veranderingen in zijn jonge leventje en dat willen we  hem niet aandoen.

Oh, ik ben zó blij dat ik eindelijk naar mijn huisarts ben gegaan, ik loop hier al 1,5 jaar mee en nu eindelijk is het dan zover!
Ik kan dan ook niet meer wachten en heb meteen mijn NOD berekend, dat is 13 februari.
Wil iemand mij weer op de lijst zetten?

Nou dames, ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe en voor de dames die nog niet zwanger zijn, zal ik heel veel duimen!

liefs Connie

Pffffff al twee keer iets geschreven en allebei weg, das zo irritant zeg!!

Oeps...sterkte ermee zeg meid, das niet niks...
leonie...go for it girl....hopen dat hier de moves hebben geholpen... ;-)
baby..wat een leuke reactie zeg, echt mooi!!!

@zwangeren...geniet er lekker van!!!
@potjeongeduld....respect voor je lange wachten zeg en succes bij de dokter.

Hier niets nieuws, hebben goed geklust en nu afwachten tot ik iets ga voelen, spannend!!!

Kus Tink

hey mamajb super zeg dat je je nu zo zeker voelt!! heel veel succes komende tijd en hopen dat je snel zwanger mag zijn...
tinkerbel spannend hoor dat wachten....

hier is iets vreemds aan de hand gister heel licht een beetje bruin bloedverlies gehad en vandaag helemaal niets.... en eigenlijk moest ik allang ongesteld zijn lijkt me.. ik heb helemaal aant begin van mn cyclus ook drie dagen wat bloedverlies gehad als ik vanaf mn echte menstruatie reken dan zit ik op dag 34 en als ik vanaf het bruine bloedverlies reken aant begin van mn cyclus zit ik op dag 23.. Nou begrijpen jullie het nog? zwanger voel ik me niet..en heb zondag getest toen gaf hij negatief.. gewoon maar even afwachten...wordt gek van alle rare dingen die mn lichaam wel of juist niet doet

Jaaaa, ik heb weer internet, joepie!!! Idd Iris, vandaar dat ik zolang afwezig was.
Heb even snel gelezen, want ik zit nog steeds tussen alle dozen en ik wil ze allemaal leeghebben, want ik wil hier lekker ontspannen kunnen  wonen.

Ik wil alleen even Oeps heeeeel veel sterkte wensen, meid, jij hebt ook wat pech gehad zeg. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Hier gaat alles prima, ik heb door niet zo vaak op het forum te komen thema baby een beetje van me af kunnen zetten. Dat was wel even nodig, ik was de afgelopen maanden behoorlijk geobsedeerd aan het worden en dat wilde ik juist vermijden. Ik baalde elke maand zo erg als ik weer ongesteld werd.

Nu deze maand hebben we samen besloten het een beetje relaxter aan te pakken, we vrijen gewoon wanneer we zin hebben en genieten van de momenten die we samen hebben, nu we nog saampjes zijn. We kunnen nu gewoon uit wanneer we willen, dat is natuurlijk ook waar.
Ik tel niet eens de dagen meer, ik heb geen idee op welke dag van  de cyclus ik nu zit, ik heb geen zin meer om het te berekenen. Dus wie weet, geeft dat meer mogelijkheden, in ieder geval wel voor mijn humeur...

Nu bezig met allerlei dingen op werkgebied, ik wil een kinderdagopvang openen, dus ik ben allerlei wetjes aan het lezen, in het spaans natuurlijk, dus ik ben al dagen zoet hiermee.

Nou meissies, ik ben nog steeds bij de club, maar ga het vanaf deze maand op een andere manier aanpakken..

Een dikke kus Mamaita

@mamaita....fijn dat je er weer bent. Kan me voorstellen dat je even wat afstand wil nemen, dan weten we dat voor als we je even niet zien ;-). Misschien dat het relaxe je idd nu gaat helpen, ik hoop het heel erg voor je!!
Succes met het opzetten van je eigen onderneming, gaat veel werk in zitten he? is het daar makkelijker of moeilijker dan hier in nl?? Succes in ieder geval..

kus Tink

Ha allemaal,

Oh, Oeps, wat een naar nieuws zeg. Je zult wel erg verdrietig zijn nu. Kunnen ze daar trouwens ook een reden voor geven? Of ben ik nu een beetje te brutaal? Hoe ver was je? Sterkte meid.

Potjeongeduld, ben eigenlijk wel heel benieuwd naar je reactie over je bezoekje aan de dokter. En en en?? Ik heb geduimd, want ik wil zo graag dat iedereen zwanger raakt, dan gaan we allemaal een mooi 2009 tegemoet. Dan schrik ik ook gelijk weer als ik een verhaal lees zoals van Oeps....

Nog even een ego-berichtje van mij:

Ik mocht vanmorgen eindelijk weer naar de verloskundige toe (ben nu 14 dagen en 1 dag). Vriend en zoontje gingen mee en en gelukkig kregen we een mooi hartje te horen. Mijn zoontje vond het allemaal reuze interessant en toen hij het geluid van het hartje hoorde helemaal! Zo speciaal.

En ... ik voel het kindje al! Ik hoor jullie denken: "ja hoor, ze is pas 14 weken!". Maar het is echt waar. Vorige week voelde ik voor het eerst wat kriebelen en toen dacht ik zelf ook dat het niet waar kon zijn, maar het kwam terug en steeds duidelijker en dus ben ik op internet gaan zoeken en het kan dus echt dat je, zeker met een tweede, je kindje al zo snel voelt. Ik herken dit gevoel ook zo duidelijk van mijn eerste zwangerschap. Dit gevoel heb ik nog nooit gehad toen ik niet zwanger was. Ik ben er zo gelukkig mee! Het voelt zo super speciaal, dat gekriebel aan de binnenkant van mijn buik! Dan denk ik: oh ja, we zijn lekker met z'n tweetjes!

25 februari ga ik voor de 20-weken echo naar het ziekenhuis (geavanceerde echo krijg ik) en diezelfde dag mag ik ook weer naar de verloskundige. Spannend allemaal.

Nou lieve meiden, hopelijk gaat het goed met jullie allemaal. Liefs Suus

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Oeps

2

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19

Krista
27
2
3
25

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

LeonieR
24
1
2
??

Sonica
31
1
4
30

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
1
8

Leentje
23
1
3
19

W1980
29
1
6
14

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 febrauri
controle, echo??
16  weken en  1 dag
15.30

Mart
22 januari
2e echo
??
8.15

SanPap
??
??
??
??

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
??
??
??
??

Hey Mart, ik zie dat jij morgen voor je 2e echo mag. Spannend. Hoeveel weken ben jij nu precies?

Hebben Jazzie en MaikeSanne allebei al een 20 weken echo gehad????

En SanPa en Mama2006, hoe zit het bij jullie?

Binnenvaartschipper: heb jij al nieuws?

Liefs suus

quote: SuusMama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2009 14:44:24'));

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Oeps

2

Potjeongeduld
24
1
4
16

Krista
27
2
3
25

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

LeonieR
24
1
2
??

Sonica
31
1
4
30

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
1
8

Leentje
23
1
3
19

W1980
29
1
6
14

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 febrauri
controle, echo??
16  weken en  1 dag
15.30

Mart
22 januari
2e echo
??
8.15

SanPap
??
??
??
??

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
??
??
??
??

Hey Mart, ik zie dat jij morgen voor je 2e echo mag. Spannend. Hoeveel weken ben jij nu precies?

Hebben Jazzie en MaikeSanne allebei al een 20 weken echo gehad????

En SanPa en Mama2006, hoe zit het bij jullie?

Binnenvaartschipper: heb jij al nieuws?

Liefs suus

Terug
Bovenaan