*** Najaar 2008 stoppers ***

Hoi meiden,

Hier zijn vanmorgen de RD's verschenen, ik dacht de hele week al dat ze eraan zaten te komen en ja hoor.....
Twee dagen voor mijn NOD.

Ik ga de volgende poging uit van een normale cyclus dus mijn NOD is op 11 maart.
We gaan dan voor de 2e ronde.

Wie zet mij weer even op de lijst?
Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar het lukt steeds niet.

Het is rustig hier of verbeeld ik mij dat?

Hoe gaat het met de zwangere dames?
En wie heeft binnenkort zijn NOD?
Ik heb de lijst nog niet gezien....

liefs Connie

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
7
8

Connie
30
2
1
14

Leentje
23
1
3
19

W1980
29
1
6
14

LeonieR        
24
1
3
23

Oeps

2

Tinkerbell 79
29
1
4
27

Sonica
31
1
5

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Maart

Connie        
30
2
2
11  

...

...

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009??

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen                  
25
2e
3e
5 okt 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 febrauri
controle, echo??
16  weken en  1 dag
15.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

Mama2006        
4 februari
intake vk
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
week 8
2e echo
10 weken
??

Potjeongeduld
??
??
??
??

Babybeer/Heleen    
krista
??
2 maart
??
1e echo
??
ong. 9 weken
??
10.00

Ha Connie en andere meiden,

Ik heb de lijstjes een beetje aangepast, maar ik zou jullie willen vragen om even te checken of ik het wel helemaal goed heb gedaan en wellicht te veel of te weinig weggehaald heb. De ?? moeten natuurlijk ook ingevuld worden voor zover mogelijk.

Dank jullie wel.

En inderdaad Connie, het is nogal stil hier. Zeker niet leuk voor de meiden die nog zwanger willen worden. Ik merk zelf trouwens dat ik toch wel op mijn woorden let nu ik zwanger ben om de nog-niet-zwangeren zo min mogelijk te kwetsen. Tuurlijk kan ik naar het zwangerenforum, maar ik leef gewoon met iedereen mee en hoop zo graag dat iedereen snel goed nieuws ontvangt.

Ik blijf hier dus meelezen en schrijven. Misschien niet altijd van die lange verhalen, maar toch.

Liefs Suus

Hey meiden!

Jeetje wat ben ik lang niet geweest. Ik vind het erg vervelend, maar pff... Ben zo weinig thuis en de momenten dat ik thuis ben heb ik lang niet altijd zin en puf om achter de computer te kruipen. Daarnaast schrijf ik nog bij twee andere topics mee, waar ik ook veel minder ben. Dus is af en toe een beetje veel, maar doe m'n best!

@SanPap, meis wat erg voor je zeg! Brr, heb er kippenvel van! Wat vreselijk om er zo achter te komen... Het is echt gemeen zeg. Hoe gaat het nu met jou en je man? Hebben jullie veel steun aan elkaar? Als je er weer klaar voor bent om hier te schrijven: wij zullen er voor je zijn hoor!

@Binnenvaartschipper, nog bedankt voor je adresje! Heb idd in die winkel erg leuke dingen gevonden en gekocht! Moet zeggen dat dat de leukste winkel was met zwangerschapsmode in Arnhem, thanx! Heb twee spijkerbroeken gekocht en wat truitjes die flink mee kunnen rekken, haha! Van Noppies en Mamalicious.

@Potjeongeduld, haha, ik moest wel lachen over je vraag over bandenpijn! Heb eerlijk gezegd ook geen idee. Maar volgens mij heeft het te maken met het uitrekken van de baarmoeder. Fijn dat je je verder zo goed voelt! Oh, ik lees net dat je ook misselijk bent geweest. Bij mij begon dat ook pas wat later. Kan er achteraf altijd wel om lachen. Ik zie het dan maar als een goed teken. De hormonen doen hun werk, hahaha! Ik heb die aflevering trouwens ook terug gezien. Indrukwekkend he...

@SuusMam, wat geweldig dat je de kleine al zo vaak voelt... Lijkt  me heel mooi! Ik ga trouwens de 20e naar de Negenmaanden Beurs! Ga voor het eerst dus heb geen idee wat ik ervan kan verwachten, maar lijkt me erg leuk! Heb het van een vriendin cadeau gekregen voor m'n afstuderen. M'n vriend zou er denk ik niet zo'n behoefte aan hebben daar de hele dag rond te slenteren, hahaha! Ga jij ook?

@Mamaita, hoe is het nu met je? Hopelijk heeft het bruinverlies geresulteerd in een positieve test! Hou je ons op de hoogte?

@Mama2006, wauw jullie hebben een kloppend hartje gezien, wat bijzonder he! Fijn hoor! Hoe reageerde iedereen op het goede nieuws? En hoe voel je je verder? Hopelijk niet teveel kwaaltjes!

@Iris, je mag hier altijd klagen hoor, ook als zwangere vind ik! Daar is dit forum voor. Vind dat we hier samen de mooie dingen, maar ook de mindere en verdrietige dingen moeten kunnen delen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat de verhalen van de zwangeren soms kunnen steken bij de meiden die al een tijdje bezig zijn... Daar ben ik me van bewust. Toch vind ik het gezelliger om hier te blijven kletsen dan om naar het zwanger zijn forum te gaan. We hebben hier ondertussen toch wat opgebouwd!
Iris ik kan me voorstellen dat jullie nog wat langer wachten met dingen aanschaffen.. Maar wel leuk om alvast naartoe te leven of niet? Zodra wij weten wat het wordt, gaan we aan het kamertje beginnen. Hebben wel al via Marktplaats een mooi ledikantje gekocht (wat we nog wel schuren en schilderen). Ook hebben we al van mij vroeger thuis, een hele mooie kast met een klepgedeelte, die we als commode en voor de kleertjes gaan gebruiken. Ook die moeten we eerst nog helemaal opschuren en schilderen. Verder gaan we het met schapjes en mandjes, gordijntjes, hemeltje e.d. helemaal aankleden. Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? Nu heb ik weer een persoonlijke vraag. Stel dat het een jongetje wordt, bedenken jullie dan een  nieuwe naam? Als je liever niet wilt antwoorden, begrijp ik dat hoor!
Die broeken zitten trouwens heerlijk! Een hele opluchting na dat geknel, haha! En wat fijn dat jullie vrienden een gezond dochtertje hebben gekregen! Wel heel dubbel allemaal, maar heel bijzonder en fijn voor ze.
Oh en jullie hebben het hartje gezien, wat mooi!!! Geweldig en bijzonder is dat he! Ben zo blij voor jullie!

@Connie, wat ontzettend balen dat  de rd's zijn doorgekomen. Verdorie  had nog wel ziulke  goede hoop! Wel mooi op tijd, maar daar hebben we niks aan.  Lees dat  jullie lekker even weg zijn geweest, heerlijk! Sneu voor je zoontje zeg! Zou eerlijk gezegd ook niet goed weten wat eraan te doen. Heb je al bij de huisarts geinformeerd? Misschien nog wat meer vezelrijk eten?? Oh, nu lees ik dat het ondertussen is opgelost, wat fijn! Wel iets om goed in de gaten te houden.

@Oeps, wat fijn dat het beter met je gaat! Was al benieuwd naar hoe het met je was... Blijf je hier wel meeschrijven? Kan me voorstellen dat jullie het even rustig aan doen nu.

@Leentje, wat ongelooflijk shit dat de rd's erdoor zijn gekomen, balen bah shit!!!! Wat je zegt wel fijn dat het niet zo'n lange cyclus was, maar toch... Hier zit je niet op te wachten! Ik ga weer hard voor je duimen hoor!

Zo, volgens mij ben ik nu weer bij. Vind het ook echt jammer dat ik niet meer zo vaak  kan komen schrijven als eerst. Maar toen was ik elke dag thuis en zat ik achter de laptop aan m'n scriptie. Maar ik blijf echt m'n best doen en ik schrijf dus ook al vanaf voorjaar 2008 op twee andere topics. Tis me soms wel een beetje veel. Maar het heeft dus niets te maken met het feit dat ik nu zwanger ben. Ik wil jullie allemaal zwanger zien worden en bevallen! Daar gaan we voor!

Hier gaat alles prima. Voel me erg goed. Ben wel toe aan de controle van volgende week. Dan is het 5 weken geleden en ik merk af en toe bij mezelf een onzekerheid. Dan denk ik: zou het allemaal nog wel goed zitten? Vast wel, moet er vertrouwen in hebben! Vandaag iig alweer 15 weken en 2 dagen!

Liefs, ikke

Hi dames!

Ja hoor ik ben gister voor de eerste keer naar de vk geweest en een soort van intake gesprek gehad. ik zit gelukkig bij een hele leuke vk, alleen t bloedprikken vond ik wat minder. hihihi
4 maart gaan we voor de eerste echo! dan zien we onze kleine uk eindelijk!

@ikke: Ja was erg onder de indruk van wat de dames aan de tafel allemaal zeiden, het echt niet   toe willen geven dat je die ziekte hebt, dat lijkt me voor de omstanders echt wel naar.
De misselijkheid valt gelukkig wel mee, het gaat altijd samen met heeeeeeeeeel veel lucht, elke keer kleine boertjes laten:$ schaam me dood.

Ik ga ff naar de kapper!

X

He meiden,

Connie, balen zeg dat je RD's zijn gekomen. Hopelijk blijven ze vanaf nu heel erg lang weg en krijgt je zoontje een heel lief broertje of zusje om mee te spelen.

Ikke... al weer een dikke 15 weken zwanger. Wat gaat dat snel he?! Hoe voel je je nu verder naast de onzekerheid? Ben je al een stuk minder moe dan eerst? Na  zo'n 12 weken voelen de meeste zwangeren zich vaak wat beter. Ik weet wel dat ik hier ook mag komen klagen hoor maar ja dat wil ik ook niet altijd en aan de andere kant hoort het er natuurlijk ook bij en is het een goed teken. Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de volgende controle. Mocht van mij ook wel weer zover zijn. Om nog even op je vraag terug te komen... als wij een zoontje krijgen dan zal hij een andere naam krijgen. De namen die wij onze zoontjes hebben gegeven die willen we niet opnieuw gebruiken. Zou ook heel raar voelen voor ons.
Leuk zeg dat jullie ook al een leuk ledikantje hebben gekocht. Ik denk dat wij ook veel via marktplaats gaan kopen. Echt handig hoor zo'n website.  Oh ja en we willen wel weten of het een jongen of meisje is. Heel graag zelfs. Jullie willen het ook weten toch?

Mamaita... hoe is het met jou?? Je had vorige week je NOD al. Hopelijk ben je zwanger.

Binnenvaartschipper.... volgende week al weer je 2e echo. Spannend he?!

Meiden, fijn weekend!!

Liefs Iris

Hey Meiden,

@Connie: Wat balen meid dat die vervelende r'ds nou weer zijn gekomen!!
Veel succes en sterkte.

@MissX: Wat fijn dat je zo goed geslaagd bent voor positie kleding!! Ik zag toevallig dat adres waar jij bent geweest in een blad staan.
Voor jou schiet het dus ook al weer op om naar de vk te gaan, lekker wel hoor. Is toch weer best lang 5 wkn.

@Iris: Ik lees wel dat jullie het wel willen weten wat het word! Ik aan de ene kant ook wel maar m'n man wil het niet. En aan de andere kant denk ik ook: 'de verassing is er vanaf als je het al weet' En ik wil zoiezo toch een neutraal kamertje maken. Dus dan heeft het eigenlijk geen nut. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig, dus wie weet??!!

Volgende week heb ik m'n 2e echo, dat wordt volgende week donderdag of vrijdag. Anders kan m'n man niet mee. Ik ben dan 10 wkn en 3 of 4 dgn.
Ik ben eerlijk gezegd best wel een beetje gespannen. 'Zou alles nu wel in orde zijn'?
'k Hoor elke keer weer de woorden van de vorige keer. Pff, maar niet al te veel aan proberen te denken.

@Mamaita: Hoe is het met jou?

@Suusmama: Fijn dat alles zo goed gaat met je!! Geniet er van. En inderdaad, net wat jij zegt het is soms best moeilijk om hier te schrijven als je zwanger bent. Omdat er ook nog niet-zwangeren zijn. Maar ja, dat was ook zo toen wij nog niet zwanger waren.

Nou allemaal een goed weekend. Ik laat het jullie weten volgende week!!

Hallo meisjes!

Hier even een update van mij, ik heb tot gisteren dat bruinverlies gehad en ben vandaag met  mannetje  naar de gyn geweest, omdat we ons toch wel  een beetje  zorgen maakten. Dat bruinverlies schijnt een stoornis in de cyclus te zijn geweest, ik tel nu vanaf afgelopen vrijdag toen ik wat rood bloedverlies heb gehad. Dus zit weer in de volgende ronde, had voor de zekerheid toch nog een test gedaan, maar negatief.
Goed, we hebben alles voorgelegd aan de gyn en we gaan nu de onderzoeken in, in ieder gevoel bloed prikken op verschillende momenten tijdens mijn cyclus om de hormonen te bekijken. Mannetje moet ook bloed af nemen en zijn zaadjes zullen ook onderzocht worden. Hij heeft wel al een dochtertje, dus dat stelt me wel gerust. Ze heeft me goed onderzocht van binnen en er was gelukkig niets raars te zien.  
Ik denk dat ze ons toch wel serieus nemen, omdat hij al een stukje ouder is en dat we toch al een tijdje bezig zijn. Maar natuurlijk nog niet eens zo lang. Ben wel blij hoor, dat ze dat gaan doen, ook al willen we nog niet aan hormonen beginnen en dat soort dingen, we willen gewoon weten hoe het er voor staat.

Mijn bloedtesten zullen deze maand en de volgende maand plaats gaan vinden, dus daar gaat wel een tijdje overheen. We zullen wel zien, ik ga toch beginnen met temperaturen  vanaf deze maand.

Nouja, een heel verhaal over mij, maar ik wil het toch wel even kwijt.  Soms vloog het me wel even aan hoor, de angst dat  ik misschien niet in de wieg ben gelegd om mama te worden, maar gelukkig praat mijn mannetje dat meteen uit mijn hoofd. Hij is gelukkig een stuk nuchterder dan ik.

Een hele dikke kus aan iedereen, sorry voor dit egoberichtje.

Liefs Mamaita    

hallo allemaal

suusmama en anderen; ik vind het hartstikke leuk om alle verhalen van de zwangeren te lezen, weet ik een beetje wat ik kan verwachten mocht ik zwanger zijn...
het is alleen wel lastig om dan nog mee te schrijven, bij mij gebeurt er niet zoveel bijzonders, het is gewoon afwachten. Jullie merken iedere keer verandering, ervaren allemaal nieuwe dingen, waar ik (nog) niet over kan mee schrijven. Dat betekend niet dat ik het niet leuk vind om het allemaal te lezen hoor! maar dat verklaart wel waarom ik hier zelf niet zoveel schrijf. Heb op dit moment gewoon niet zoveel nieuws te vertellen...
behalve dan dat de rd's weer weg zijn en we weer vol goede moed gaan klussen!!

ikke; wat fijn dat je geslaagd bent voor positiekleding, kan me voorstellen dat dat weer wat fijner zit. Alweer 15 weken?! wauw wat gaat de tijd toch snel he!!

mamaita; ik heb nu geen tweede scherm open dus weet het niet helemaal meer precies wat je geschreven hebt, maar als ik het goed begrepen heb, ga je meerdere onderzoeken laten doen? heel veel succes en sterkte daar mee! dat we maar snel zwanger mogen worden!!!

aan alle andere zwangeren; veel geluk, plezier met alle nieuwe dingen die jullie mee maken, geniet ervan!!

aan alle niet-zwangeren: heel veel succes en ik duim voor jullie!!!!

fijn weekend allemaal!!
xxx leentje

ps. doen jullie nog iets aan valentijnsdag????

Terug
Bovenaan