*** Najaar 2008 stoppers ***

Ha!!

Ja, Valentijnsdag. Mijn vriend wilde mij heel lief verrassen met een etentje en had zelfs al oppas geregeld, maar was even vergeten dat ik vanavond al weg moest. Ja, hoe kon ik het plannen op deze dag. Maar goed, dat houden we dus saampies nog eventjes te goed.

En jullie?

Even ego: voel me de laatste weken eigenlijk best goed. Zo wonderlijk hoe die gruwelijke misselijkheid toch 'ineens' over kan gaan. Bij mij werd het na week 13/14 duidelijk minder. Af en toe nog een vlaag, maar nu eigenlijk al een paar weken helemaal niet meer. Dat voelt wel beter hoor. Hopelijk komt het deze hele zwangerschap ook niet meer terug ...

Ondertussen kijk ik alweer uit naar de 20-weken echo die ik over 1,5 week ga krijgen. Ik ben dan 19 weken en 2 dagen, nog net voordat we op vakantie gaan. Ja, heerlijk even een weekje naar de Canarische Eilanden, zijn we wel aan toe hoor. Even helemaal niets, mmmmm.

En dan ben ik dus alweer op de helft. Ongelovelijk! Dat betekent natuurlijk ook dat er nog een hele hoop moet gebeuren, maar gelukkig hebben we in principe alles nog in huis van onze eerste. Ga wel snuffelen op de negenmaandenbeurs, wie weet kom ik daar nog wel dingetjes tegen om bijv. het kamertje net iets op te frissen.

Lief dat een aantal van jullie aangeven het niet erg te vinden dat de zwangeren onder ons blijven schrijven, ook al is dat soms moeilijk voor een aantal. Ik schrijf eerlijk gezegd ook niet vast op een ander forum, bijv. met alleen maar zwangere meiden. Ten eerste omdat me dat veelste veel tijd gaat kosten en ten tweede omdat ik jullie gewoon wil volgen. Zo gaan voor mij de weken voorbij, maar voor jullie ook. Voor sommigen met steeds weer een verdrietig moment, maar gelukkig ook met nieuwe kansen voor de nieuwe maand. Blijf hoop houden hoor!!! Ik denk aan jullie.

Veel liefs en glitters, Suus

Hey meiden!

@Potjeongeduld, fijn dat je zo'n leuke vk hebt! En 4 maart al de eerste echo, leuk leuk!! Dan is het extra fijn dat februari zo'n korte maand is, is het eerder 4 maart, haha! Ik heb dat trouwens ook als ik misselijk ben, veel lucht... En niet alleen boertjes, hahaha! Zitten je haren weer mooi?

@Iris, lief dat je vraagt hoe ik me voel. Gaat erg goed hoor! De onzekerheid is ook langzaam weer aan het verdwijnen. Buikje groeit zo goed, kan bijna niet anders dan dat het goed zit. Ben heel af en toe nog een beetje misselijk. Maar dat zijn echt van die vlagen. Als ik dan wat eet, gaat het meestal meteen beter. Baal wel van de pukkeltjes in m'n gezicht en hals zeg, vreselijk! Telkens als ik denk dat het wegtrekt, komen er weer nieuwe bij...
Kan me trouwens heel goed voorstellen dat je als jullie weer een zoontje zouden krijgen, het een andere naam zouden geven. Hebben jullie al wel over namen nagedacht? Wij willen ook graag weten wat het wordt. Kan niet wachten zelfs! Hoe voel jij je nu? En hoe is het met je man?

@Binnenvaartschipper, elke dag kijk ik even of ik jullie schip hier in de haven zie liggen, haha! Jij hebt bijna je tweede echo, spannend! Meis, er gewoon vanuit gaan dat alles goed zit hoor! Laat je meteen weten hoe het gegaan is? Zal aan je denken!

@Mamaita, goed dat jullie naar de gyn zijn gegaan zeg! En heel fijn dat ze meteen actie gaan ondernemen. Dan heb je toch het gevoel dat je serieus genomen wordt he...Hoop dat het ondertussen toch allemaal op de gewone manier lukt. Je hoort dat vaak he, dat er meer rust komt bij stellen als ze eenmaal de gyn bezocht hebben en dat het dan ineens lukt. En je moet er nog steeds vanuit gaan dat je gewoon mama kan worden hoor!! Blijf positief!

@Leentje, ik begrijp wat je bedoelt, maar wij zijn ook zeker heel erg benieuwd naar alle ontwikkelingen die jij doormaakt hoor! Jullie zijn dus weer aan de klus. Klussen jullie nu veel, elke dag, of toch minder? Wij doen nooit echt veel aan Valentijnsdag. Op Valentijnsdag zijn we altijd 'zoveel en een half jaar' samen. Gisteren was dat 5,5 jaar. Kreeg van m'n vriend tien rode rozen en heb hem een blik met snoep gegeven, gewoon een kleinigheidje dus. Jullie?

@Suus, oh wat ben ik blij voor je dat die stomme misselijkheid minder/over is!! Wat heb jij een last gehad zeg... En bijna de 20 weken echo! Wilden jullie ook weten wat het wordt? Hey, heb je nog een plekje over in je koffer? Ik wil meeeee!!!! Kun je wel, ons zo jaloers maken!?

Hier gaat alles nog steeds erg goed. De onzekerheid verdwijnt langzaam weer een beetje. Buikje groeit zo goed, kan haast niet anders dan dat het goed zit. Woensdag weten we weer meer. Kan niet wachten tot we het hartje horen!

Morgen ondertekenen m'n vriend en ik de aktes voor het geregistreerd parnterschap. Ondanks dat we geen feest geven, hebben we wel wat lekkere gebakjes en Jip en Janneke champagne in huis gehaald, haha!  Tis toch iets speciaals!  We hebben morgen ook allebei een dagje vrij gekregen en gaan denk ik 's avonds even lekker met z'n tweetjes uit eten.

Fijne zondag nog allemaal!

Liefs, ikke

hallo allemaal

@suusmama; wat fijn dat je je nu niet meer zo misselijk voelt!!! en al weer over de helft, wauw, schiet al op!!
toch leuk dat je man wat geregeld heeft met valentijnsdag, ondanks dat jij al wat anders had afgesproken... Dan heeft hij het in ieder geval goed geheim gehouden anders had je niet al wat anders haha..
Ik heb van mijn man rozen gekregen, verder zijn we lekker thuis gebleven, lekker in bad (we hebben een twee persoonsbad dus dat scheelt weer) open haard aan en lekker filmpje gekeken.

@ikke; wij proberen om de dag te klussen, elke dag zou ik niet willen, maar hoorde dat dat ook niet zo goed zou zijn. Ik vind wel dat het leuk moet blijven, wil niet dat het echt een verplichting moet en we het alleen nog maar voor een baby doen, als je begrijpt wat ik bedoel. Moet zeggen dat het "geplande" ook nog wel wat heeft, we doen er wel ons best voor om het leuk te houden  en dan zullen we het wel weer zien. Vind het nog steeds alleen al erg bijzonder om met z'n tweeen iets samen te delen dat verder niemand weet. Op het moment dat de rd's komen ben ik wel even weer teleurgesteld, maar ga vrij snel weer door en zijn dan allang weer blij als de rd's verdwenen zijn..

@iris; hoe gaat het met jou? je hebt een echo gehad begreep ik en het er is dit keer maar een, mooi dat alles goed was! kun je er al wat meer van genieten of is er toch nog veel angst dat het dit keer ook mis kan gaan?

@binnenvaartschipper; hoe gaat het met jou? ik weet het zo niet eens meer, maar hebben jullie iedereen al verteld dat jullie zwanger zijn? ik heb maar een scherm open, dus kan het zo ook niet terug lezen..

nou dat was het weer voor nu,
fijne zondag nog

liefs, leentje

oja voordat ik het vergeet;
ikke alvast gefeliciteerd met morgen!!! maak er een mooie dag van!!

liefs, leentje

Hello lady's!

Ik had vanmorgen een hele lap tekst geschreven maar alles was verdwenen toen ik de knop "plaats bericht" aanklikte !!!!

Ik heb meteen mijn laptop uitgezet!

Ik ga nu niet weer zo'n lap tekst schrijven omdat het bijna hetzelfde was als Ikke schreef hihihi!

Ikke, morgen dus tekenen, toch wel een beetje spannend omdat je straks toch verbonden bent.....dat trouwen komt later wel toch??
Alvast gefeliciteerd, want morgen kan ik hier niet zijn omdat maandag altijd de meest drukke dag van de week voor mij is.
Het scheelt dat we dan altijd bij mijn schoonouders kunnen eten zodat ik, als ik dan eenmaal thuis ben ook niet meer hoef te doen.

Hier gaat alles zijn gangetje, de RD's zijn al bijna weer weg, dat gaat ook al zo snel. Donderdag zijn ze begonnen en ook best heftig en nu zijn ze al bijna weer weg. Ik vind het niet erg hoor, zo hebben we meer tijd om te klussen

Hier sneeuwt het heel hard, bij jullie ook??
Ik wou dat het al voorjaar was, ik heb het een beetje gehad met dit weer.
Wij hebben de zomervakantie al geboekt,wij gaan vroeg dit jaar, eind juni.
Hebben jullie al wat geboekt?
En de zwangeren, gaan jullie dit jaar wel weg??

ik ga maar weer eens stoppen, de koffie staat klaar.
Ik had dus meer willen typen maar heb er na vanmorgen geen zin meer in!

Morgen om 05.45 uit bed....bah, en dan met dit weer......b'lééé'h!

liefs connie

Hello!

Ben toch maar weer eens het forum op gegaan, de laatste tijd was het net alsof het verlangen naar een kindje alleen maar groter werd naarmate ik er meer mee bezig was. Maar ik miste daardoor wel de gesprekjes met jullie!
@mamaita, dat moet zeker wel een stap voor jullie geweest zijn om die onderzoeken te doen, ik hoop dat je goede uitslagen krijgt! ik las pas ergens dat bij 30+ het al na een half jaar aangeraden wordt om zulke onderzoeken te doen, weet niet of ik dat zou doen hoor. je hoopt toch altijd dat het op de natuurlijke manier mag gaan.

Hier gaat alles verder goed, niet zwanger nog, hopelijk na deze ronde... mijn nieuwe NOD is denk ik 7 maart. Ga nu toch maar eens slapen (heb een beetje vreemde gewoonte: zondag middag op bed en dan 's avonds tot laat opblijven... stom he), morgen weer werken.

xx Son

heee hallo allemaal!

Jaaaa zeker mijn haartjes zitten weer hartstikke mooi, nu k zwanger ben is het zo super dik:S maar ja, moet nu echt ellke vier weken het wel laten knippen anders zit het voor geen meter. hihihi

@ikke: heel erg veel plezier vandaag! Ik weet wat je bedoelt, heb ik ook! ik kan er nix aan doen maar het gebeurt soms. hihihi Ja 4 maart ik vind het heel erg spanneend! we mogen gelukkig s'avond's dat komt mooi uit! hartstikke druk met het werk, dussss

@leentje: we hebben besloten dit jaar niet ver weg te gaan, misschien nog een weekendje naar zo'n park of zo.... dat we in ieder geval lekker met zijn 2en zijn!
ik heb het trouwens ook wel eens dat je behoorlijk wat getyped hebt en dat je het na de tijd kwijt bent. daarom kopieer ik zulke grote stukken altijd. want als het mis gaat dan kun je het na de tijd nog plakken! hihihi

verder gaat de zwangerschap hier hartstikke goed, gister nog ff bij mijn ouders geweest en mijn pa kan er nog steeds niet aan wennen..... ohohoh ik word opa zegt hij dan, bij opa heb ik een beeld van een oud mannetje ( zijn opa was ook heel erg oud)

Iedereen een hele fijne dag gewenst!

Doei

Terug
Bovenaan