hoi mamajb,
oh toch nog tot 23:00 kunnen vol houden knap!
met harde muziek heb ik ook altijd meer last dat de kleine begint te trappen, kan erg vermoeiend zijn.
Jarno ziek? grieperig?
wat lekker, lekker even blijven liggen en dan nog lekker ontbijten, lief hoor van je man! vooral als het ook nog eens onverwacht komt...
as dinsdag over een week krijg ik die echo, is standaard bij de verloskundigenpraktijk waar ik naar toe ga, vind dat niet erg hoor! toch fijn om even zeker te weten hoe de kleine dan ligt, ben dan 36 weken... gaat toch snel he?!
ja nog maar 4 keer werken, heerlijk hoor. Ook al vind ik het wel lastig aan de ene kant. de bewoners weten dat ik binnenkort stop en willen me dan 's avonds aan het einde van een dienst niet eens laten gaan, ze kunnen me niet zo lang missen zeggen ze dan.... Wel lastig om dan weg te gaan, maar moet zeggen dat als ik eenmaal in m'n auto zit ik dat alweer vergeten ben hoor! lijkt me heerlijk om thuis te zijn, lekker even rustig aan te doen, want ook ik heb soms erg weinig energie. Probeer nog wel eens te gaan liggen af en toe, maar als ik dan weer uitgerust ben is het gevaar dat ik gelijk weer teveel ga doen.
Jij heb ook best nog wel wat verplichtingen dan in november, ja waar haal je de energie van daan? misschien kan je man wat meer doen wat betreft huishouden en verzorging van jarno? weet niet hoe dat nu is, verder op tijd en regelmatig uitrusten, maar ben me er zeer zeker van bewust dat dat natuurlijk niet echt makkelijk gaat met een klein mannetje dat ook aandacht wil.
soppen in huis, ja ik ben altijd al zo een geweest die graag alles netjes en schoon wil, moet zeggen dat de drang er wel meer is, want straks komt er veel visite en dan moet de boel er wel netjes bij liggen. Wil dus eigenlijk alles nog wel even een grote beurt geven voordat het niet meer kan, pff soms kun je het jezelf ook wel zo moeilijk maken he? maar goed, ik probeer alles wel rustig aan te doen en af en toe even een uurtje te gaan slapen.
nee je had nog niet gezegd dat je de babykamer had geverft, welke kleur? heb je verder alles klaar? wij wel, moet nog wel alles even wassen, maar dat doe ik tijdens m'n verlof.
vandaag nog even wat laatste praktische dingetjes gekocht
fijn weekend!! rust lekker uit! en veel plezier maandag, dan wordt het echt inderdaad!
was het afscheid op je werk leuk??
spreek je snel
liefs, leentje