Najaarsstoppers waar zijn jullie?

hoi mamajb;

hoe voel je je? ben je nog met je moeder in de stad geweest?
Met mij gaat het prima, wel moe!! zal echt blij zijn als ik ook verlof heb hoor...
gisteravond te horen gekregen dat een client die pas verhuisd is naar een andere locatie is overleden. Hij heeft een zwerversverleden en liep ook bij ons al bijna iedere avond weg. Alleen dit keer werd hij niet terug gebracht door de politie, maar is onderkoeld geraakt en toen overleden.. is toch wel even raar om te horen hoor!!!
en een collega heeft prive problemen, waardoor ik maandag extra moet werken, het is maar 1 dienst, toch baalde ik ervan... ach ja die komen we ook wel weer door denk ik dan.

nou meer heb ik eignelijk niet... alles gaat wel z'n gangetje..
oh ja ga je nog steeds naar dat zwanger fit? lijkt me ook wel vermoeiend, alleen die naam al!!

doe rustig aan, beterschap!

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Dat is zeker raar zijn om te horen als iemand overlijdt en vooral omdat het zo plotseling is.
Zoals je al schrijft, liep hij elke avond weg, waarom liep hij weg dan?

Ik kan me ook voorstellen dat je baalde toen je hoorde dat je nog een extra dienst moet draaien. Is er niet iemand anders die hem kan overnemen?

Hier gaat het niet zo geweldig. We zijn nu allemaal ziek. Ik hoest me de ribben uit het lijf, waarschijnlijk aangestoken door Jarno.
Ik ben gisteren met hem naar de huisarts geweest maar die kan er niets mee want het is een virus. Ga er maar vanuit dat het nog wel even duurt zegt hij. Ook fijn om te horen.
Ik ben eigenlijk helemaal kapot, heb dus maar 1 dag kunnen genieten van mijn verlof tot nu toe.

De kleine beeb is alweer gedraaid, nu weet ik helemaal niet meer hoe ze ligt. Dinsdag heb ik weer een afspraak staan bij de VK. Wanneer moet jij weer dan?

Dat zwangerfit ga ik mee stoppen, ik ben nu al 2 weken niet meer geweest omdat ik té moe ben.
Ik zal wel weer beginnen als ik bevallen ben, zo'n 6 weken erna of zo....ik zie wel hoe ik me dán voel.

Nou, doe het kalm aan en we spreken elkaar snel weer.

groetjes mamajb

hoi mamajb,

zoals je kunt zien is het nog erg vroeg, kan gewoon echt niet meer in slaap komen, dacht ga er maar even uit, misschien dat ik dan nog weer de slaap te pakken krijg, ben nu echt klaar wakker.

die client liep weg omdat hij dat niet anders kent. Hij komt van oorsprong uit limburg, maar is het gezin "uitgezet" toen hij nog maar 8 jaar uit was. Sindsdien heeft hij een zwervers bestaan gekregen, tot 5 jaar terug, toen is hij gevonden, opgenomen en 2 jaar geleden bij ons komen wonen... Alleen hij kon niet wennen aan regels, liep 's nachts weg om bij mensen aan te bellen voor oude radio's tv's etc etc.
Hij liep ook altijd gewoon langs de snelweg, op het spoor oid. Het komt dus niet geheel onverwacht, maar toch verwacht je het ook weer niet. Heel dubbel..

ben al weer enigszinds gewend aan het feit dat ik die dienst moet draaien. Er is gewoon erg weinig personeel, dus ga wel gewoon aanwezig zijn, er is dan ook een stagiaire op dienst, die kan de meeste praktische dingen wel doen... Ga ik lekker tv kijken met ze....

dat klinkt niet echt heel goed nee... probeer toch uit te rusten, al realiseer ik me dat dat makkelijk gezegd is dan gedaan. Erg vervelend is het wel in ieder geval! Nee dan heb je nog niet echt kunnen genieten van je verlof,, balen!!
Heel erg veel beterschap hoop dat je je snel beter voelt!

ik moet ook as dinsdag naar de verloskundige, hoop dat die van mij niet is gedraaid en nog mooi met z'n hoofdje naar beneden ligt. Wel balen dat je nu geen flauw idee hebt hoe ze ligt.. hopen dat ze nog wel zo gaat draaien dat ze goed ligt

groot gelijk dat je stopt met zwanger fit, alleen de naam al klinkt erg fanatiek. kan me voorstellen dat je daar even helemaal geen energie voor hebt.

Nogmaals heel veel beterschap, hoop dat je je snel wat beter voelt, zodat je nog wel kunt gaan genieten van je verlof, maar ook weer wat meer op krachten bent als de baby komt

spreek je snel

liefs, leentje

Ha Leentje,

Ik was ook om die tijd uit mijn bedje vanmorgen. Ik kon niet meer liggen omdat ik van die enorme hoestbuien had.
Jarno had gisteren ook al de hele dag op de bank gelegen dus ook hij was vanmorgen al klaar wakker.
We hebben samen gekeken naar Diego en later naar Dora hahah!
Ik ben om 7 uur nog weer even in bed gekropen omdat ik ineens half in slaap viel op de bank. Mijn mannetje maar even uit zijn bed gestuurd om bij Jarno te blijven.
Ik heb toch nog even kunnen slapen tot een uur of 9.
Ook nog gedroomd over de bevalling....
het gekke is dat ik zelf niet meer wist hoe de bevalling ging maar mijn moeder mij wist te vertellen hoe het allemaal gegaan was.....heel raar....

Zo jij moet alleen deze week nog werken en dan zit het er voor jou ook op, heerlijk toch?
Heb je al een planning gemaakt van wat je eventueel allemaal nog gaat doen?
Doe vooral ook leuke dingen want het is zó voorbij en dan heb je echt geen tijd (of héél weinig) voor jezelf meer.
Nog een reden waarom je leuke dingen moet gaan doen is dat je dan niet zit te wachten op de bevalling....we gaan nu uit van de uitgerekende datum maar het kan ook nog 2 weken langer duren.....
Zodra ik me beter voel, ga ik ook echt genieten.

Vanmiddag naar mijn vader, hij is afgelopen donderdag 60 jaar geworden.
Mijn moeder heeft zelf kippensoep gemaakt, kan ik mij nu al op verheugen.
Kippensoep heeft ook nog het voordeel dat je ervan opknapt dus dat is ook nog mooi meegenomen dan.

Geniet van je weekend en doe het rustig aan..we spreken elkaar snel weer...

liefs mamajb

hoi mamajb,

ja alleen deze week nog werken, een half weekje, woensdag m'n laatste werkdag. Ja heb echt al wel plannen. Ga met een vriendin nog even lekker de stad in, zie haar niet zo vaak en we gaan dan lekker even lunchen en wat drinken.... leuk!
verder komt een collega, maar ook erg goede vriendin nog op visite. Een andere vriendin heeft net de sleutel van haar huis en is net ontslagen, dus ook vrij, hoop daar nog regelmatig even langs te kunnen... verder wil ik de kinderkamer nog goed schoonmaken, de spulletjes wassen. Heb nog wat boeken liggen die ik nog wil lezen, heb al dvd boxen gekregen, en zo nog wel meer dingen. Als ik het zo opschrijf, heb ik aan 4 weken te weinig haha. Nee zie er echt naar uit, heerlijk! hopen dat ik me goed blijf voelen...

lekkere kippensoep gehad? heeft het nog een beetje geholpen??
gefeliciteerd met je vader trouwens...

dromen van de bevalling heb ik nog niet gehad, wel dat de baby er was... werd op een gegeven moment wakker en baalde daar gewoon echt van.. was zo'n mooie droom en zo'n rustige baby haha..

fijne dag nog vandaag!

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Oh, ik lees het al, je hebt genoeg mooie dingen gepland staan voor je verlof.
Heel goed, probeer er ook zoveel mogelijk van te genieten. Ik hoop alleen dat je niet ziek gaat worden, net als ik.
Vanmorgen was ik weer om 4.45 uur wakker en kon wéér niet verder slapen vanwege die hoestbuien. Héél erg vervelend en dat is nog zacht uitgedrukt.
Ik had me zó verheugd op die verlofperiode en nu dit. Vanmorgen lekker zitten brullen en had echt medelijden met mezelf.....
Jarno is ook nog steeds niet beter, het duurt wel erg lang allemaal.

De kippensoep was heerlijk, alleen heeft het niet veel geholpen helaas.

Ach ja, even klagen mag wel hé, dat moet soms ook echt wel even.

Verder geniet ik nog steeds van mijn kleine babytje in mijn buik. Ze kan me nu alleen ook goed pijn doen. Dan zet ze zich af met haar voeten tegen mijn buikwand aan. Dat voel ik goed zeg!
Maarja, ook geen wonder als ik haar steeds wakker houdt met mijn gehoest.
Straks mag zij mij wakker houden hahaha!

Dus jij droomde van een rustige baby.....dan krijg je vast ook een rustige baby. Ik hoop het echt voor je.

Nou, nog een paar daagjes en dan heb jij ook verlof.....

ik spreek je snel weer.

liefs mamajb

hoi mamajb,

nou dat van die rustige baby weet ik zo net nog niet. vanmorgen een echo, maar onze kleine wil dan nog niet echt meewerken en draait alle kanten op. Voel hem ook erg veel bewegen en m'n ribben zijn erg gevoelig van al dat getrappel
Wel erg leuk om nog even weer naar onze kleine knul te kijken... hij was net zo mooi op z'n handje aan het sabbelen.. kan niet wachten totdat hij er is.. druk of niet druk..!

even klagen moet zeker kunnen, die momenten heb ik ook wel hoor. Moet soms echt even streng tegen mezelf zeggen dat ik hartstikke dankbaar en gelukkig moet zijn, heb eigenlijk een erg fijne zwangerschap, met weinig kwaaltjes, maar ja als je dan niet meer weet hoe je moet gaan zitten omdat je last hebt van je rug, je geen fijne houding kunt vinden als je wilt slapen, dan ben ik het 'm ook wel eens zat, maar aan de andere kant geniet ik ontzettend van alle bewegingen in m'n buik..

ik hoop inderdaad niet dat ik ziek wordt, zou erg jammer zijn. Verheug me ook ontzettend op m'n verlof en als dat dan niet zo loopt als verwacht ja dan zou ik ook wel even erg teleurgesteld zijn.
Kop op, gaat vast snel beter!! ik hoop het in ieder geval voor je
kun je niet iets krijgen voor het hoesten?? iets waardoor je in ieder geval ook wat meer aan je rust toe komt misschien?
en dan jarno ook nog ziek, ja jullie zullen elkaar ook wel steeds aansteken denk ik, is je man ook ziek?

liefs, leentje

hoi mamajb,

nou dat van die rustige baby weet ik zo net nog niet. vanmorgen een echo, maar onze kleine wil dan nog niet echt meewerken en draait alle kanten op. Voel hem ook erg veel bewegen en m'n ribben zijn erg gevoelig van al dat getrappel
Wel erg leuk om nog even weer naar onze kleine knul te kijken... hij was net zo mooi op z'n handje aan het sabbelen.. kan niet wachten totdat hij er is.. druk of niet druk..!

even klagen moet zeker kunnen, die momenten heb ik ook wel hoor. Moet soms echt even streng tegen mezelf zeggen dat ik hartstikke dankbaar en gelukkig moet zijn, heb eigenlijk een erg fijne zwangerschap, met weinig kwaaltjes, maar ja als je dan niet meer weet hoe je moet gaan zitten omdat je last hebt van je rug, je geen fijne houding kunt vinden als je wilt slapen, dan ben ik het 'm ook wel eens zat, maar aan de andere kant geniet ik ontzettend van alle bewegingen in m'n buik..

ik hoop inderdaad niet dat ik ziek wordt, zou erg jammer zijn. Verheug me ook ontzettend op m'n verlof en als dat dan niet zo loopt als verwacht ja dan zou ik ook wel even erg teleurgesteld zijn.
Kop op, gaat vast snel beter!! ik hoop het in ieder geval voor je
kun je niet iets krijgen voor het hoesten?? iets waardoor je in ieder geval ook wat meer aan je rust toe komt misschien?
en dan jarno ook nog ziek, ja jullie zullen elkaar ook wel steeds aansteken denk ik, is je man ook ziek?

liefs, leentje

grr. m'n berichtje wordt maar niet geplaatst, hoop niet dat het er straks 6 keer staat of zo... nou ja we zien wel.

Terug
Bovenaan