Net begonnen met klussen voor 2e kindje

Debs
 zoon bijna 3
 1e
23 juni

Ukkie
 dochter bijna 2
 2e
23 juni

Daantje
 zoon 15 mnd
 1e Zwanger!
xxx

Mvj
 zoon bijna 3
 2e
13 juli

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e
21 juni

Indysmama
 dochter 1,5
 1e
19 juni

Rinia

zoon 2
 0

Sunshine
 dochter 1,5
 3e

Miranda
 dochter 9,5 mnd
 1e

Suzanne
 dochter bijna 1
 1e

Lizzy
 zoon bijna 4
 2e

Pebbles
 dochter 1
 1e
 4 juli        

nou hier zijn de rd gearriveerd, veel eerder dan verwacht en ik dacht echt dat ik zwanger was omdat ik me anders voelde dan normaal.
flinke teleurstelling!!! ik zou mijn nod pas dinsdag hebben, toch behoorlijk onregelmatig dus...
je lijf kan je dus flink voor de gek houden... op naar ronde 3

meiden die getest hebben, hoop dat er toch een positieve test aan komt!!! misschien toch te vroeg getest...

de rest klus se weer...

liefs ukkie

Rinia; nee ik ben helemaal niet bang voor de mexicaanse griep. As je het krijgt is het met medicijnen goed te verhelpen, en dan heb je het maar vast gehad. Er zijn zoveel ziektes ed dat ik me er maar niet meer druk over maak.

Ukkie; jammer dat het deze ronde niet gelukt is, hopelijk volgende maand!

Ik geloof dat ik mn eisprong gehad heb gisteren, voelde van alles. Maar goed, je lijf kan e ook behoorlijk voor de gek houden, dus we gaan nog gewoon even door.

Gadver, ben net ongesteld geworden. Ben er eigenlijk wel flink chagerijnig van. Ik had gewoon gehoopt dat ik nu wel zwanger zou zijn, omdat ik toch echt tijdens mij ei sex heb gehad.
Mijn volgende NOD is midden in mijn vakantie in Frankrijk, ik weet toch niet of ik daar zo blij mee moet zijn....

Gr. Karin

@karin: Balen joh, natuurlijk hoop je dat het raak is. Als het deze ronde bij mij niet lukt valt mijn volgende NOD volgens mij ook in de vakantie, heb ik ook liever niet.

Mijn spannende dagen breken nu aan. Ik voel me niet echt zwanger, maar heb toch hoop. Soms denk ik even misselijk te zijn en mijn borsten voel ik ook flink, maar dat heb ik ook als ik bijna ongesteld moet worden, dus daar kan ik niks mee.
Als er dinsdag niks komt doe ik woensdag een test ...
HOOP HET ZOOOOOOO!!!!!!!!!
Wat hebben deze 2 weken lang geduurd zeg, zo jammer dat je niet elke week een ei hebt!!!

Vraagje aan iedereen: Als het schema niet meer klopt voor je, zou je het dan willen aanpassen, vind het namelijk leuk om jullie te volgen.

Tot snel! Debs

Hi Meiden

Gister heb ik weer een test gedaan maar die was helaas negatief, wat ik ook eigenlijk wel dacht. Verder ben   ik nog niet ongi dus het blijft afwachten.......wat duren die dagen toch lang!!! Ik heb me nu wel echt voorgenomen dat ik eind van deze week pas weer  ga testen, want anders blijf ik naar de drogist rennen hihi.

Zo ik ga nu ff lekker op stap voor mn dochter haar verjaardag, volgende week word ze 1 maar ik weet echt totaal niet wat ik moet geven

hoi suuz,
vooral niet te veel zou ik zeggen!
in mijn omgeving zijn de kleine meisjes erg blij met een babypop met een zacht lijfje.
dus niet een babyborn of zo, maar een hard hoofdje een een stoffen lijf.
en ik hoor goede verhalen over een boot van noah(?)
zitten poppetjes en geluidjes in.
en een loop/duw auto natuurlijk, prenatal heeft een leuke van nijntje.
maar ze krijgen al zoveel van iedereen en ze wordt pas 1 dus ik zou zeker niet te gek doen!veel plezier met sjoppen!

Terug
Bovenaan