Net begonnen met klussen voor 2e kindje

Hi meiden!

Welkom Sanne! Leuk dat jou dochter ook 1 word over twee weken, die van mij namelijk ook!

Meiden bedankt voor de tips! Ik vind het zo moeilijk om voor deze leeftijd wat leuks te kopen. Ik heb nu zo'n speelhuis van little people besteld, nu maar hopen dat ie optijd binnen is en dat ze het leuk vind hihi! En van mn ouders krijgt ze een "zachte" pop. Goed idee van jullie! Heb er echt al zin in, een groot feest voor een klein meisje haha!!

Debs... Spannend!!!! Ik hoop dat we je morgen mogen feliciteren! Ik moet nog drie daagjes wachten......:-(

Guppie natuurlijk ook welkom bij de club gezellige en natuurlijk ongeduldige meiden!

SHIT!!!! Een rode druppel!!!!
Sommige zeggen dan misschien: helaas volgende keer beter .... Maar ik vind het gewoon kut! Ook al was het mijn 1e ronde.
Als je je hoofd op zwanger worden zet, dan wil je dat ook gewoon meteen. Natuurlijk is het vreselijk voor meiden die een jaar of langer moeten wachten, maar ik vind het ook niet leuk.
Ik had gister echt pijnlijke borsten en met die pijn in mijn buik moest het naar mijn idee wel raak zijn. Nu moet ik me dus bij mijn huisarts gaan melden. Ze wilde dat ik mijn cuclus ging afwachten en als het geen zwangerschapsklachtn waren zou ze me verder gaan onderzoeken. Ik baal dus nu even dubbel!

Waarom duurt een maand zooooooo lang???

Karin en Debs; balen dat jullie ongesteld geworden zijn. Blijft altijd weer spannend.

Guppie; welkom

Suuzje; eind deze week opnieuw testen?

Ik heb volgende week pas mijn NOD, wil er niet te veel aan denken, maar het houdt me meer bezig dan ik dacht. Het is pas onze eerste ronde, dus ik weet ook niet precies wanneer mijn eisprong was. We wachten maar weer af.

Het schema moet voor mij dus aangepast worden.
Ben weer bij mijn huisarts geweest vanwege mijn buikklachten. Ze twijfelt of het mijn darmen zijn, maar een ontsteking bij mijn eierstokken is ook een mogelijkheid, hoewel ze volgens haar niet vergroot aanvoelen. Ze geeft me nog een week, zoals je altijd te horen krijgt...
Ik hoop maar dat het niks bijzonders is en ga over 2 weken maar weer hard klussen, mijn volgende nod valt vlak voor mijn vakantie ...

Debs
 zoon bijna 3
 2e
22  juli

Ukkie
 dochter bijna 2
 3e
18 juli

Daantje
 zoon 15 mnd
 1e Zwanger!
xxx

Mvj
 zoon bijna 3
 2e
13 juli

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e
21 juni

Indysmama
 dochter 1,5
 1e
19 juni

Rinia

zoon 2
 0

Sunshine
 dochter 1,5
 3e

Miranda
 dochter 9,5 mnd
 1e

Suzanne
 dochter bijna 1
 1e

Lizzy
 zoon bijna 4
 2e

Pebbles
 dochter 1
 1e
 4 juli        

Guppie        
 docher bijna 3

15 juli

Mama Jade
 dochter 1

Hé Debs,

Kut zeg dat je ongesteld bent geworden. Ik kan me het goed voorstellen dat je flink baalt, want ik heb precies hetzelfde als jij. Ik wil NU zwanger zijn, ook al moet ik niet zeuren want ik heb er al één en een ander doet er veel langer over dan wij.
Maar toch is het kut.

Verder nog een vraagje aan jou. Ik ga namelijk aanstaande vrijdag ook naar mijn huisarts omdat ik al 8 weken vage buikpijnen heb. Ik heb al 8 weken het gevoel dat ik ongesteld ben. Welke klachten heb jij precies?

Gr. Karin

hey debs,
balen zeg!
wij zitten ook pas in de eerste ronde maar ja je wilt zo graag.
met romy hebben we er ook 9 maanden over gedaan, moet er niet aan denken zeg maar het laat zich dan toch niet zo regelen als je zelf wilt, helaas.
zit niks anders op dan te wachten en straks er weer tegen aan!
miranda

Terug
Bovenaan