Net begonnen met klussen voor 2e kindje

Debs
 zoon bijna 3
 1e
23 juni

Ukkie
 dochter bijna 2
 3e
18 juli

Daantje
 zoon 15 mnd
 1e Zwanger!
xxx

Mvj
 zoon bijna 3
 2e
13 juli

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e
21 juni

Indysmama
 dochter 1,5
 1e
19 juni

Rinia

zoon 2
 0

Sunshine
 dochter 1,5
 3e

Miranda
 dochter 9,5 mnd
 1e

Suzanne
 dochter bijna 1
 1e

Lizzy
 zoon bijna 4
 2e

Pebbles
 dochter 1
 1e
 4 juli        

zo heb schema aangepast, ga nu maar gewoon uit van 28 dagen, heb ik eigenlijk nooit maar deze ronde dus wel...
pfff en dan begint ook net mijn vakantie, hopen dat de rd's echt wegblijven dan zou het dubbel feest zijn!!!

@debs spannend voor je, kun je het nog volhouden om niet te testen? hoop voor je dat het raak is, houd ons op de hoogte!!!

enne ik ben vorige week inkopen aan het doen geweest voor de 2e verjaardag van mijn dochter... n geweldige houten loopfiets gescoord, ze is er helemaal blij mee, moeten nog wel even oefenen, evenwicht is toch echt moeilijk haha
de rest krijgt ze pas als ze echt jarig is, heb gelijk voor opa en oma kado's gekocht super leuk

mijn dochter kreeg vorig jaar de mini babyborn, is echt een leuk popje voor 1jarigen... heeft idd een zacht lijf, ze speelt er nu nog volop mee...(tip voor kado voor 1 jaar) ook een schommel en een loopwagentje(rollator), er is zoveel leuks, maar d'r mooiste kado was een tentje vol met ballen, soort ballenbak...

hoop dat je er wat aan hebt, groetjes weer

Hallo dames,

ik stel me nog maar een keertje voor. Geloof dat mijn voorstelronde over het hoofd gezien is. Ik ben guppie 28 jaar en heb een dochter van bijna 3jaar. We zijn deze maand begonnen met ontpillen en willen er in september voor het echie voor gaan. Moeten eerst heel even afwachten wat er met mijn baan gaat gebeuren en met die van mijn man. Die zit nu namelijk al in de deeltijdWW.
Mijn OD (en stiekem is het mijn NOD) is 15 juli. Ik ga nu uit van de 30 dagen cyclus die ik had voordat ik zwanger raakte van mijn dochter. Ik hoop dat ik er in het lijstje bij mag.
Verder hoop ik dat alle meiden die al voor het echie zijn snel zwanger zullen raken.

groetjes Guppie

he guppie,

kom er gezellig bij, je kunt het beste je nod in het lijstje invoeren, al zijn jullie dan eigenlijk nog niet bezig ahum... maar zo kunnen we alles een beetje bijhouden...
wachten duurd lang hè, vooral als je eerst wil ontpillen, maar tis wel het beste, dan zijn alle antihormonen uit je lijf en mogen je eitjes komen,
succes ermee, ik ga zo mijn 3e ronde in, de rd zijn hier in volle gang grrrr, ach het duurde bij mijn 1e ook een half jaar dus, daar gaan we weer maar vanuit..

groetjes ukkie

Debs
 zoon bijna 3
 1e
23 juni

Ukkie
 dochter bijna 2
 3e
18 juli

Daantje
 zoon 15 mnd
 1e Zwanger!
xxx

Mvj
 zoon bijna 3
 2e
13 juli

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e
21 juni

Indysmama
 dochter 1,5
 1e
19 juni

Rinia

zoon 2
 0

Sunshine
 dochter 1,5
 3e

Miranda
 dochter 9,5 mnd
 1e

Suzanne
 dochter bijna 1
 1e

Lizzy
 zoon bijna 4
 2e

Pebbles
 dochter 1
 1e
 4 juli        

Guppie        
docher bijna 3

15 juli

@ Guppie: Welkom!!!

Ik heb tot nu toe nog een 'schone onderbroek', maar het voelt alsof dat niet zo blijft, denk dat ik morgen gewoon aan de beurt ben, MAAR IK HOOP NATUURLIJK VAN NIET!!!
Morgen horen je weer van me ....

Debs

@ guppie : hoi gezellig!
spannend met je baan en die van je man, het zijn toch rottige tijden.
@ hey debs, hoe gaat het met het broekgluren?
zo grappig dat we dan toch allemaal het zelfde doen!
ik hoop het wel voor je!
@ suuz : is het nog gelukt met het cadeautje?

Ik begin nu aardig de kriebels te krijgen, vandaag mijn nod en nog steeds een schone broek.....
Helaas weet ik ook dat je door dat piekeren ook zomaar een paar dagen later ongesteld kunt worden.
Morgenochtend doe ik een test.  

Hallo,

ik ben Sanne. 27 jaar en wij hebben een dochter die over twee weken 1 wordt.
deze week de laatste strip weggegooit!! dus het wordt voor ons de eerste ronde.
Ik krijg al behoorlijk de kriebels als ik jullie verhalen lees. 25 juni moet mijn eerste od dag zijn. mijn ei moet dan op 9 juli gelegd worden. ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen.

Terug
Bovenaan