Net begonnen met klussen voor 2e kindje

hey hey

ook hier geen geduld gehad en vanmorgen een test gedaan
negatief dus zal morgen ook wel gewoon ongesteld worden
jammer genoeg ben toch wel wat teleurgesteld vooral omdat ik toch een positieve ovulatietest had en we rond die tijd goed hebben geklust

groetjes indysmama

Hey Debby

misschien was het toch te vroeg om te testen.
Ik voelde me vorige week ook niet zwanger en geen rare klachten.
ik voel me nu nog goed af en toe een beetje misselijk maar nog niet zo erg.

@dames ik duim voor jullie allemaal

groetjes Danielle

quote: Debs12 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2009 18:28:47'));

Ik had weer eens geen geduld en heb vanmorgen een zw-test gedaan. Het zou een zeer gevoelige test moeten zijn die je al 6 dagen voor je NOD kan doen.
Negatief dus!
Waarschijnlijk word ik dinsdag dus gewoon ongesteld, maar stiekem blijf ik ook hoop houden, hoewel ik me niet zwanger voel....

tot snel!
Debbie

Zo ik ben er weer, even een paar daagjes weg geweest.

@Daantje wat geweldig zeg! Gefeliciteerd!
Blijf je wel hier hangen of ga je naar een een zwanger groepje?
@indymama, ik had ook een beurs schaambeen, net of je op je fietszadel bent geklapt!
komt omdat je bekken gaat verweken en de botjes meer ruimte krijgen, volgens mij.
wij gaan dit weekend aan de slag, ik ben pas 2x ongi geweest dus weet niet wat mijn NOD is.
Nu eerst met de kleine naar de dokter, ze blaft als een zeehondje.
Miranda

Hey,

Ben ik ook weer eens een keertje.

Daantje van harte gefeliciteerd!!! Spannend hoor.

Ik ben een paar dagen niet geweest. Ik ben behoorlijk beroerd geweest. Zwak ziek en misselijk. Helaas niet van een evt. zwangerschap. Mijn ongesteldheid is weer voorbij, dus we kunnen weer aan de klus. Ik ga weer proberen wat mee te doen.

xx Natasja

O ja ik heb het lijstje gelijk maar even aangepast en mijn nod erin gezet.
Debs
 zoon bijna 3
 1e
23 juni

Ukkie
 dochter bijna 2
 2e
23 juni

Daantje
 zoon 15 mnd
 1e Zwanger!
xxx

Mvj
 zoon bijna 3
 2e
13 juli

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e
21 juni

Indysmama
 dochter 1,5
 1e
19 juni

Rinia

1e

Sunshine
 dochter 1,5
 3e

Miranda
 dochter 9,5 mnd
 1e

Suzanne
 dochter bijna 1
 1e

Lizzy
 zoon bijna 4
 2e

Pebbles
 dochter 1
 1e
 4 juli        

Daantje; gefeliciteerd! Wat snel joh.

Vandaag wat rood bloed verloren. Moet eigenlijk pas over twee weken ongesteld worden, het zet ook niet door geloof ik. Heb natuurlijk geen idee van mijn cyclus, omdat ik pas net gestopt ben met de pil. Hopelijk was het eenmalig.
Jammer dat sommige al een negatieve test hebben. Maar je kunt soms ook te vroeg testen he, misschien komt die positieve test nog.

Wat denk je....ik kon me natuurlijk ook weer niet inhouden om al te testen. Voor mn idee veeeel te vroeg. Al heb ik ook niet echt een idee van mn cyclus om dat ik ook net pas gestopt ben met de pil. Maar ik zag een heeeeel licht streepje! Zou dat al kunnen ik ben 29 mei voor het laatst ongi geweest. Of zou het toch fout zijn? Ohhhh nou word ik helemaal gek van de zenuwen!

Wat denken jullie?

Hoi,

@ suuzje1985
Ik had dat ook. Ik had eigenlijk te vroeg getest en dacht ook een heel erg licht streepje te zien. Een paar dagen later werd ik toch ongesteld. Dus pin je er niet teveel op vast. Het zou natuurlijk kunnen, maar het hoeft niet. Ik hoop natuurlijk dat je over een paar dagen een dikke vette streep hebt!! duim duim

xx Natasja

O ja ik heb het lijstje gelijk maar even aangepast en mijn nod erin gezet.

Debs
 zoon bijna 3
 1e
23 juni

Ukkie
 dochter bijna 2
 2e
23 juni

Daantje
 zoon 15 mnd
 1e Zwanger!
xxx

Mvj
 zoon bijna 3
 2e
13 juli

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e
21 juni

Indysmama
 dochter 1,5
 1e
19 juni

Rinia

zoon 2
 1e

Sunshine
 dochter 1,5
 3e

Miranda
 dochter 9,5 mnd
 1e

Suzanne
 dochter bijna 1
 1e

Lizzy
 zoon bijna 4
 2e

Pebbles
 dochter 1
 1e
 4 juli        

Oh wat fantastisch! De eerste zwangere is een feit! Ook ik heb de lijst even aangepast!

Meiden even een vraagje: wat vinden jullie van zwanger worden terwijl misschien het mexicaanse griepvirus een hoogtepunt zeer binnenkort gaat bereiken?  Ik ben echt bang en durf eigenlijk niet meer te gaan beginnen voor een 2de. Misschien vinden jullie het ver gezocht maar ik ben echt serieus doodsbang. Voor mezelf niet, maar wel voor mijn man, kind familie enz. Dus als ik zwanger ben heb ik er weer een angst bij en dat is de kleine in mijn buik. Ben zo teleurgesteld en verdrietig!   Ik wilde er echt voor gaan volgende maand.

Terug
Bovenaan