Net begonnen met klussen voor 2e kindje

Debs ja dat is idd flink kut! Gooi het er hier maar lekker uit! Ookal is het pas de eerste ronde. Ik heb precies het zelfde als ik iets wil, wil ik het ook NU!
Zelf heb ik ook sterk het idee dat ik zwanger ben maar ik durf er nog niet te veel op te hopen. Vandaag nog steeds een schone broek terwijl ik al een week van die vage krampjes heb. Maar ik hou vol ik test pas vrijdag pffff nog twee dagen....

Zit er verder nog iemand zenuwachtig te zijn? Pebbels ook bijna toch?

@ Karin: Het is zo'n 2 weken gelden begonnen als een soort menstruatiepijn en na een paar dagen werd het een zeurende pijn vooral links onder in mijn buik, echt bijna in mijn lies. Als ik een beetje in elkaar zit (in de auto of zo) wordt het erger en begint het rond mijn hele schaambot zeer te doen en doe ik het liefst mijn broek los.
De huisarts heeft mij inwendig nagekeken, maar kon geen rare dingen voelen. En als ze op een bepaalde plek op mijn buik drukt doet het flink zeer en daarom gooit ze het nu op een lastige darm en ik moet het nu maar weer een week aankijken.
Ook omdat cyclus normaal is, maakt ze zich geen zorgen.
Ik voel me er niet fijn bij, maar kijk het maar even aan. Ben nu ongesteld en dat geeft ook de nodige pijntjes,   .....

Heb ik je vraag beantwoord? Wat voel jij?
Sterkte ermee.

Suzan: ik duim voor je de komende dagen!

Ik schreef suzan, maar zie net 'suuzje', misschien heet je wel helemaal geen suzan.... In ieder geval Succes!

hoi hoi

hier waren de rode duivels ook geariveerd wel precies op de 28e dag dus das wel netjes
heb me toch wel  ff klote gevoeld ook al was het pas de 1e ronde ja je wilt het ook zo graag en dat wachten tjee lijkt wel of het steeds langer duurd
het lijkt ook wel dat iedereen zwanger is en overal zie je zwangere lopen
maja volgende week zou ik weer mn ei moeten hebben dus weer flink aan de klus en mijn nod is 16 juli (hopen van niet natuurlijk)
voor de rest ben ik heerlijk   buiten aan het genieten met mn dochter

voor de gene die nog wachten veel geluk
de klussers you go girls

groetjes indys mama

de baas van mijn mannetje was 2 dagen over en daar moet hij dan mee gaan eten.
op zich geen probleem maar wel als het je klusdagen zijn!
dinsdag was hij hartstikke laat thuis en gister was hij "niet lekker"!
nou lekker dan!
maar ja we hebben 3 a 4  eieren te gaan en dan moeten we stoppen omdat anders de datum van de bruiloft in het zicht komt volgend jaar, en om nou met een babietje van 4 weken te lopen op je trouwdag lijkt me ook niet zo prettig voor zo'n kleintje.
was best even boos op hem!
nou ja dan vanavond maar en hopen dat mn ei er nog niet was.
miranda

Debs; jeetje, lijkt me niet fijn die klachten. En dan naar huis gestuurd worden met het zullen je darmen wel zijn. Hopelijk is het dat ook, en ben je er snel vanaf.

Indysmama; fijn dat je nu weet hoe je cyclus is, hopelijk de volgende ronde raak.

Suuzje; ik moet nog een weekje langer wachten, maar ik duim voor je!

Romy; balen dat je man net nu geen tijd heeft. Hopelijk is je eisprong nog niet geweest.

Nog een weekje wachten tot ik kan testen. Heb wel het idee dat mn borsten aan het groeien zijn, en ben erg moe. Ach, misschien haal ik het wel allemaal in mn hoofd, en moe zijn is normaal na een week ziek zijn. We wachten maar weer rustig af...

quote: Pebbles19 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2009 13:26:12'));

Debs; jeetje, lijkt me niet fijn die klachten. En dan naar huis gestuurd worden met het zullen je darmen wel zijn. Hopelijk is het dat ook, en ben je er snel vanaf.

Indysmama; fijn dat je nu weet hoe je cyclus is, hopelijk de volgende ronde raak.

Suuzje; ik moet nog een weekje langer wachten, maar ik duim voor je!

Miranda; balen dat je man net nu geen tijd heeft. Hopelijk is je eisprong nog niet geweest.

Nog een weekje wachten tot ik kan testen. Heb wel het idee dat mn borsten aan het groeien zijn, en ben erg moe. Ach, misschien haal ik het wel allemaal in mn hoofd, en moe zijn is normaal na een week ziek zijn. We wachten maar weer rustig af...

ha meiden

jammer dat er alweer meer ongi zijn geworden... mijn rd's zijn net weer verdwenen dus de klusdagen komen er weer aan!!!
een vriendin met een kindje van dezelfde leeftijd als de mijne vertelde gisteren ook zwanger te zijn, had al eerder een miskraam gehad, superblij voor haar, maar ikke wil ook zo graag...

je ziet en hoort nu van zoveel die zwanger zijn, zou dat extra opvallen omdat we het ook willen?! overal van die geweldige dikke buiken, en die vind ik altijd al mooi hahaha

@debs hoop dat die rare klachten snel over zijn, wordt je niet vrolijk van denk ik, en jammer dat ook jou rode druppels gevallen zijn,

@ suuzje, spannend morgen!!! laat maar snel weten,

groetjes uk

Terug
Bovenaan