Net begonnen met klussen voor 2e kindje

Bah! Voel me echt ongesteld. Nog meer buikpijn en ook nog steeds grote borsten.
Hoop dat ik me over een paar dagen weer normaal voel zodat ik daarna weer flink aan de klus kan!
Je leest altijd verschillende verhalen over hoe en wanneer vruchtbaar en hoe vaak je het dan moet doen. Ik heb besloten deze maand flink te gaan konijnen, ook al zijn er dan soms wat minder zaadjes... Eentje is genoeg!!!

Even een ander vraagje: Mijn zoon is bijna 3 en 's nachts nog steeds lastig. Vanaf een uur of 2 ligt hij meestal tussen ons in. Ik vraag me wel eens af hoe dat gaat als er een 2e bij is. Kent iemand dit probleem?

Debs

he wat jammer dat er alweer een paar ongi zijn!!
en juist als je zo graag wil dan zijn er om je heen ineens heel veel mensen zwanger.
ik werk op een kdv en er zijn bij ons heel veel eerste kindjes, en een aantal van die moeders zijn ook al weer zwanger. Ik kan haast niet wachten tot het bij ons ook weer zo ver mag zijn. mijn ei komt (als het goed is) 9juli, ben benieuwd.

Debs,   wat vervelend al die klachten, maar ik herken het wel. ik heb het zelf ook heel erg gehad het kan komen door heftige hormoonschommelingen. Dan kunnen je darmen behoorlijk van slag zijn. ik heb het zelf ook gehad en het leek bij mij ook erg op bandenpijn.

indy's mama, nieuwe eitjes, nieuwe kansen!! sucses!!

Hi meiden
Hier nog geen rd's te bekennen, het word nu wel spannend hoor! Ik denk dat ik toch tot het weekend wacht met testen. Ik ben zo bang voor een teleurstelling ookal is dit pas de eerste ronde. Ik heb ook nog steeds die buikrampjes dus ben erg benieuwd!

Debs ik zou me daar niet druk over maken hoor. Ik heb zelf vier jaar in de kraamzorg gewerkt en daar zag ik vaak dat de oudere kindjes zich ineens "grote" broer of zus voelen. Tuurlijk moeten ze in het begin wel wennen aan de nieuwe situatie, maar dat moet iedereen al doet elk kind dit weer op zijn eigen manier.

Hoi medemama's

Onlangs had ik jullie verteld dat ik het niet meer aan durfde met die mexicaanse griep op komst. Aangezien we graag voor een 2de zouden  gaan, en ik het erg onzeker allemaal vind heb ik besloten om naar de gynaecoloog te gaan (over 2,5 week)  en daar mijn vragen neer te werpen. Hopelijk kan me dat enigzins geruststellen en kunnen we misschien alsnog deze maand voor een 2de gaan.

Verder vind ik het allemaal heel spannend voor jullie, en hoop oprecht dat jullie gauw zwanger zullen zijn.

vanochtend had ik wat oud bloed helaas! Dus ik vrees dat ik ook door ga naar de tweede ronde. Verder heb ik niks meer gezien, ik denk dat mn ongi nog even goed door moet zetten. Ik heb dan ook gigantisch last van mijn buik!!

Vanochtend was het even flink balen maarja live goes on, op naar de volgende ronde!

Meiden die nog in spanning zitten .... We duimen voor jullie!!

En Suuzje??? Is er na die 1e druppel nog meer gekomen of was het de innesteling???
Al een test gedaan?
Ben nieuwsgierig!

@suuzje hoe is het nu, echt ongi of niet?

@debs, onze dochter ligt ook regelmatig tussenin, ik ging vaak kijken als ze een beetje huilde, maar het blijkt een echte dromer, vaak sliep ze gewoon nog, dus ik ga nu echt pas naar haar toe als ze echt huilt en dan mag ze altijd tussenin, lijkt me ook lastig voor als er een tweede bij is, maar dan gaat mijn dochter op een groot bed (twijfel wel over een peuterbed of een 1persoonsbed) maar dan zou er eventueel 1 bij haar kunnen liggen tot ze weer slaapt ofzo, k denk er nog maar niet te veel over, eerst maar es zwanger worden!!!

de klusdagen komen eraan, en volgend weekend de 2e verjaardag van mijn dochter druk dus pfff, zet m op meiden deze ronde!

Hallo allemaal!

Ik laat niet zo vaak een reactie achter, maar lees wel regelmatig jullie verhalen en leef zo toch met iedereen mee.
Ik zit nu op 23 dagen na mijn ongi. Zoals jullie weten heb ik een onregelmatige cylcus (komt ze weer, hihi). Komende vrijdag gaan we op vakantie... Ik ben van plan om zo rond de 32e dag of zo te testen. Mijn cyclus is soms 28 dagen, soms ook 40 dagen. Dus eigenlijk liever testen na 40 dagen, maar kan ik toch niet volhouden!!
Zoals elke maand voel ik me ook nu weer zwanger, belachelijk, maar ja zo zijn de gevoelens nou eenmaal.
Zonet ging ik even kijken op de site, en ik denk heee waar staat ons onderwerp nu? Zat ik op  het 'zwanger zijn' forum. Oeps! Zou dit een voorteken zijn, haha!!
Toen ik zwanger was van onze dochter durfde ik echt pas een kijkje te nemen op het 'zwanger zijn' forum toen ik de 12 weken gepasseert was, haha!
Ik merk trouwens sowieso wel dat ik met deze pogingen om zwanger te raken anders omga dan de vorige keer. Ik moet wel eens denken aan die gyn die na mijn miskraam zei: "Nou, je hebt ieder geval bewezen dat je zwanger kunt worden, dus wie zien je vast wel weer!" Toen vond ik die woorden belachelijk, maar nu denk ik: Ja dat is zo, dus we zien wel.

Groeten!!

Terug
Bovenaan