Hey allemaal
Ik heb precies dit weekend redelijk veel gemist :-D Wat fijn dat het met jullie goed gaat!
Wat bedoelen jullie eigenlijk met dat intakegesprek??? Wij zijn gewoon voor een eerste echo gegaan, geen gesprek voorgaand.
Dames, maak jullie geen zorgen om een groeiend buikje... :-D Het is inderdaad zo dat er in je buik ruimte moet worden gemaakt voor het kleintje. Onze Vlok heeft z'n plekje al opgeëist
Alles moet dus met andere woorden omhoog geraken om het kindje een plek te geven. De alom bekende 'plopjes' komen inderdaad veel voor, het verschilt van vrouw tot vrouw wanneer je die voor de eerste keer voelt.
Mijn borsten zijn van zichzelf al groot, maar nu zijn ze gewoon extra gevoelig. Soms doen ze heel veel pijn, vooral als ik op het werk veel heb moeten rondlopen. Dan ben ik zooooo blij wanneer ik 's avonds mijn bh kan uit doen.
Je maakt je als vrouw zorgen om de kleinste dingen die je voelt, uit angst dat er iets mis is. Laat jullie hierdoor niet misleiden
Dat is niet altijd een teken dat er iets fout loopt hoor. Wij hebben in november een miskraam gehad, en ik ben het nu echt beu om me zorgen te maken. Ik moet positief kijken naar de toekomst, voor onze Vlok! :-D