Hi dames,even van me af schrijven..
Heb vanacht een hele nare ervaring gehad, werd wakker omdat ik naar de wc moest. toen ik uit bed wou,kwam ik er achter dat me nek zo goed als helemaal vast zat,ik kon net aan bij de wc komen in de meest gekke positie,ik zit net en ik word me een party misselijk,duizelig en benauwd! ik ben naast de wc gaan zitten omdat ik dacht dat ik moest overgeven maar dat kwam niet..ondertussen me vriend wakker geroepen want ik was vreselijk in paniek ik kreeg heel erg dorst en was bloedheet. Na heel wat minuten op de grond te hebben gezeten weer naar bed gegaan in de hoop dat het over zou gaan maar helaas. Nekpijn is nog in volle glorie aanwezig was ook vlagen van duizelig en misselijk voor ik ging eten maar kan ook door het zwanger zijn komen? In ieder geval ik heb de dokter gebeld en moet zo langs komen.. Voor de rest voel ik me buik niet rommelen vandaag, ook me tepels zijn helemaal niet meer gevoelig enige wat ik wel heb is een afscheiding zoals het wel hoort met een zwangerschap..nog meer zorgen dus pff..