Net zwanger en veel vragen en onzekerheden

we moeten t maar gewoon afwachten fleur, cijfers zeggen natuurlijk ook niet zo heel veel en op die sites staan alleen de miskramen je hebt ook de missed abortion en het windei nog. dus het is gewoon wachten tot je de eerste echo hebt gehad. dan is er vaak al wel veel duidelijkheid  sorry als ik heel negatief klink maar ik houd in mijn geval alle opties open..

Laat jullie niet te veel beïnvloeden door cijfers. Ik denk dat in Nederland en België de cijfers ook helemaal anders liggen... Na 12 weken daalt het percentage naar 0,6%, maar zoals je al zegt, die cijfers zeggen niets.

Het is net goed om alles positief te blijven zien, dat helpt. Hoe meer je negatief gaat denken, hoe harder dat je lichaam dat ook aanvoelt. Daar ben ik van overtuigd.

We gaan er gewoon met z'n allen samen voor! :) deal?

deal caro! :)

ben ik trouwens de enige die geen last van haar borsten heeft nog? tepels worden wel iets gevoelig maar moet er wel  een beetje in knijpen wil ik het voelen zeg maar..

Desiree, ik heb ook niet echt last hoor. Toch niet meer dan anders. Ik ben van mezelf al (te) goed voorzien, dus ik heb er zowieso af en toe last van. Maar niet perse omwille van de zwangerschap hoor :)

Hi dames,even van me af schrijven..

Heb vanacht een hele nare ervaring gehad, werd wakker omdat ik naar de wc moest. toen ik uit bed wou,kwam ik er achter dat me nek zo goed als helemaal vast zat,ik kon net aan bij de wc komen in de meest gekke positie,ik zit net en ik word me een party misselijk,duizelig en benauwd!  ik ben naast de wc gaan zitten omdat ik dacht dat ik moest overgeven maar dat kwam niet..ondertussen me vriend wakker geroepen want ik was vreselijk in paniek ik kreeg heel erg dorst en was bloedheet. Na heel wat minuten op de grond te hebben gezeten weer naar bed gegaan in de hoop dat het over zou gaan maar helaas. Nekpijn is nog in volle glorie aanwezig was ook vlagen van duizelig en misselijk voor ik ging eten maar kan ook door het zwanger zijn komen? In ieder geval ik heb de dokter gebeld en moet zo langs komen.. Voor de rest voel ik me buik niet rommelen vandaag, ook me tepels zijn helemaal niet meer gevoelig enige wat ik wel heb is een afscheiding zoals het wel hoort met een zwangerschap..nog meer zorgen dus pff..

Och arme Desiree.. Wat ongelofelijk klote voor je, en vooral wat eng.

Het klinkt misschien vreemd, maar ik werd vanmorgen wakker van de pijn in mijn nek, het was rechts en net boven mijn schouders en heb daar nu nog steeds een trekkerig gevoel.  Ik ging uiteraard gelijk googlen en stuitte meerdere maken op stress.. Ik had enkel de pijn in mijn nek en niet de andere nare symptomen wat jij ervaren hebt.

Ik vind het zo rot voor je, je kan je al zo'n zorgen maken :(

Hoe laat heb je de afspraak bij de dokter? En voel je je al wat beter?

Sterkte, ik denk aan je..

Ik heb gelezen en gehoord dat het symptomen kunnen zijn, maar nergens gevonden dat het zo erg zou kunnen zijn... Ik hoop echt dat het niets ernstig is!

Desiree, ga je iets laten weten wanneer je meer weet? We denken aan jou!!!

Terug
Bovenaan