Net zwanger en veel vragen en onzekerheden

Lieve meiden,

Alles was helemaal goed volgens de dokter,die misselijk en duizeligheid hebben  te maken met de zwangerschap. duizelig was ik sowieso al veel met opstaan etc en omdat ik misselijk werd ben ik dus waarschijnlijk heel snel ook opgestaan waardoor die duizeligheid kwam maar het kon verder geen kwaad,hartslag was wel wat verhoogd maar  hij was krachtig en regelmatig en me bloeddruk was perfect voor een zwangere vrouw zij hij.de nek, waarschijnlijk heb ik verkeerd gelegen,ik heb het wel vaker maar omdat je hormonen op hol slaan is dat en stress wat jij zegt fleur allemaal extra. Ik moet Paracetamol innemen ( zonder toevoegingen) en lekker rust pakken. Moet zeggen dat ik nu af en toe ook vlagen  van wat misselijkheid heb me bandenpijn heb ik ookal weer dus ik heb het goed voor elkaar! Voor de rest moest ikme ook niet zo druk maken hij had er veel vertrouwen in dat het goed zat aldus de dokter en nu moet ik het ook echt maar is gaan geloven!!! Ik heb nog wel echt mega pijn maar net Paracetamol ingenomen en lig nu op de bank hoop dat t minder word straks.

Wat vervelend fleur! heb jij mischien ook verkeerd gelegen? Wel toevallig dat we het allebei hebben zeg! Mischien is het vrij normaal begin zwangerschap? Hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat fitter?

ja echt wel! je kunt er behalve met je partner niet echt over praten he..

ik ben ook blij en opgelucht ik zag mezelf al naar t ziekenhuis gaan maar gelukkig kon ik gewoon weer aan t werk vanmorgen.

hoe gaat het vandaag met jou caro?

Valt goed mee. Ik heb wat last van stijve spieren, en heel moe (heb een slechte nacht achter de rug). En Vlok (ons kindje) heeft de nacht voor de ochtend genomen :p

Voor de rest is alles goed hoor :)

Wat fijn dat alles goed is Desiree, ik was er gewoon nerveus door. Probeer te relaxen, nu blijkt maar weer dat het heel erg belangrijk is.

Ja ik heb vaak last van mijn nek en onderrug als ik wakker word, maar vanmorgen was de pijn extreem en begon me er zorgen om te maken.

Ik heb mijn dag vandaag niet, was helemaal naar de klote toen ik wakker werd en is de rest van de dag niet meer goed gekomen. Veel hoofdpijn en ben moe. En word gek van mijn (.)(.), ze doen zo ongelofelijk veel pijn. Het is een marteling om mijn bh sochtends aan te doen en bij iedere stap die ik neem, doet het pijn :| Zelfs douchen is bijna niet te doen. Ben in een klaagbui sorry ;)

Verder wel iets anders ontdekt, ik heb thuis een oude poes die normaal echt kribbig is en het liefst heel de dag op de stoel ligt en met rust gelaten wil worden. De afgelopen weken is hij non-stop in een straal van 30 cm bij mij in de buurt en wil constant tegen me aan liggen en aandacht van mij. Zou het kunnen dat die oude sok wat voelt?

zou het in de lucht hangen die stijve spieren ;) lief koosnaampje hebben jullie bedacht zeg! oei dus vanavond op tijd naar bed! laat je maar een beetje in de watten leggen dan :)

ja was ook echt schrikken fleur maar ben gelukkig weer gerust gesteld! ik snap dat je je zorgen hebt gemaakt,en dan lees je ook nog zo'n bericht van mij dat is ook niet bevordelijk! jij ook vroeg naar bed en lekker laten vertroetelen door je vriend ;) jeetje dat is wel heftig zeg! ik kan me er niks bij voorstellen want heb er zelf geen last van (afkloppen) heb je al eens zo'n bh zonder beugelsgeprobeerd of mischien een sportbh?

ik geloof er zeker in! mijn buurvrouw haar hond deed dat ook bij haar voor ze überhaupt wist dat ze zwanger was,terwijl de hond eerst altijd meer naar de buurman trok want van hem kreeg ze altijd lekkers, todat zij dus zwanger was.

<p style="text-align: left;">Ja heb wel sport bh's en trek ze gelijk aan als ik thuis ben, maar vind het toch een beetje vreemd om ze naar het werk aan te trekken.. Heb veel te maken met klanten enz.</p>
<p style="text-align: left;">Apart hè van dieren, dat ze dat aanvoelen :) ik ga vanavond lekker vroeg naar bed inderdaad, ga morgen ook naar een festival haha dus word weer heel de dag een toneelstuk opvoeren ;)</p>
<p style="text-align: left;">Hoe gaat het met je nek? En duizeligheid? ik ben ook vaak duizelig, vooral als ik honger krijg</p>

Terug
Bovenaan