Net zwanger en veel vragen en onzekerheden

Ja dat snap ik maar als het voor jou werkt en je zorgt dat het niet zichtbaar is moet t toch best kunnen? Ja zeker apart!

Ojee hahaha heb je al bedacht wat je nu gaat doen? Wel gezellig hopelijk heb je goed weer!

Als ik veel in beweging ben gaat t wel redelijk goed maar zodra ik stil zit ist mis. Duizeligheid blijft maar dat Had ik al vanaf het begin komt omdat je bloeddruk iets lager is ( wat heel goed is tijdens begin van de zwangerschap)  daardoor kan je duizelig worden,kan ook inderdaad als je honger hebt! Dit zei de dokter en heb t ook gelezen. Na 20 weken word je bloeddruk weer wat hoger.

Heb vandaag gebobt, maar vond er echt niks aan nuchter :( dus nu naar huis terwijl het tot 01.00 uur duurt. Maar vriend heeft er gelukkig alle begrip voor. ik irriteerde me mateloos aan alle beschonken mensen (of misschien jaloezie ik weet niet) en stond steeds tussen de rokende mensen.

Maar ik heb van nature al een lage bloeddruk, is erg vervelend en weet precies hoe beroerd je ervan kan zijn.

Hoe voel je je vandaag Desiree? Goed geslapen?Ik kan me voorstellen dat je angstig bent om nog een keer zoiets mee te maken.

Hallo.

Daar ben ik weer. Heb al op 2 andere forums van hier gereageerd. Zo onzeker ben ik op dit moment.

Ik heb afgelopen donderdag de eerste echo gehad, en daarop was alleen een dooierzakje te zien met een vlekje erboven. Het zakje was 1.75 dat volgens de vk 8 weken is. Er was voor de rest niks te zien en moest me voorbereiden op het ergste. Ik moet maandag terug na een nieuwe locatie met betere apparatuur. Ik heb hoop in een goede afloop. Maar ben er zo bang. Wie heeft dit eens meegemaakt?

Hi row.

Wat vreselijk zeg:(  ik heb dit nog niet meegemaakt maar dit is wel 1 van de redenen dat ik bang ben voor de eerste echo.

Tegen jou kan ik niet veel anders zeggen heel veel succes en sterkte bij je volgende echo en ik hoop dat ze het gewoon niet goed gezien hebben. Laat je het nog even weten?

Nee snap ik fleur is ook niet leuk als je anders altijd lekker mee kunt feesten! Had niemand iets door?

O dat is niet fijn als je dat al van jezelf hebt.mischien even aangeven bij je eerste gesprek ze hebben vast tips.

Met mij gaat t wel haha ben heel moe en heb ook echt veel geslapen afgelopen 2 nachten nek doet vooral zeer als ik smorgens wakker word of als ik even stil zit als ik in beweging bent gaat t wel. Voor de rest heb ik er keelpijn bij gekregen en me verstandskies zou wel eens door kunnen gaan komen want heb last van het tandvlees rondom heen,allemaal zwangerschapskwaaltjes haha dus moeten we maar als goed teken beschouwen,tot nu toe nog steeds geen misselijkheid heel af en toe vlagen maar mischien omdat ik dan er aan denk. Hoe is het met jou voor de rest fleur?

Hai Desiree, met mij gaat het erg goed. Vannacht 12 uur (!!) geslapen, dat festival heeft me aardig uitgeput ;) en niemand heeft iets doorgehad gelukkig.  Borsten nog steeds afschuwelijk pijnlijk, en savonds rond 19 uur word ik misselijk, verder weinig negatieve klachten gelukkig. Ik merk wel dat ik moeier word, weinig zin om dingen te doen.

Vervelend Roy, geen ervaring mee.  Ik zou het gewoon even afwachten, misschien was de echo net iets te vroeg of be  je minder lang zwanger dan je zelf denkt..
<p style="text-align: left;"></p>

Dat nergens zin in hebben ken ik goed ja! T liefst zit en lig ik de hele dag maar helaas kan dat niet haha.

Je komt er mooi onderuit zo bij alles! Ik denk dat je iedereen erg gaat verassen met je aankondiging straks hihi

Ik kom net uit bed en heb mezelf nu naar de bank verplaatst :D ben echt kapot dus luister maar een keer naar mijn lichaam, heb een extra dag weekend dus dat komt perfect uit.

Ja ik ga zeker een hoop mensen verbazen, ik denk zelfs dat er een hoop mensen zijn die er negatief over zullen zijn. Mijn vriend en ik komen allebei uit een relatie van ongeveer 7 jaar en wij zijn in juli pas een jaar samen :| dus het is zeker snel maar het zit zo goed tussen ons.

Ik wil het pas gaan vertellen als ik het echt niet meer kan verbergen, liefst bij 16 weken ofzo ( als alles goed gaat natuurlijk). Heb je er al over nagedacht? En vooral de manier waarop je het gaat vertellen?

Terug
Bovenaan