Net zwanger en veel vragen en onzekerheden

Hahaha zo das wel heel erg vermoeid dan! Wij zijn vanmorgen even weggeweest maar voor de rest heb ik ook niet heel veel puf en zin wat best wennen is voor mij,ben altijd bezig met opruimen schoonmaken etc en nu moet ik mezelf er toe zetten om de was op te vouwen pff gelukkig heb ik morgen ook een extra dag!

Niks van negatieve reacties aantrekken als het goed voelt voor jullie is het goed toch?

Wij willen wachten tot we de 12 weken echo hebben gehad dan zijn we de onzekere periode voorbij en weten we of alles goed is met de kleine.maar dat gaat heel lastig worden met mijn Schoonfamile,die zie ik namelijk regelmatig in de week en ze hebben nu al vraagtekens bij mij ( sommigen daarvan tenminste) ook hebben we een aantal feestjes in juni. Me eigen familie zal ik denk ik wel weten te verassen omdat ze een paar dorpen verder op wonen zien we mekaar niet elke week. We weten nog niet precies hoe we t gaan vertellen maar we willen het in combi doen want we willen ze dan gelijk vertellen dat we gaan trouwen. Dit ivm met de baby maar ook omdat het hoogtijd word (10 jaar samen)  word gewoon op een maandag ochten even een handtekening zetten en iets van een etentje of bbq voor familie en wat vrienden dus niks groots maar toch ;)

Jullie dan?

Wat leuk om het te combineren! En wat leuk dat jullie gaan trouwen :) 10 jaar samen is ook niet niks. Heeft hij je wel op een lieve manier gevraagd ;)

Ik heb echt nog geen idee hoe we het gaan vertellen, ik denk door middel van een cadeautje, fles wijn met foto van een echo erop ofzo.

Maar heeft je (schoon)familie nog iets gezegd? Ze hadden wel wat vermoedens tijdens moederdag toch?

Haha uh nee! T was meer een zakelijk overleg omdat we anders voor t kind naar de rechtbank moeten etc, dus geen romantiek ring of iets haha vind t wel jammer hoor ik had altijd een sprookjes idee in mijn hoofd. Maja wie weet bedenkt ie zich nog komende weken ;) klopt ze zaten ze smoezen maar tegen ons zeggen ze niks wel denk ik dat ze extra op me letten met wat ik eet drink en doe haha en ik weet ook zeker dat ze achteraf zeggen ik wist het!

Van die fles wijn is ook een origineel idee heb ik nog niet zo vaak gehad gehoord..En cadeautje je hebt van die boekjes van nijntje met opa en oma pluis ofzo iets ook leuk mocht je een tip nodig hebben haha

Haha zo kan het ook, misschien verrast je vriend je nog.

Ja nijntje boekje is ook leuk inderdaad. ik had al zitten Googlen maar ben nog niet echt leuke ideeën tegengekomen..

Zo is het ook. Hoe voel je je vandaag Desiree?

Ik ben zo vreselijk moe :| vanmorgen even gesport en naar mijn ouders geweest maar daarna linea recta weer mijn bed in. Heb gewoon 0 energie en wil alleen maar slapen. Vind het moeilijk want ben erg actief van nature. En ik heb echt een buik die ik bijna niet meer kan verstoppen, echt vervelend joh. Heb geen last van mijn darmen dus die zijn het niet..

Mwah opzich wel goed.ik ben ook erg moe niet zozeer dat ik wil slapen maar wel alleen maar wil zitten of liggen. Ook nog steeds last van me nek. Voor de rest z'n gangetje volgens mij gaan me borsten ook iets groeien nu maar nog steeds niet erg last van. Vanacht wel misselijk geweest en gisteravond maar heb ik me gelukkig overheen kunnen zetten.

Weet je zeker dat het je darmen niet kunnen zijn? Volgens mij kan je buik haast niet nu al groeien van de zwangerschap zelf ..begint vaak pas vanaf een week of 12 is wat ik over het algemeen lees,omdat het dan pas boven je schaambot zit. Of mischien hou je vocht vast dat kan ook. Hoe is het met je misselijkheid? Moet je ook overgeven of dat niet?

Hè Desiree, Fleurtje en de andere aanstaande mama's!!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Leuk om met jullie mee te lezen.

ik heb vorige week positief getest, YES! Volgens de app nu 5.3 weken. 17 januari heb ik berekend. Jij ook toch fleurtje?

Volgende week heb ik intake bij de verloskundige, en 6 juni de eerste echo, ben dan 8.3 weken. En vind het echt heel spannend!

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo moe is. Begon me al af te vragen of dit wel normaal is...maar dat zal dan wel.

Verder heb ik dus ook een mega opgezette buik, zijn m'n darmen denk ik. Heb er geen last van maar ze steken gewoon naar voren.

Verder op momenten vaak plassen, af en toe een beetje misselijk en meer honger.

Liefs!

Terug
Bovenaan