Net zwanger en veel vragen en onzekerheden

Mijn stoelgang is gewoon op orde. En vocht vasthouden zou goed kunnen, we vreemd dat het plaatselijk is, alleen bij buik namelijk. Ben ook niet aangekomen.. En bijna niet misselijk meer of overgeven, alleen iedere avond rond 19 uur een vlaag van misselijkheid.

RosieRoos ik ben exact even lang als jij inderdaad, leuk :) jouw klachten komen me erg bekend voor. Heb je ook zulke zere borsten? Ga morgen grotere bh's bestellen want pas de mijne niet meer :( bij mijn grootste bh steekt aan alle kanten tiet uit haha. Charmant :p

Haha ik heb ook al een andere bh;). Echt zeer doen ze niet, normaal voor de menstruatie is het veel pijnlijker. Tepels zijn wel pijnlijker.

Leuk tegelijk! Wanneer is jouw eerste echo?

Hopelijk word het nog minder bij mij, pijn is echt ondraaglijk :( ik kan de laatste week ook om ieder dingetje boos worden, heb normaal al een kort lontje maar heb er nu geen meer. Vriend kan niks goed doen dus dat beloofd nog wat voor de komende maanden.

2 juni eerste echo en 15 juni intake. Wanneer vruchtje te klein is op 2 juni voor een echo, krijg ik de 15e een nieuwe. Was gelukkig een hele lieve vrouw.

Word het jullie eerste kindje RosieRoos? En al lang bezig?

trouwens fleur, je hoeft niet zozeer "last" te hebben van je darmen maar ze verplaatsen zich omdat je baarmoeder gaat groeien, ik voel ze nu elke keer naar het eten  ''bewegen'' ene keer heb ik wel een opgezette buik andere keer niet volgens mij ligt het er ook aan wat je eet en drinkt( tenminste bij mij heb ik het idee) mijn stoelgang is beter dan ooit sinds ik zwanger ben tot nu toe moet ik elke dag voor een grote boodschap, voordat ik zwanger was 2/3 keer in de week. bij vocht vast houden zou je inderdaad ook zwaarder moeten wegen dus dat zal wel niet dan denk ik..

Owja dan zal dat het zijn indd! Jij weet echt veel Desiree haha. Vreemd idee dat je darmen zich verplaatsen :|heb je al enig idee bij welk eten het erger is? Het is inderdaad de ene dag een stuk erger dan de andere dag. Ik voel me in ieder geval flink onaantrekkelijk op het moment :( beetje als een rollade.

Terug
Bovenaan