Goedemorgen meiden,
@ Joepie: bedankt voor je medeleven, het is ook zeker niet prettig om migraine te hebben, maar gelukkig had ik het al lang niet meer gehad, en kan ik d.m.v. fysio een heel eind komen. En ziek of niet, klussen gaat door, ik zou het idd niet willen om een maand over te moeten slaan.
Maar zoals je al zei; iedereen heeft zo wel z'n dingetjes waar ie doorheen moet.
Wat betreft de ovu testen, ik ben vanaf vrijdag bezig met testen, en nog niet positief getest, en als het klopt zou ik morgen/overmorgen positief moeten testen. Ik ben zelf ook benieuwd of mijn eitje op tijd komt. Zou wel fijn zijn want dan hoef ik voor de toekomst (mocht ik niet zwanger zijn) geen ovu testen meer te kopen want dan weet ik mijn eitje goed te vinden.
Nou Bolle, fijn dat het gelukt is met de banner!!! Kun je ook eindelijk je bannertje plaatsen. Vervelend he dat afwachten. En de tijd schiet totaal niet op, en je denkt was het maar volgende week.... !!! Succes
En babynamen: Ja daar zijn wij ook al stiekem mee begonnen. Over een jongensnaam zijn we helemaal uit, en ook heel snel. (kom ik er alleen achter dat een vriendin van een vriendin van mijn haar zoontje ook zo genoemd heeft. Toen ze het zei dacht ik idd JA dat klopt, ff balen, maar we willen de naam toch houden) En over de meisjes naam ben ik uit, echt een super naam (vind ik) maar mijn mannetje is het nog niet helemaal met me eens, JAMMER!!! Nu ben ik steeds met deze naam bezig, hihi... hij wordt gek van me... , zodat hij alvast kan wennen!!! Ach, we komen er wel uit, normaal hebben we niet vaak meningsverschillen, dus dat komt vast en zeker goed.
Meiden hebben jullie ook zoveel hoop, dat jullie deze ronde zwanger zullen worden, ik HOOP het zo, ik weet ook wel dat de kans klein is MAAR toch!!!! Mijn mannetje hoopt net zo hard mee, lief he. Hij zei: het wordt tijd dat ik papa wordt.... ook hij is helemaal mee aan het tellen met ovu en de klusdagen, echt geweldig dat hij zo mee doet om zwanger te worden, hij wil het ook zo graag.
En dames ook ben ik gestopt met ROKEN, jaja... doordat ik al migraine had (dan rook ik sowieso niet) ben ik maar meteen gestopt... alleen mijn mannetje nog. En drinken dat doe ik zo goed als nooit, dus ook bij mij zal dat bij niemand opvallen. Alleen het roken dan, ik denk dat ik wel vragen krijg waarom ik ben gestopt.
Voor iedereen die nu rond de eisprong zit, veel succes, en hopen dat een van de zwemmertjes zijn einddoel zal bereiken.
Voor iedereeen die nu op de wachtbank zit, heel veel succes en dat de wachtbank de moeite waard zal zijn.
Liefs aan iedereen, Esseltje