nieuw en zwanger willen worden

Hey Bolle, na welke functie ga je solliciteren? Voor hoeveel uur? Op dit moment geen werk of ben je toe aan nieuwe uitdaging?

Gr. Nathalie

Goedemorgen meiden,

@ Joepie: bedankt voor je medeleven, het is ook zeker niet prettig om migraine te hebben, maar gelukkig had ik het al lang niet meer gehad, en kan ik d.m.v. fysio een heel eind komen. En ziek of niet, klussen gaat door, ik zou het idd niet willen om een maand over te moeten slaan.
Maar zoals je al zei; iedereen heeft zo wel z'n dingetjes waar ie doorheen moet.

Wat betreft de ovu testen, ik ben vanaf vrijdag bezig met testen, en nog niet positief getest, en als het klopt zou ik morgen/overmorgen positief moeten testen. Ik ben zelf ook benieuwd of mijn eitje op tijd komt. Zou wel fijn zijn want dan hoef ik voor de toekomst (mocht ik niet zwanger zijn) geen ovu testen meer te kopen want dan weet ik mijn eitje goed te vinden.

Nou Bolle, fijn dat het gelukt is met de banner!!! Kun je ook eindelijk je bannertje plaatsen. Vervelend he dat afwachten. En de tijd schiet totaal niet op, en je denkt was het maar volgende week.... !!! Succes

En babynamen: Ja daar zijn wij ook al stiekem mee begonnen. Over een jongensnaam zijn we helemaal uit, en ook heel snel. (kom ik er alleen achter dat een vriendin van een vriendin van mijn haar zoontje ook zo genoemd heeft. Toen ze het zei dacht ik idd JA dat klopt, ff balen, maar we willen de naam toch houden) En over de meisjes naam ben ik uit, echt een super naam (vind ik) maar mijn mannetje is het nog niet helemaal met me eens, JAMMER!!! Nu ben ik steeds met deze naam bezig, hihi... hij wordt gek van me... , zodat hij alvast kan wennen!!! Ach, we komen er wel uit, normaal hebben we niet vaak meningsverschillen, dus dat komt vast en zeker goed.

Meiden hebben jullie ook zoveel hoop, dat jullie deze ronde zwanger zullen worden, ik HOOP het zo, ik weet ook wel dat de kans klein is MAAR toch!!!! Mijn mannetje hoopt net zo hard mee, lief he. Hij zei: het wordt tijd dat ik papa wordt.... ook hij is helemaal mee aan het tellen met ovu en de klusdagen, echt geweldig dat hij zo mee doet om zwanger te worden, hij wil het ook zo graag.

En dames ook ben ik gestopt met ROKEN, jaja... doordat ik al migraine had (dan rook ik sowieso niet) ben ik maar meteen gestopt... alleen mijn mannetje nog. En drinken dat doe ik zo goed als nooit, dus ook bij mij zal dat bij niemand opvallen. Alleen het roken dan, ik denk dat ik wel vragen krijg waarom ik ben gestopt.

Voor iedereen die nu rond de eisprong zit, veel succes, en hopen dat een van de zwemmertjes zijn einddoel zal bereiken.

Voor iedereeen die nu op de wachtbank zit, heel veel succes en dat de wachtbank de moeite waard zal zijn.

Liefs aan iedereen, Esseltje

Ja inderdaad, Maureen hoe ist bij jou, kunnen we je al toevoegen op de NOD lijst??? Weet je inmiddels wat meer over je cyclus, ik hoop het voor je!! Dan kun je ook eindelijk beginnen met het vinden van je eitje.

En Britt???? Meid, we horen niks meer van je, hoe is het nu? Heb je gisteren nog getest, we zijn met z'n alle hier erg nieuwsgierig. We willen glitters zien!!!!

@ Mamoetje: hoe is het nu met jou NOD, want je zou eigenlijk samen met mij zijn, maar ik heb gelezen dat je cyclus anders verloopt!!! Ik heb nu zoveel gelezen en weet het niet meer precies!

NOD's:

Kinderjuffie                        1e ronde 1e kindje??                  28-03-08
Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                         31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                            02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                           02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08
Melanie                                   3e ronde 1e kindje                           04-04-08

DE WACHTBANK:

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08  

Dit begint toch wel spannend te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamaseptember       10e ronde 2e kindje                     22-03-08
Gerdien23                              3e ronde 1e kindje                       23-03-08
Bolle 81                                    1e ronde,  1e kindje                       23-03-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Hallo meiden,

Ja, dat wachten duurt lang als je weer ongesteld moet worden! Terwijl het eerder altijd veels te snel ging.

@ Bolle, ik voel nog niets. Tenminste, ik voel vanalles, maar ik neem het niet serieus. Dat had ik de vorige twee maanden ook en  mijn lichaam (of mijn gedachten) hebben mij elke keer voor de gek gehouden.
Ik was gisteravond en vandaag wel een beetje duizelig.
Ook heb ik geen innestellingsbloeding gehad. Jij wel?

Ja, ik rook nog steeds, ik voel me schuldig bij elke sigaret die ik rook. Ik denk dat als ik echt zwanger ben, er niet over peins om er nog 1 op de steken.
Als het deze maand weer niet raak is, ga ik toch ook stoppen.
De vruchtbaarheid daalt 50 !!!!! % bij iemand die rookt.

Wij zitten ook veel over kindernamen te fantaseren.
Een meisjesnaam zijn we eigenlijk helemaal over uit,  dat wordt waarschijnlijk Roos.

Een  jongensnaam vind ik vééél moeilijker! Ik wil ook wel graag vernoemen. Mijn vriend, zijn vader en mijn vader hebben namelijk alledrie dezelfde naam.  

Maar mijn vriend wil niet vernoemen. Hij vind Teun leuk.   hahaha ik  weet het nog niet  hoor... Teun.      Nee.... toch wel ouderwets.  Maar ook wel weer leuk.

Moeilijk om je kind een naam te geven, iets waar hij/zij zijn hele leven mee moet doen!

Nog even een suggestie,

Aangezien we niet meer zo nieuw zijn aan het einde van onze NOD lijst, lijkt het me leuk om een andere naam te verzinnen voor ons forum. Lijkt jullie dit niks???
En we hebben het geregeld over de paashaas, dus ik dacht mss aan de Easterbunny's of zoiets????  

groetjes Esseltje

hoi hoi meiden.

Zo te lezen hebben jullie mijn gemist ha ha.
Had het effe druk en moest effe verwerken dat ik niet zwanger ben.
Maar nu gaat het gelukkig weer beter en mijn mannetje en ik gaan er voor.
Wie weet is het sneller raak dan we denken.
Ik heb uitgerekend : Ik ben 13 maart voor het laatst ongi geworden en heb toen ook natuurlijk de pil niet meer geslikt.
Nu hebben mijn mannetje en ik uitgerekend dat ik 27 maart vruchtbaar ben en dus dan moeten gaan klussen.
Extra klussen ha ha want we klussen ook lekker voor de lol.

Nou meiden hoop dat jullie hier wat mee kunnen zo niet dan hoor ik het wel.

Dikke kus van mij

Goedemiddagggg was ik weer ff, ondanks druk dagje. Ik baalde best wel dat we het weekend niet echt geklust hadden. Maar vanmorgen heb ik gewoon mijn charmes in de strijd gegooid. Gisteravond had mijn mannetje namelijk hoofdpijn (grr, haha) en het kan zijn dat vandaag mijn vruchtbaarste dag is (kweet het niet zeker) En vrijdag hebben we ook nog geklust, dus het was wel beter voor de kwaliteit van het zaad. Hoezo we zijn ongeduldig, hahah.

@ Essel, wanneer had jij je laatste menstruatie? Volgens mij zitten wij redelijk gelijk namelijk. Al weet ik mijn cyclus niet. Ik ga maar een beetje van de 28 uit of 30, dus dan zijn zowiezo de komende dagen de vruchtbaarste. Tis wat allemaal met die berekeningen. Goed zeg dat je gestopt bent met roken! Ach er stoppen toch wel meer mensen. Gooi je het er gewoon op dat het allemaal zo duur word en je er niet echt mee trek in had, hahah.   Hoezo staan er 3 meiden extra in het wachtbankje terwijl hun datum 22 of 23 maart is? Verzin maar leuke nieuwe naam, ik hop wel mee, hihi.
@ mijnkind, gezellig dat je er weer bent.   Ik vind het ook spannend allemaal hoor. Ik weet nog een tijd terug dat ik dacht zwanger te zijn, was begin vorig jaar ofzo. Had gewoon heel veel symptomen, en toen ik ineens weer ongi was voelde ik me daar heel rot door. Terwijl we helemaal niet bezig waren om zwanger te worden. Heb mijn vriend dit toen ook niet verteld. Wat zal ik balen als ik begin april bloed zie zeg. Ik ga er eigenlijk wel van uit, maar denk dat ik toch wel ff rot vind als het daadwerkelijk zo is. Ach we klussen gewoon lekker verder, komt vanzelf!
Meiden, ik ga nu me ff klaar maken heb vanmiddag mijn eerste behandeling van ergotherapie. Vanmorgen gewerkt en werd gevraagd of ik ik vanmiddag ook nog ff kon helpen met de zwemleskindertjes. Ach ja waarom niet, hihi. Vanavond oriflame party, dus heb mijn dagje wel.
Gr. Nathalie

@ Nathalie: mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 5 maart, dus ik heb morgen volgens de statieken morgen mijn ei, ik ben met ovu testen bezig dus ben wel erg benieuwd of dit gaat kloppen. Mijn nieuwe NOD is 2 april. Dus ja we zitten redelijk bijelkaar. Maar je hebt denk ik wel voldoende geklust. want je bent met je NOD iets eerder als ik en aangezien je vrijdag wel nog geklust hebt. Dan heb je ei niet gemist, als je nieuwe NOD rond de 28e is.

@ Marleen: Jazeker hebben we je gemist, hihi...  Ik heb even met je info, je nieuwe NOD dag berekend en dat wordt als je een normale cyclus hebt 10 april. Nou spannend hoor.... rond 26 maart is je meest vruchtbare dag, dus goed klussen rond die tijd. SUCCES, en laat je niet gek maken door je lichaam.

Meiden alweer een nieuwe NOD lijst, want onze Marleen weet nu haar cyclus wat meer te voorspellen.

he verdorie;;..^@&&%#*@(*#....  , ben ik hem vergeten te kopieren, hij komt er zo aan....

Groetjes

Terug
Bovenaan