nieuw en zwanger willen worden

NOD's:

Kinderjuffie                        1e ronde 1e kindje??                  28-03-08
Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                         31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                            02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                           02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08
Melanie                                   3e ronde 1e kindje                           04-04-08
Marleen                                  2e ronde 1e kindje                             10-04-08

DE WACHTBANK:

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08  

Dit begint toch wel spannend te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamaseptember       10e ronde 2e kindje                     22-03-08
Gerdien23                              3e ronde 1e kindje                       23-03-08
Bolle 81                                    1e ronde,  1e kindje                       23-03-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

hello,

ff snel, want heb een drukke groep...Essel, van mij mag je  onze
 forumnaam veranderen
leuk!!!we zijn immers al oude rotten in het vak!hihi!

Ik type vanavond weer wat langer!

Liefs Joepie

Hoi allemaal,
Dit forum wordt goed bijgehouden!!! Ik moet zeggen ik lees wel vaak berichtjes, maar reageer niet altijd.... Leuk dat sommigen al met namen bezig zijn. Ik probeer eerst maar eens zwanger te worden voordat ik mijn hoofd daarover breek. Roos is idd een mooie meisjesnaam.

groetjes,
Antoinette

Hee meiden,

Even snel meot eten maken

Heb het erg druk gehad.. heb ook nog niet getest.. krampen zijn  klein minder geworden   heb het ook alleen nog savonds.. en ben nu ook heel erg verkouden.. ga het vanavond nog even met vriendjelief erover hebben en anders misschien morgen of van de week testen

Kom er trouwens net achter mocht het niet raak zijn en ik wordt op tijd ongesteld dan ben ik tijdens een weekendje met familie (zitten met z'n 6en in een huisje) mijn eisprong heb.. hopen dat ik eerder (of later ) ongie wordt dan..

meiden tot zo.. xxx

Mamoetje

Hehe Mamoetje boven water, haha. Zit je ons zolang in spanning te laten heeft ze nog niet getest, hihih (geeft niks hoor meis, neem je tijd) Ben je al die tijd nog niet weer ongi geweest? Wanneer wat je laatste keer? Klopt je NOD wel dan in Essel haar lijstje? Trouwens volgens mij was het 4 maart maar een beetje ongi, dus kan ook zijn dat 5 maart mijn eerste dag was. Ach nou ik weet het niet meer hoor, hihih. We zien het wel wanneer ik mijn ei vind. Vanmiddag had ik wel ff pijn onderin mijn   buik, maar dat was ook zo weer weg. Moet vandaag wel vaker plassen, heb ik het idee. Tis wat allemaal!

Ik heb vanavond Oriflame Party, kom later nog wel ffies lezen wat jullie allemaal te vertellen hebben, hihih. Fijne avond!

Gr. Nathalie

@ Gerdien & Nathalie: als jullie op de NOD lijst willen, geef maar n berichtje met jullie gegevens dan maken we onze lijst compleet met jullie erbij.... Nathalie, ik denk idd dat jij dan op ongeveer dezelfde datum als mij zit!!!

Nou meiden, ik heb een beetje last onder in mijn buik, zou het mijn ei zijn???? Ik ben echt benieuwd hoe de ovu test morgenvroeg is!!! Vanavond maar weer een klusje klaren dan maar, niet dat we dat erg vinden hoor.... hihi....

Vanavond komt een vriendin van mij gezellig ff bijkletsen, altijd leuk...!!! Maar moet ook nog wat was strijken... blegh.... OHHH wat heb ik daar een hekel aan zeg. Ik vind alles prima, maar strijken..... !!!

Oke meisjes, mss tot strakkies en anders toet morgu...

Liefs Esseltje

Ik wil wel graag in het lijstje. Ik ga uit van 28 dagen cyclus, 4 à 5 maart was ik voor het laatst ongi, en we hopen snel zwanger te zijn van ons 1e kindje.

Ik had nog een vraagje over dat lijstje, hoezo staan er al 3 extra dames op het wachtbankje terwijl ze pas 22 à 23 maart ongi worden? of zie ik dat verkeerd?
Of is dat wachten tot het eitje nesteld?

Veel plezier vanavond Essel, weet die vriendin al van jullie zwangerschapsplannen? Heel veel kletsplezier!

Gr. Nathalie

Hallo dames,

hier ben ik weer! Lekker een avondje niks doen, ben ik aan toe!
De kids waren DRUK vandaag, volgens mij is er storm op komst...
vanmorgen de behandeling gehad voor fibromyalgie...ik heb het
omdat ik als kind voor heel veel dingen allergisch was, zonder
dat iemand het wist en het heeft zich in fibromyalgie geopenbaard...
Vanmorgen weer testen, moet weer op een heel streng dieet,
geen suiker (doei chocola...snik..), koemelk (kaas, yoghurt, kwark, melk, boter enz)
geen varkensvlees, geen gist (dus alleen roggebrood) enz enz...
Dus dat wordt even afzien...maar goed, scheelt weer in de kilo's!
Misschien dat ik daarom ook weinig van de kinderen kon hebben
hoor, want je raakt er uitgeput van!
Maar goed...nog maar 2 daagjes!

Wat gezellig dat jullie allemaal zo druk aan het typen zijn!!!
Ik hoop ook zoooooo erg dat het deze maand raak is (wel erg
snel, de 1ste ronde) maar ik heb al heel erg het gevoel van
niet...misschien ook wel om mezelf in bescherming te nemen...
Bolle, erg spannend voor jullie hoor...ik kan heel goed begrijpen
dat je er zooooooooo op hoopt...we duimen voor jullie!

Wat goed Essel, dat je bent gestopt met roken...rookte je
veel dan?en kun je er goed vanaf blijven of vind je het nog moeilijk?
Ook wel verstandig, ook i.v.m de migraine, maar zeker voor
je kids...slikken jullie al foliumzuur? Wordt wel aangeraden he?
En nu hoorde ik vandaag dat je ook zink moet slikken...
en de man kan ook zink en foliumzuur mee slikken, schijnt erg
goed te zijn!

Gerdien, kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, maar
wel heel knap dat je je wel voor hebt genomen om meteen te
stoppen wanneer je zwanger bent! Dat is tenminste al iets toch?

Mamoetje...je laat ons idd wel in spanning, ben nu helemaal
kwijt wanneer jouw NOD is...oja, 2 april he, klopt dat nog?

Nathalie, idd een druk dagje voor jou! wel je rust nemen he?
ik zie jou trouwens niet in het lijstje staan? of weet je nog niet
precies wat je NOD is?Sorry misschien heb je het wel een
keer uitgelegd, maar weet het echt even nie meer....

Zoals jullie aan m'n banner kunnen zien, kan ik over 13 dagen
testen...klinkt wel raar he?want wie zegt dat je persee moet testen,
misschien word ik wel eerder ongesteld en is het niet eens meer
nodig...zelfs de banner houdt je voor de gek...hihi!

Meiden, ik spring onder de douche en kruip lekker op de bank!
vriendlief is bij z'n ouders aan het helpen in de tuin, dus de afstands-
bediening is de hele avond van mij!(niet dat wij daar ooit ruzie
over hebben, want mijn vriendje is veel te toegevelijk)

Ik spreek jullie snel weer!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan