Nieuw spelletje

ja hoor! Kleding!!!

Ik moet me echt beheersen in de stad. Ik zie zoveel leuke kleertjes. Maar mag nu van mezelf enkel een maat groter kopen en de rest komt later.

Heb vooral als ik in de LIEF winkel ben... ohhh die kan ik wel helemaal leeg kopen. En bij de H&M hebben ze zulke leuke jurkjes. Gelukkig hadden ze ze pas vanaf maat 68 dus ik kon mijzelf net beheersen.

maar heb ook nog een wippertje gekocht, was ook erg leuk om te doen.

Hoe vind je het om nu ineens je aandacht over zowel je kindje als partner moet verdelen en hoe gaat dat?

Gaat heel erg goed! Het valt me allemaal mee.. Had gedacht dat alles meteen in een sleur zou gaan raken..

Jong moeder, jong getrouwd.. Vlak voor de bevalling was ik bang dat we in de eerste twee maanden met de kleine al zouden gaan twijfelen aan ons huwelijk.. ( Net een half jaartje getrouwd)
Maar we kunnen heerlijk los van elkaar genieten..
Af en toe lekker knus met de kleine op de bank.. Als ze in bed ligt met mijn man lekker op de bank...
En tussendoor zitten we ook met zijn drietjes wel eens lekker op de bank!
Mijn man is nu hele dagen thuis (overspannen)

Als je het met de kleine even niet meer weet, waar haal jij info vandaan? En hoeveel trek je je er dan van aan?

Als uitlaatklep weet ik altijd mijn beste vriendin te vinden. Bij een tweede ben je wel veel relaxter, en veel zekerder van jezelf. Tot op dit moment heb ik over Roef weinig waar ik aan twijfel of vragen over heb. Bij de oudste was dat heel anders. Een eerste kindje brengt zoveel met zich mee, die onzekerheid die ik toen af en toe voelde was me heel onbekend. Ik sta meestal stevig in mijn schoenen, en stond er paf van dat het moederschap zoveel met me deed. Ik heb vooral heel veel gehad aan onze wijkverpleegkundige. Wij hebben hier echt een engel, die altijd voor je klaarstaat. Ze
heeft ons heel vaak verder op weg geholpen, en legd alles zo goed en geduldig uit. Van haar neem ik ook alles aan, het is echt een lieverd!

Voor de jongensmoeders: Ligt het aan mij, of lijkt het soms wel alsof iedereen denkt dat je liever een meisje had gehad?? Of dat meisjes leuker zouden zijn??

NEE heb ik geen last van, maar heb er ook niet opgelet.

vraag: wel of niet wakker houden?

Niet wakker houden!!!!

Ik zou ook niet weten waarom? Ze zijn nog zo klein en de slaapbehoefte is nog zo ontzettend groot. Bovendien betekend wakker houden ook onrustiger slapen, een oververmoeid kindje slaapt vaak moeilijker in en slaapt korter is mijn ervaring.
Pas bij de overgang naar twee slaapjes, zo rond de 6 maanden, kan ik me er iets bij voorstellen dat je kijkt of je het iets kunt rekken. Maar een kindje van 6 weken "wakker houden" vind ik echt zielig!

Kun je je kledingstijl omschrijven??

Zou eigenlijk zeggen van niet..
Ik draag alles wat ik leuk vind eigenlijk!

Maar als ik een stijl moet kiezen wat ik draag zou ik zeggen dat ik het meest neig richting wat alternatief..
Draag graag broeken die wijd zitten of wijd uitlopen naar onder..
Meestal AllStar look a like gympen en een leuk truitje..
Ben wel van paars, bruin en zwart en van de streepjes..

Als je de kans krijgt om iets geks te doen.. Een eenmalige aanbieding.. Wat zou je dan graag een keer willen doen?

dan ga ik bungeejumpen of parachut springen, parajumpen heb ik al gedaan maar was maar paar tientallen meters hoog.
+dat ik nog een keer achter een auto wil hangen met sneeuwkettingen om door de sneeuw en ik op de wokpan erachter haha, deden we in balkbrug altijd, toen ik nog een eigen huis had met leuke buren enzo.

vraag wat zou je nu nooit meer doen wat je eerst wel altijd deed

Zoveel alcohol drinken dat ik een gegarandeerde kater had heb de volgende dag..
Gebeurde eerder wel vaker aangezien we elk weekend wel de stad in gingen..
Maar nu wil ik een keer in de maand misschien gaan stappen maar na een paar borreltjes is het wel goed..

Om hier maar op door te gaan.. Wat is jou Favoriete drankje? En drink je die thuis of ga je straks nog wel eens de kroeg in..

Terug
Bovenaan