Nieuw spelletje

Natuurlijk ga ik nog wel uit!!
Ik verkeer in de luxe positie dat mijn man al bijna nooit mee uit ging, dus hier veranderd er niet veel!

En favodrankje... thuis drink ik 's avonds vaker whiskey  en met uitgaan bijna altijd bier. Maar eerlijk gezegd is er maar erg weinig waar alcohol inzit wat ik niet lust!

Bij vrienden langs die roken... wat doe je met je baby?

Gewoon meenemen.
Het klinkt erg onverstandig, maar ik kan ze niet voor alles beschermen. En ik heb gemerkt dat mijn vrienden dan om en om gaan roken (zelfs de evt visite daar).
Ik weet overigens niet of ze nu meer "schade"hebben daarvan dan als ze wat ouder zijn in die situatie. Ik ben zelf astma patient (georven (?)) en mijn ouders hebben vroeger errug veel gerookt, behalve op mijn slaapkamer. En ik heb niet het idee dat het mijn "ziekte"negatief heeft beinvloed.
Ik zal ze niet al te regelmatig meenemen of lang erin laten, maar rook voorkomen is wel erg lastig.

Wanneer speeltjes aan de kleine geven?

zodra hij het kan pakken, en vasthouden, anders heeft hij er toch niets aan.

vraag: op buik laten slapen als daardoor je kindje veel fijner slaapt

Ik denk dat kindjes op een gegeven moment een voorkeurshouding krijgen.. Als ze eenmaal zelf om kunnen draaien gaan ze misschien ook wel op hun buik slapen..
Als ze het toch fijner vinden en er ect beter doorslapen?!
Ik vind het heel moeilijk maar ik ben ook groot geworden en ik moest op mijn buik liggen als baby..

Shenaya slaapt ook graag op d'r buik dus we laten haar af en toe gewoon even zo liggen.

Heb jij gerookt of alcohol gedronken tijdens de zwangerschap?

Nee, maar ik heb beiden wel vreselijk gemist!!!

Wat heb je vandaag allemaal gedaan?

Ik beantwoord denk ik maar even alsof het nog gister is.. :) Heb vandaag nog niet veel gedaan..

Gister heb ik lekker uitgeslapen! Om half 7 heb ik Shenaya lekker terug in bed gelegd en ben ik zelf ook nog weer naar bed gegaan.
Tegen elf uur zijn we er samen uit gegaan.
Na de fles heb ik in de woonkamer nog het een en ander opgeruimd..
Een iets latere lunch gehad wat me goed smaakte en toen wou Shenaya ook lunchen!
Daarna was het tijd voor een beetje was, even wat opvouwen en de machine weer volladen.
's middags lekker met de laptop op schoot op de bank.
Tegen half zes was het weer tijd om wat eten te gaan maken, en daarna het diner voor Shenaya!

's Avonds zijn we naar mijn ouders geweest, we moesten aan haar vriendinnen onze kleine dame laten showen..
Tegen half tien snel weer naar huis want ze was zo aan het huilen!!!
Tien uur een flesje.. En lekker naar bed!
Om elf uur hield ik het ook voor gezien :)

Hoe vermaak je jezelf? Heb je hobby's of een sport? Vertel!

inernet dat moge duidelijk zijn haha
maar verder leef ik voor dans en muziek, ik krijg les en ik geef dans les.
in show street en musical dance.
verder nu natuurlijk mijn kindje en hondje ect

wat is het strafbaarst wat je ooit heb gedaan

Pikken. Toen ik nog jong was, vroeger, heel lang geleden, pikte ik wel eens. Een keer een fiets, maar veel vaker uit winkels. Kleding, luchtjes, make up.. Ben ook een keer gesnapt en toen heb ik een taakstraf gekregen van 8 uur, mocht ik schoonmaken in een bejaardenhuis. Maar ik heb mijn leven gebeterd hoor, ik ben nu een brave moeke!!

Zou je een reading willen met David Huppeldepup, die babyfluisteraar?? En zo ja, wat zou je willen weten? Zo nee, waarom niet?

Terug
Bovenaan