Iris is ons eerste kindje, en ik ben nu 31. (in april word ik 32) Mijn man daarentegen is jonger dan ik en is nu 28 (wordt in maart 29). En ook bij ons was het een heel bewuste keus. We hebben het lang en breed met zijn ouders ook besproken, want die fungeren als vangnet voor ons en Daniël in het bijzonder (vanwege zijn Asperger).
Het bedenken van de naam heeft bij ons bijna 2 maanden geduurd. We hadden de jongensnaam al vrij snel, maar toen we met de 20 weken echo wisten dat het een meisje werd moesten we nog bedenken hoe ze moest gaan heten. We hebben best lang getwijfeld of we haar Marith of Iris zouden noemen, de tweede naam stond al vrij snel vast (Deborah). We hebben de namen ook heel lang geheim gehouden voor de familie, pas op het allerlaatst versprak Daniël zich een keer bij zijn ouders thuis, toen we het hadden over het geboortekaartje, en sindsdien wist zijn moeder dus hoe de kleine zou gaan heten. Maar ze heeft t verder aan niemand verteld hoor...
Volgende vraag:
hebben jullie huisdieren? En hoe gaan die om met de kleine? Is er veel veranderd in hoe jullie met de huisdieren omgaan?