Nieuw spelletje

Ik ben heel erg van de makkelijke. Maar dat betekend niet dat we niet gezond eten.
Meestal gewoon aardappels, groente en vlees. Regelmatig spaghetti en risotto. En 1 x per 2 weken nieuw gerecht. Ik zoek dan een recept waarvan ik de ingredienten al in huis heb. 1x per week frietjes (sinds geboorte meiden) Af en toe pannenkoeken (lust ik nl niet) Zelden vanuit de magnetron (dat was wel eens anders, toen gebruikte ik het fornuis alleen voor het koken van eieren)

Wat te doen met de kinderbijslag? Uitgeven of sparen?

Het liefst zou ik het sparen maar daar komt het meestal niet van.
Je mag tegenwoordig blij zijn dat je rond kunt komen met die dure euro.
Maar als ik het kan missen dan zou ik het sparen.

Hoe laat geven jullie de laatste voeding s'avonds?

Bij ons wordt laatste voeding gegeven tussen half elf en elf uur. Is afhankelijk van wanneer Iris smorgens begonnen is en of ze al vraagt of nog niet.

Gaan jullie weleens uit, alleen (met vrienden/vriendinnen) of met zijn tweetjes? Hoe ziet een romantisch uitje eruit?

Echt stappen in de zin van de kroeg in doen we niet. Meer avondjes eten en borrelen bij vrienden. Samen een romantisch uitje bestaat het liefst uit lekker uit eten en dan naar het theater oid. Ik vind het ook heerlijk om met mijn vriendinnen uit eten te gaan, lekker veel wijn, sigaretjes en kletsen over van alles en nog wat.

Hoe heb jij je partner ontmoet?

Heel saai, we zaten bijelkaar in de klas (havo 4)
Sindsdien niet meer bijelkaar weggeweest....
Heb dus geen spannend verhaal voor jullie!!

Wie heeft er spijt van bepaalde "baby aankopen"?

geen spijt van aankopen, wel van niet kopen. want iedreen zei koop niet teveel maat 50-56 want daar zijn ze zo uit. dus we hebben aantal pakjes in die maat. maar Renske is nu 5,5 week en heeft nog steeds maatje 50-56. nu had ik toch wel wat meer pakjes willen hebben. nu koop ik ze niet meer want tja wellicjt kan ze ze volgende week niet meer aan.....
dus als ik shop is het toch maat 62 wat ik koop. of 56 moet er heel groot uitzien. want merk wel dat het enorm per merk verschilt.

lees je je baby al voor of wanneer wil je dat gaan doen?

Bij de oudste ben ik vanaf een half jaar begonnen met boekjes lezen, het eerste boekje was met allemaal foto's van beesten en dat vond hij hoogst intressant. Het draagt echt bij voor de taalontwikkeling, al moeten ze daar zelf ook wel intresse voor hebben. Al die tijd lezen we hem elke dag voor, een heerlijk moment waar hij erg van geniet. Dus ik zou zeggen, nu nog niet, maar vanaf een maand of 6.

Wie is je favoriete BN-er en waarom?

Marco Borsato
Toen hij nog niet bekend was trad hij een keer op bij ons in het dorp. Heb toen met hem gedanst en heb drie kussen gehad. Niet veel later werd hij beroemd. Heb toen met mijn moeder zijn eerste cd gekocht op schiphol voordat we op vakantie gingen.En zo is het begonnen. Ik vind het gewoon een hele goede zanger met mooie teksten en hij weet je altijd wel te raken. Ben zelf bij symphonica in rosso geweest   en nu is mijn mannetje ook besmet met het virus.

Hoe zie de perfecte man er uit?

Terug
Bovenaan