album laten maken van digitale foto's... en dan uitsparingen houden voor dingen die je er zelf nog bij wilt plakken (de eerste echo-foto's, geboortekaartje, navelstrengetje, eerste lokje haar, etc). Dat vind ik het mooist, dan heb je het beste van allebei: echte foto's die je digitaal geschoten hebt en alle extra memorabilia erbij.
Hoewel dat natuurlijk alleen opgaat als je een digi-camera hebt. Als je nog ouderwets met een rolletje kiekjes schiet, dan is een "gewoon" album met echte foto's ook wel heel erg leuk...
volgende vraag:
Wat voor/welke muziek luister je graag?
Om 'm zelf even te beantwoorden: bij ons is het heel verschillend. We houden allebei van rock en NL zoals van dik hout en de dijk enzo. Mijn man houdt ook van Jan Smit (ik niet echt). Ik hou ook veel van Jazz, Blues, Soul en draai nog regelmatig een klassiek cd'tje. We gingen elk jaar naar Lowlands, maar vorig jaar al niet meer, omdat ik met een dikke toeter op een camping maar niks vond.

) Onze cd-collectie is vrij uitgebreid, hoewel we nog veeeeel meer MP3tjes hebben van dingen die niet in de cd kast staan. We hebben vanalles, van Jamiroquai, Metallica, AC/DC en de Kelly Family (van mijn man) tot aan Ella Fitzgerald, Tiësto en Chopin. Dus echt heeel verschillend. Het hangt ook af van mijn stemming wat ik opzet. En bij jullie??
Esther