Nieuw spelletje

Hij zit hier naast me op de bank....... Voor mij is hij de beste, ondanks al zijn en vooral mijn fouten. Erg cliché, ik weet het, maar hij is voor mij de enige. Mijn maatje, mijn allerbeste vriend.

Wat wil je heel graag nog een keer doen in je leven?

Ik wil nog heel graag een keer naar Australie. En dan met mijn
schoonouders en mijn schoonzus, zwager en de kids. Met de
hele familie van mijn mans kant dus. Het zit zo, mijn man zijn broer
woont daar met zijn vrouw en kinderen. De laatste keer dat de hele
familie compleet was, dat was met ons trouwen. Maar ja er zijn in
die tussentijd nog 2 kinderen bijgekomen. En die hebben hun oom
en tante en hun neefje en nichtjes nog nooit in het echt gezien.
Wie weet winnen we ooit de staatsloterij en dan gaan we!

Volgende vraag: Zou je met je kleine kinderen een vere reis
maken? Zo ja waarheen?

Nee, dat denk ik niet. Ik hou gewoon teveel van luie lome vakanties, met een zonnetje en een watertje in de buurt ben ik al heel eg blij, en mijn kinderen ook. Ik hoef niet veel te zien, een marktje op zijn tijd of een leuk stadje, maar verder wil ik gewoon lekker niksen. Dan vind ik het zonde om heel ver te gaan, lekker in europa heb je ook de mooiste plekjes. Ben dus niet zo'n avonturier....

Zou je het met een ander doen, voor een miljoen??

Die vraag is nu echt heel erg moeilijk weet je dat?!
We hebben ons oog laten vallen op een mooi huisje.. 4 slaapkamers, tuin en dichtbij de toekomstige school van Shenaya (Ja dat weten we al :p)
Dus een miljoen is wel heel makkelijk!

Maar ja of mijn partner het daarmee eens is hihi! Nee, ik zou het echt heel erg moeilijk vinden of ik dat echt wil!
Ik vind vreemdgaan iets heel ergs..

Wil wel eens weten wat iemand anders vind van hoe wij wonen..
Wat vind jij van op 4hoog wonen, geen lift, met een kindje? (1kindje)

er is denk ik niks mis met op 4 hoog wonen hoor. alleen als ik heel eerlijk ben dan vind ik het wel "zielig" (is eigenlijk niet het juiste woord, maar meer vervelend denk ik)
dat jullie 4 trappen op en neer moeten met de wandelwagen en kleine.
Petje af daarvoor!

kan me voorstellen dat het gewoon lastig is, kom je terug van boodschappen doen met je kleine... dan lijkt het me een hele operatie om alles binnen te krijgen.

er zit natuurlijk wel 1 voordeel aan, je bent waarschijnlijk wel lekker fit van al dat traplopen.

Een fotoboek met echte foto's maken of zo'n kant en klaar album laten afdrukken met foto's van je kleine??

album laten maken van digitale foto's... en dan uitsparingen houden voor dingen die je er zelf nog bij wilt plakken (de eerste echo-foto's, geboortekaartje, navelstrengetje, eerste lokje haar, etc). Dat vind ik het mooist, dan heb je het beste van allebei: echte foto's die je digitaal geschoten hebt en alle extra memorabilia erbij.

Hoewel dat natuurlijk alleen opgaat als je een digi-camera hebt. Als je nog ouderwets met een rolletje kiekjes schiet, dan is een "gewoon" album met echte foto's ook wel heel erg leuk...

volgende vraag:
Wat voor/welke muziek luister je graag?

Om 'm zelf even te beantwoorden: bij ons is het heel verschillend. We houden allebei van rock en NL zoals van dik hout en de dijk enzo. Mijn man houdt ook van Jan Smit (ik niet echt). Ik hou ook veel van Jazz, Blues, Soul en draai nog regelmatig een klassiek cd'tje. We gingen elk jaar naar Lowlands, maar vorig jaar al niet meer, omdat ik met een dikke toeter op een camping maar niks vond. :eek:) Onze cd-collectie is vrij uitgebreid, hoewel we nog veeeeel meer MP3tjes hebben van dingen die niet in de cd kast staan. We hebben vanalles, van Jamiroquai, Metallica,  AC/DC en de Kelly Family (van mijn man) tot aan Ella Fitzgerald, Tiësto  en Chopin. Dus echt heeel verschillend. Het hangt ook af van mijn stemming wat ik opzet. En bij jullie??

Esther

Eigenlijk houd ik van heel veel verschillende soorten muziek en of artiesten. Eentje die er wel echt uit springt is Bruce Springsteen. En dan niet vanwege z'n meest bekende album born in the usa maar juist het vroegere en veel latere werk van hem! 18 juni is ie weer in Nederland en we hebben kaartjes!!! Vorige concert was eind november dus moest ik helaas aan me voorbij laten gaan....!

Wat is je droombaan?

Toneel spelen met verstandelijk gehandicapten. En dan elk half jaar een flitsende show, genieten van hun prestaties! ik hen het al een aantal keer mogen doen, maar dan was het op projectbasis, en elke keer met een andere groep. Het lijkt me geweldig om daar een volledige baan in te hebben.

Hoopte je toen je zwanger werd op een bepaald geslacht? En is het dat geworden of niet?

Terug
Bovenaan