Nieuw spelletje

leuke vraag:

Ik zet het liefst aparaten aan. hihi. Vaatwasser aan, wasmachine aan, droger aan. Puur alleen dat en verder vind ik er niks aan.

ik stel de vraag nog maals omdat ik hem zo leuk vind en benieuwd ben wat iedereen   het liefste doet

Wat doe je het liefst in het huishouden?

stofzuigen, raar maar waar. weet je waarom, omdat ik dan altijd zie dat het nut heeft. want er liggen dan even geen hondenharen meer in het huis. andere klusjes zie ik nooit zo het resultaat. oke je moet de badkamer doen, maar ik zie geen verschil als ik die gepoetst heb. dus vandaar stofzuigen.

ik denk dat we gewoon allemaal maar eens moeten antwoorden op dezelfde vragen en als er dan tig geweest zijn (4 of  zo?)  een nieuwe verzinnen.

dus nog een keer (mede omdat ie echt leuk is) wat doe je het liefst in het huishouden...

huishouden... hoe moet dat?
Op gebied van schoonmaken  doe ik het liefst zo min mogelijk! Mijn leukste huishoudelijke taak is dan ook de wasmachine vullen en aanzetten. Verder vind ik het vooral leuk mijn man aan het werk te zetten!

Wel vind ik het heerlijk om te koken!! en eigenlijk doe ik ook vaak de boodschappen, maar ik shop liever iets anders...

Dan nog maar een keer... wat doe jij het liefst in huis?

Hoi hoi,

Nou wat niet! Eigenlijk vind ik het allemaal wel leuk behalve strijken en de wc.
Verder doet het me niets. Het leukste......ik denk stofzuigen!!!!

Nou nog 1 rondje dan!!!!
Wat doe je het liefste in het huishouden?????

Nou, ik doe ook het liefste niets ;-)
Maarruh, als ik dan toch moet kiezen: ramen lappen! dat levert ook altijd direct resultaat en belangrijker nog... het hoeft (van mij) niet zo vaak

Van mij mag de vraag nog een keer: leukste huishoudelijke klusje???

En dit is echt een vraag voor mij..
Ik ben echt een luiwammes als het om het huishouden gaat.

Een keer in de week word alles helemaal op de kop gegooid en schoon gemaakt.. Dan wel op vrijdag of zaterdag want dan kan mijn man mij helpen!! :eek:)

Ik doe meestal de keuken uitsoppen en de wc en badkamer..
Dat soppen doe ik eigenlijk wel het liefst!

Omdat ik niet achter wil blijven.. Nog een keer..
Wat is jou favo huishoudelijke klus??

ahum... huishouden is voor mij een scheldwoord... heb er echt een hele grote hekel aan, vooral HH volgens het oude patroon... ik ben net als EJ1983 - zet het liefst de apparaten aan: vaatwasser, wasmachien...soppen vind ik verschrikkelijk, en daniël  eigenlijk ook. O en Strijken vind ik ook echt NIX.   eigenlijk vind ik wassen en koken nog het minst erg om te doen.. en plantjes water geven...

Nog een keertje: WAT DOE JIJ HET LIEFST IN HUIS?
Esther

Umm, ...... tja,..... bloemetjes in vaasjes zetten? Is dat een goed antwoord, of geldt die niet?? En verder.......... ???

Nieuwe vraag, meerdere rondes als we dat leuk vinden??

Wat is jouw beste eigenschap??

Terug
Bovenaan