Nieuw spelletje

Wel een moeilijke vraag hoor!!
Tot ik 4 jaar geleden mijn man leerde kennen was ik een egoistisch en dom meisje kan ik wel zeggen!
Praatte erg graag over mezelf..

Natuurlijk had ik dit totaal niet door!! Ik kwam erachter toen ik Henk leerde kennen en zijn beste vriend mij niet mocht..
Toen ben ik eens na gaan denken en kwam ik mezelf heel erg tegen!!!

Ik denk dat nu mijn beste eigenschap is.. Dat ik echt kan praten met iedereen..
Dit gebeurd heel veel door mijn werk in de Horeca natuurlijk!

Vind het wederom een leuke vraag om ook aan de volgende te stellen.

Wat is jou beste eigenschap?

mmmmmm, raar om iets over me zelf te zeggen......
Maar ik denk dat het dan moet zijn dat ik voor iedereen klaar wil staan en iedereen altijd bij me terecht kan voor alles.
Wil graag er zijn voor anderen.

Maar eh, wat is nu jouw beste eigenschap???

Ja, ik zie er heel erg tegenop!

Gelukkig heb ik nog even (3 maart moet ik weer beginnen), maar ik heb er nog helemaal geen zin in...

Volgende vraag:
Wanneer hebben jullie baby's tandjes gekregen??

hai,
Roef heeft nog geen tandjes, dus reageer nog even op de beste eigenschap-vraag.

Tja, welke zal ik eens kiezen, ik heb er zoveel, hahaha
Anderen zouden zeggen: mijn vrolijkheid, mijn goede humeur en optimisme, en daar ben ik het wel mee eens. Ik zie het meestal allemaal wel van de zonnige kant, op de laatsts weken van de zwangerschap na dan... En ik heb weinig last van een slecht humeur.

Nog meer goede eigenschappen?

Mijn beste eigenschap is dat ik eerlijk ben, al wordt dat niet door iedereen gewardeerd.

Ga je voor a merken of huismerken?

hangt er een beetje vanaf om wat het gaat, maar over het algemeen voor huismerken (die zijn vaak al duur genoeg) Ook koop ik graag veel en vaak nieuwe dingen (beetje shop verslaafd...)

Let je al meer op je uitgaven nu je (nog) een kindje hebt?

Ja helaas moeten wij hier wel!!
Ik zou het liefst een keer in de week gaan shoppen voor Shenaya en voor mezelf!
Maar helaas moeten we nu heel zuinig leven en dat gaat ons nu redelijk af!

Op welke dingen bezuinig jij het meest??

Ik denk toch kleding voor mezelf. Want ik kocht nogal makkelijk. Maar nu denk ik er echt over na. En met boodschappen doen let ik toch ook wel op. Eerst kocht ik voor het makkelijke bijv. vaak al schoongemaakte spruitjes.
Maar sinds ik met verlof ben let ik in de supermarkt echt op wat iets kost. Zo zijn die schoon gemaakte spruitjes 3 keer zo duur kwam ik achter. Dus die koop ik dan niet meer. Heb nu toch tijd genoeg omzelf spruitjes schoon te maken ;-))

Kijk je ernaar uit om weer te gaan werken ?of als je al werkt hoe bevalt dat nu met een kleine erbij?

Terug
Bovenaan