Nieuw spelletje

voorlopig nog niet... en ik heb ook niets in de planning staan.

We deden eigenlijk ook nooit zo aan valentijn. 1 keer hebben we een uitbundige valentijn gehad, dat was toen mijn man mij in 2004 ten huwelijk vroeg! Ik was zeer verrast dat hij iets had gepland voor valentijn, want dat had hij daarvoor eigenlijk pas 2 keer gedaan (we zijn nu 15 jaar samen...) vaak was ik de gene die iets regelde (uit eten ofzo). Het was helemaal een verassing dat hij me ten huwelijk vroeg. Ik wilde graag dat hij het echt zou vragen en zeurde al ander half jaar dat het toch wel eens tijd werd dat hij dat deed. Erg leuk dat het toen eindelijk gebeurde. Wel erg burgelijk, zo op valentijn, maar wel een leuke verassing!

Nu ook de beurt aan de volgende... hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Ik ben NIET ten huwelijk gevraagd en wel getrouwd.. :)

Heb in 2004 een poging gedaan om Henk ten huwelijk te vragen.. Had een mooie ring en die hield ik elke keer onder tafel in een restaurant.. De tafel naast ons zag het en riepen dat ik hem te huwelijk ging vragen.. Toen was het moment al verpest!

Hij heeft wel ja gezegd maar op dat moment vond hij ons nog te jong..
In 2007 kwamen we er dus achter dat ik zwanger was en toen hebben we er gewoon over gepraat.. Dus heel burgelijk hebben we gewoon samen besloten om te gaan trouwen vanwege de kleine op komst..
Afgelopen 10 Augustus zijn we getrouwd!

Wat is het leukste/liefste wat je partner ooit voor je gedaan heeft?

Dat zijn er zoveel.....hij zat met tranen in zijn ogen toen ik moest bevallen
Toen we net iets hadden heb ik hem verteld wat er in mijn verleden was gebeurd moest ie huilen (niet dat het zo'n jankerd is hoor)
Voordat ik moest bevallen nam ie elke week een   bosje bloemen mee (hoezo degelijk)
Verder krijg ik heel veel van hen met als laatste een elektrische kolf.
Hij kan  dingen wel heel moeilijk met   woorden uitdrukken  maar is wel erg attend....het zit hem in de kleine dingen bij ons.......

Zelfde vraag maar weer (is een leuke vraag)

tja dat was wel het ten huwelijk vragen
was heel uitgebreid op strand met etentje erna
hij op zijn knieen met tranen in ogen zei ik ja toen ik de ring zag.
daarna kreeg in bailey cadeau diekwam aangerent op strand.
bailey was gelijk mijn kindje (ik had de week ervoor miskraam gehad)
bailey is me alles maar nu op 2e plaats

toen kwam het ergstewat me partner ooitheeft gedaan nml vreemdgaan
daarom de volgende vraag

WATISHET ERGST WAT JE PARTNER OOIT HEEFT GEDAAN?

toch nog maar een reactie op dat "leukste wat je partner ooit heeft gedaan" en "ten huwelijk vragen"... is namelijk hetzelfde:

Daniël heeft mij op oud-en-nieuw 2002/2003 gevraagd, om klokslag 12 uur, op de dijk die buiten Lelystad ligt.
Ik ben bang voor knallend vuurwerk en we gingen dus altijd daarheen met oudjaar om wel het siervuurwerk te zien, maar niet het knallen te hard te horen
Om klokslag twaalf uur ging hij op zijn knieën en toverde een doosje in de vorm van een hart tevoorschijn en vroeg me ten huwelijk
toen was ik even heel stil (dat gebeurt me bijna nooit - :eek:)) en zei toen JA
Daarna hebben we er champagne op gedronken en zijn toen weer in ons autootje naar zijn ouders gegaan om verder te feesten
Daar werden we gelijk onthaald als pas-verloofden

Nu is het elk jaar met oudjaar dubbel feest en is vuurwerk voor mij extra speciaal, omdat het me herinnert aan de dag dat Daniël romantisch was en me ten huwelijk vroeg.

Maar om Martine's vraag te herhalen:
WAT IS HET ERGSTE DAT JE PARTNER OOIT HEEFT GEDAAN?

Wel zin om weer eens een andere functie in het leven te hebben, dan alleen maar mama zijn. Maar dochter lief alleen achter laten vind ik maar niets.
Gedeelde gevoelend dus....

Ben jij 'gevoeliger' geworden door het krijgen van (nog) een kindje?

Liefs

Uhm.. het ergste wat mijn partner ooit heeft gedaan.. Die zal ik wel even beantwoorden dan is de vraag van Gabrielle26 voor de volgende..

Klinkt misschine heel gek.. Maar vreemdgaan terwijl het uit was!
Henk en ik kennen een periode van knipperlicht.. Ik was nog totaal niet over mijn ex heen maar was al smoor verliefd op Henk!
We hadden al een paar keer gezoend en bij elkaar geslapen maar hadden niks.. Hij ging op prinsennacht met een meisje mee naar huis in een hele dronken bui en hun hebben sex gehad..
Ondanks dat wij niks hadden voelde ik me zwaar belazerd en zwaar k..! Hij had toch ook met mij mee naar huis kunnen gaan??
We zijn er wel uit gekomen verder.. Hij heeft het meteen aan mij verteld en tja we hadden niks met elkaar.. Vlak daarna wel trouwens :)

Tijdens onze echte relatie heeft hij nooit iets ergs gedaan!

Next vraag hierboven :)

Ja, ik ben veel gevoeliger geworden! Eigenlijk al sinds het einde van mijn zwangerschap. Ik ben veel emotioneler... best vervelend hoor. Nu huil ik elke keer met iets zieligs op de tv :)

Zou je met je baby op vliegvakantie gaan?

Ik wil dit in September gaan doen als Dewi ruim 9 maanden is...

Terug
Bovenaan