Nieuw spelletje

ja hoor, ik wel, alleen durf ik niet met mijn man te gaan vliegen.. dat is zo een zenuwpees als het om vliegen gaat. Die ligt dan uitgeteld van de valium naast me, en dan zal ik met de kindjes bezig zijn. Dus dan maar een kort vluchtje!

Zou jij een lange autoreis maken met je kindje?

haha

ja hoor,laatstnog naar groningen(3uur) valt nogmee
hij is2x 15 minuutmaxicosi geweest endan kan het gewoon vind ik.

hoe lang tussen de MIDDAG LATEN SLAPEN

xx

Zo lang mogelijk, heerlijk!!
Hier is peuter al ruim drie en slaapt nog elke middag twee uur, zalig vind ik dat!
Nou heeft hij dat ook echt nog nodig hoor, sommige kindjes kunnen al veel eerder zonder. Maar echt erg vind ik het niet dat hij nog even tukt..

Hou je van luxe op je vakantie of kampeer je liever?

beide
kamperen wil ik heus niet in stroomende regen, dan liever all in
maar kamperen vindikwel wathebben

zelfdevraag x

Kamperen doe ik meestal op festivals en 1x per jaar met vrienden bij de opa van een van hen.
Maar mijn ideale vakantie is toch echt gewoon een luxe resort het liefst all in. Ook een hotel op mallorca vind ik geweldig, elke avond over de boulevard lopen en winkeltjes kijken en op terasjes wat drinken.... heerlijk! Ik krijg al weer helemaal zin!!
Eerst nu in Mei een midweekje Landal... ik ben benieuwd hoe dat gaat met Dewi!

Doe hem nog maar een rondje... Kamperen of Luxe vakantie?

Ik ben toch wel van de luxe vakantie..
Heb ooit gekampeerd maar dat vond ik helemaal niks..
Ik moet in een bed liggen niet op een luchtbed..

En als alles inclusief is is het helemaal lekker!!! :)

Welk tv Programma kun jij bij huilen, bij welke lachen?

janken om de verloskamer
lachen om de lama's taquilla kees en co, en dokter gvd (die noemen we zo omdathij wel 100x per uitzending gvd roept. maarde serie heet eigelijk SPOED zondags om19:00

zelfdevraag

Ik huil tegenwoordig bijna bij ieder programma geloof ik Ik hoop dat dat iets minder wordt na 9 maanden ontzwangeren ofzo
Uhm, programma's als spoorloos, hart in aktie, verloskundigenpraktijk etc. etc. zet ik al helemaal maar niet meer op... een groot tranendal bij mij...

Lachen doe ik bij Mooi weer De Leeuw, dit was het nieuws en wat meer van die caberetdingen.

Ik vind het een leuke vraag dus nog maar eens:
bij welke programma's lachen en bij welke is het huilen geblazen?

Terug
Bovenaan