Nieuw spelletje

nee want ik rook niet

maar ik kan me voorstellen dat als ik dat wel zou doen, ik wel weer een sigaret zou opsteken denk ik. hoewel het natuurlijk mooi zou zijn als je echt zou kunnen stoppen. scheelt ook veel euries, die je dan aan je kleine kan uitgeven.

Ben je al de kilo's kwijt die je kwijt wil?

Voor mij een hele gekke moeilijke vraag..
Ik heb altijd al last gehad van onder gewicht dus toen ik zwanger bleek en wat aan kwam was ik echt mega blij..
Van Maat 34 naar 36 met veel kleding!

Ik hoopte ook iets meer aan te komen (nu 9,5 kilo) zodat ik er wat over zou houden aan het eind..
Maar ik heb er nog maar 2 over dus weeg nu nog maar 52 kilo :(
Ach ja het is erfelijkbepaald!

Zijn er dingen waar je spijt van hebt die je tijdens je zwangerschap hebt gedaan?

Ja, ik heb van 2 dingen spijt.
Dat ik weer te weinig heb genoten ervan. Dit omdat ik er nog eentje heb rondlopen. (bij de eerste gingen we verhuizen, dus alles daarom heen kostte veel tijd en tijdens mijn verlof zijn we daadwerkelijk overgegaan)
En ik heb te lang doorgewerkt. Al een tijdje zat ik ertegenaan te hikken. Maar ik had zoiets van "ach niet aanstellen"

Als je nou iets mocht wensen, wat zou je wensen??

dan zou ik wensen dat mijn schoonvader langer van mijn kleine had mogen genieten.
hij is nl toen rachelle 3 weken oud was gestorven.
hij is na een kortstondige ziekte van zes weken gestorven dus heeft hij mijn kleintje maar drie keer na haar geboorte gezien.
hij is vorige week begraven en we hebben hier veel verdriet van.

waar gaan jullie dit jaar op vakantie?

gr lisette

Wij hebben de 1e 3 weken van september vakantie. Zijn er nog niet helemaal uit.
Kan best mooi weer zijn en dan is een huisje of stacaravan op  een camping in Nederland ook wel leuk. Onze  Koen is dan net 3 geworden en Maik 8mnd.
Maar ik denk dat het toch vliegen wordt naar Griekenland. Zijn vorig jaar ook naar Griekenland geweest via Go Best. Hebben leuke hotels waar veel voor kinderen te doen is. Jammer is wel dat we dit jaar voor Koen ook het volle pond betalen, dus dat het best een prijzige bedoeling is, maar ik heb errug  graag zon in mijn vakantie.    We boeken altijd lastminute, dus  we hebben nog even.

Voel  jij je nu ook zo leeg en mis je het getrappel in je buik  of ben je juist blij dat je bevallen bent?  

Beiden.
Ik vond zwanger zijn erg leuk, al heb ik er te weinig bewust van genoten. Maar het idee dat er een kleintje in zit (of twee) maakt het zo bijzonder. Als ik geld en ruimte genoeg had gehad, was ik nu aan de vierde (en laatste begonnen) al was het alleen voor het genieten.....
Maar nu kan ik genieten van 3 kinderen en daar heb ik op dit moment ook mn handen aan vol. Ik geniet van het feit dat de oudste (2 jr) nu een beetje fantasie gebruikt bij het spelen. En dat de andere twee een poging wagen om te gaan lachen en geluiden maken.

Wat is het leukste/raarste/ed kraamkado dat je gekregen hebt???

het leukste wat ik heb gehad voor feline
is van de meter van feline een kraamdoos

elke dag mag je uit de doos een kado pakken
en dat zo 10 dagen lang   aangezien het heel vroeger 10 dagen was kraamweek

dr zitten dan leuke dingen in voor de kleine
zoals   rubberen laarsjes  
                   een sjaal
                   schoentje  
                   speltjes voor in dr haar  
                   enz enz

geef je je kind al heel de dag echt kleertjes aan
of ben je toch nog steets van de boxpkjes en pyama's

Ik ben afgelopen week begonnen om d'r gewone kleertjes aan te doen en 's avonds een pyamatje..
Maar heb d'r nu weer een dagje in een boxpakje omdat ik in Maat 50/56 niet zoveel kleding heb..
Shenaya verzuipt nog in 56..   Nu 7 weken oud!

Denk jij al na over een voogd voor je kindje? Of heb je die al?

Terug
Bovenaan