Nieuw spelletje

Een dagje sauna met mijn beste vriendin. Genieten van de sauna's en een lekkere massage, maar vooral veel kletsen, sigaretjes roken en lekkere dingen eten. Kom ik helemaal van bij...

Of gewoon thuis op de bank, mijn hoofd op mijn man zijn schoot, en dat hij lekker aan mijn haar friemelt.

Met wie zou jij wel  eens een beschuitje willen eten?

Hhmmmmm, ik zou wel een beschuitje willen eten met Geert Hoes....die heeft zo'n lekker koppie.

Wat zou je aan je uiterlijk willen veranderen?

hahahahaha, dat moet je op dit forum vragen????
Nou, mijn bovenbenen en buik mogen wel minder
Verder mag alles wel blijven zoals het is.

Als je geld zat had, zou je dan blijven werken???

Op dit moment is mijn antwoord: NEE!!!, dan zou ik niet blijven werken, maar lekker thuisblijven en een groter huis kopen en hopen dat we nog een kindje mogen krijgen!
Maar ja, ik hou wel van mijn werk. Ik werk met jongeren met een verstandelijke handicap en doe dit wel met heel veel plezier, dus dat zou ik op den duur ook wel gaan missen.
Als je me dit over twee maanden zou vragen zou mijn antwoord dus misschien heel anders zijn. Of ik begin met al dat geld iets leuks voor de jongeren, een leuke vrije tijdsclub of zoiets, waar ze kunnen toneel spelen  en schilderen. Meer thuis zijn lijkt me heerlijk, maar ik blijf me graag wel met nog iets anders bezig houden.

Ben je een denker of een doener?

ik ben een echte doener.
begin altijd meteen aan dingen en doe het gewoon. Vroeger helemaal zonder na te denken, met de nodige gevolgen....
zo had ik eens een lover in Turkeij, gewoon zonder na te denken gestopt met mijn opleiding en naar turkeij gegaan.
Gelukkig ben ik met de jaren wel eerst wat meer gaan nadenken, maar ik blijf erg pragmatisch.

Wat valt je nu het meeste tegen aan het krijgen / hebben van je kindje?

ik vind het tegenvallen dat je niet meer zo snel klaar bent als je de deur uit gaat, vroeger trok je jas aan en stond je buiten maar nu moet je ook je kindje aankleden, tas inpakken etc dan ben je weer en halfuur verder.

uit hoeveel personen bestaat jouw gezin over 10jaar?

Uit iedergeval 5 personen, maar misschien ook wel 6.
In iedergeval hoop ik dat we dan net zo gelukkig zullen zijn als nu, ongeacht de hoeveelheid.

Is het krijgen/hebben van een kindje wat je ervan verwachtte?

het krijgen viel me mee, de zwangerschap en de bevalling waren allebei relatief makkelijk. de bevalling zelfs supersnel (van eerste ontsluitingswee tot moment dat iris er was duurde het maar 3,5 uur - incl. rit van huis naar ziekenhuis).
het hebben van een kind valt soms best wel tegen, hoewel ik me er wel goed op heb proberen voorbereiden. vooral de continue zorg en gebrek aan rustmomenten breken me soms zo op.maar ja, dat komt dan denk ik ook doordat ik een man met gebruiksaanwijzing heb en zelf nu een post partum depressie..

mijn vraag aan jullie:
Wat doe je om jezelf en je partner op te vrolijken als je een "dip-dag" hebt?

Terug
Bovenaan