Nieuw spelletje

Silas doet het zo goed dat hij al uit zijn kleine kleertjes is gegroeid, dus geen boxpakjes e.d. meer voor hem, we zijn nu aan de stoere kleren, die ik verschrikkelijk veel heb gekregen, en na de andere drie ook nog heel veel had. Vond het wel jammer, al die kleine lieve pakjes weer in de doos..........zal ze wel nooit meer gebruiken!! Geef ze denk ik aan Hannah voor haar poppen familie.........

Hebben jullie het soms ook zo druk, met huishouden en baby, dat de andere kind(eren) wel wat aandacht te kort komen, en hoe ga je er mee om en hoe voel je je dan?

Liefs Hilma

Sorry......

We zijn wel aan het denken over een voogd......maar wie wil er nu voogd zijn over 5 kinderen? Dat is wel een beetje moeilijk hoor. Je wilt toch wel graag dat ze allemaal bij elkaar blijven, mocht ons iets over komen.

Blijft de vraag van boven nog....

het valt me al met al best mee, 2 kinderen en het huishouden runnen. Ik hou ook tijd over wanneer Fleur slaapt om wat leuks met Laurens te doen. Het zal straks wel weer wennen worden als ik weer begin met werk (1 maart bah). En we zijn vrijdag ook gezellig naar een indoor speelparadijs geweest waar Laurens zich kon uitleven, want met dit slechte weer buiten zit buiten spelen er niet in.

hmmm even denken

inenten of niet?

ja ik laat mn kinderen wel inenten, het kan geen kwaat als je het doet.
het zekere voor het onzekere nemen.

geef jij borstvoeding? waarom wel/niet??

Ja, ik geef bv, en dat gaat heel goed. Ik had mezelf wel van te voren voorgenomen om het geen must te laten zijn. Bij de oudste werd ik er heel kriegel van en ben ik na 4 weken gestopt, dus die gedachte had ik er nu ook over, zo van : we zien wel.
Maar Roef doet het er erg goed op, komt elke 4 uur en sliep de afgelopen drie nachten al door. Dus zo hou ik het nog wel even vol, maar ik ben wel van mening dat het natuurlijk het beste is voor je kindje, maar ook leuk om te doen voor de mama moet zijn!

Wat is jouw slechtste eigenschap??

mijn slechte eigeschap is dat ik heeeeel lui kan zijn,
en dan vooral qua huishouding.

wel of niet vaak de deur uit met je kleintje

Ik hoef Martine dus ook al niet te vragen voor mijn huishouden..
Uh Sorry weer terug naar het onderwerp..

Ik kijk nu nog heel goed naar het weer.. Als het niet te koud is dan gaan we soms lekker wandelen!
Met de auto gaan we altijd wel en doen we haar lekker warm inpakken!

Soms is het alleen al lekker om samen met je kleintje van huis te gaan!!

Hoe ben je op de naam van je kindje gekomen??

Ga eerst maar rustig zitten want dit is een lang verhaal.
Thoon is vernoemd naar verschillende familieleden
Thomas Johannes (roepnaam: Thoon)
Thomas (opa/mijn vader)
Johannes (opa/schoonvader)
Thoon (mijn opa -> anthonius)

Dus bij de dames hetzelfde principe:
Maria Louise (roepnaam: Loeke)
Maria (1e naam mijn oma)
Louise (1e naam oma van mijn man)
Loeke (verbastering van Louk (lodewijk) opa van mijn man)

Christina Hendrika (roepnaam: Chrisje)
Christina (2e naam schoonmoeder)
Hendrika (2e naam moeder)
Chrisje (van Christina)

Wat is voor jou de beste ontspanning????

Terug
Bovenaan