nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hallo dames. Hier beetje teleurgesteld. Ziekenhuis was vergeten dat er een eileider onderzoek met contrastvloeistof gedaan moest worden. Dus iui word weer minimaal een maand uitgesteld. Zouden eerst in januari starten met ixi maar ze besloten in december dat ze toch eerst iui willen proberen. Dus dat werd maart. En nu dus weer uitgesteld. Word er een beetje gek van. Houden vol omdat de kinderwens zo groot os maar t al zware traject word zo nog zwaarder door onnodige teleurstellingen. Je leeft echt naar de start datum toe en het geeft je een houvast maar die word steeds opgeschoven en dat geeft mij erg veel onzekerheid. Iemand ervaring met t eileideronderzoek? Lieve groetjes mutsie

Ik heb wel een eileideronderzoek gehad, maar ik had onder narcose meerdere onderzoeken in 1 keer. Dus ik kan je niet vertellen of het pijnlijk is.

Ze hebben een HSG, LEO, kijkoperatie tegelijk gedaan en een biopt van het baarmoederslijmvlies genomen. Alles was in principe goed en bij de LEO prikken ze blaasjes in de eierstokken aan, zodat je weer een cyclus hebt. Dat doen ze alleen bij PCOS. Wat jij krijgt is denk ik een HSG. Dan spuuten ze vloeistof in de baarmoeder en de eileiders.

Dag dames,
Ben helaas ongesteld geworden. Zit er aardig doorheen. As vrijdag beginnen met spuiten en volgende week vrijdag weer naar het ziekenhuis. We gaan het wel weer zien. Zie echt tegen het spuiten op. Maar wil het zelf doen.
Tjonge mutsie dat is balen zeg. Diepe zucht..... Heel veel sterkte!
Liefs,
Wolkje

hoi dames,

jeetje wolkje dat is idd erg balen snap je heel erg hoe je je voelt had ik de laatste maand ook voordat ik begon met de iui had toen ook een test gedaan en stond toen een goeie streep en een minder goeie streep dan ben je blij maar dan blijkt het toch niet zo te weten. kop op meis weet dat het moeilijk is, het spuiten hoef je niet over in te zitten de eerste is spannend je voelt het niet. heel veel succes hou je ons op de hoogte!!!

Mutsie wat heftig, wij zouden ook beginnen met icsi maar omdat me vriend ze zaad beter was geworden na heel veel ziekenhuis bezoekjes krijgen wij eindelijk in december dan te horen dat we mochten starten alleen dan met iui behandeling. omdat me vriend na bewerking 2 mil goed zaad over bleef en voor een iui moet en min 1 mil zijn. Met de eerste iui zaten wij nu om 3,5 mil na bewerking goed zaad dat was erg goed zei de verpleegkundige nu nog de laatste paar dagen effe afwachten of het idd ook is gelukt!! kop op meis wachten duurt echt lang maar het wachten wordt straks echt beloond ondanks het soms erg lang duurt!!

liefs femke

Hai Femke,
Bedankt voor je lieve berichtje. :) Je hebt me wat gerust kunnen stellen.
Vind het alleen zo moeilijk dat ik wel 2x spontaan zwanger geweest ben, wel kort daarna een miskraam. Beiden een jaar na elkaar. Zit nu alweer bijna 2 jaar later en begin te twijfelen aan mn lichaam. In het ziekenhuis is ons verteld dat alles goed is. Maar toch. Misschien ook een domme gedachte. Moet echt proberen positief te blijven.
Houd jullie zeker op de hoogte.
Allemaal heel veel succes.
Liefs,Wolkje

Goeie avond meiden,
Ik moet effe me ding kwijt heb de afgelopen dagen sinds maandag ontzettend last van me (.)(.) zijn erg gevoelig, kan je vertellen dat het wachten nu wel erg lang duurt mag maandag pas testen maar ik zit ander te denken anders doe ik het vrijdag omdat je dan 4 dagen van te voren dan test. wat moet ik!?!?!
gewoon echt een help,
liefs femke

Terug
Bovenaan