nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Inderdaad , je wordt een beetje geleefd.. Al ben ik er blij als het 6-3 is en we meer weten, toch weer spannend en hopen dat bij mIjn man alles goed is..

Hoe sta jij er veder in @supertje , heb jij een beetje rust nu je de Leo hebt gehad.

Ik heb door de LEO wel een cyclus gekregen, maar zijn nu al een aardig eindje verder. Vandaar dat ik toch nog IUI wil. We hebben besloten als het in 2015 niet lukt, dan geven we het op. Dan rest ons alleen nog IVF en dat vind ik voor een 3e kindje te ver gaan. (Zo denken we er nu over, niks zo veranderlijk als een mens natuurlijk)

Als ik dat van jullie lees over geen cyclus of geen eisprong. Dan denk ik wat klaag ik nu. Dat is er al vanaf dag een aanwezig.
Dat gaf ook hoop zei de gynaecoloog.
Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal snel op gang wil komen.

Supertje inderdaad een baal dag ondanks toch goed bericht. Soms te veel om over te denken en dan loopt je hoofd over. Het weer zit ook niet mee. Vandaag maar op pad proberen te gaan. We hebben verjaardag met kids. Moet zeggen dat ook steeds moeilijker te vinden. Raar want ik werk ook met kinderen maar die zijn 2-8 jaar. Kleintjes zijn moeilijker.

Heel veel sterkte iedereen.

@rjamm

Het is allemaal erg vervelend of je nu wel of geen menstruatie of eisprong hebt.. En dan na alles nog proberen positief te blijven en dat valt soms echt niet mee.! Al moet ik zeggen dat ik me nu erg goed voel, maar ik heb nog geen uitslag over welk traject het gaat worden.

Met de clomid en provera had ik er erg veel last van.. Succes

@Femke,Gisteren gelijk begonnen met een hogere dosis. Moet dinsdag weer naar het ziekenhuis. Hoop dan op een goede fm.Wat leuk zeg dat je een tattoe krijgt van je vriend. Heb je iets om naaruit te zien. Geeft weer wat positieve energie. Bedankt voor je lieve berichtje! Heel veel success en sterkte iedereen. Liefs,Wolkje

Goedemiddag Dames,
Zo weer een fm gehad, nu blijken er teveel te zitten. totaal 4 grote. 3 daarvan op 10mm. En 1 12mm. Verder allemaal kleintjes.
Moet vrijdag terugkomen. Als ze dan allemaal doorgegroeit zijn gaan we stoppen. Pfff...spannend.
Hoe gaat het met jullie?
Liefs,
Wolkje

Terug
Bovenaan