nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Nou maar hopen dat er 1of 2 doorzetten dan. Wij hebben bij de oudste ook een keer negatief wipadvies gekregen. Toch gedaan en geen van de 3 eitjes bevrucht. Ik snap wel dat er risico's zijn met meerlingen en overstimulatie. Maar blijft zuur als je deze ronde af moet breken.

@Supertje,
Hoop ik ook. We wachten het af. Zal echt ontzettend balen zijn als we deze ronde over moeten slaan. Maar ja, uitgaan van het goede.
Houd jullie op de hoogte.
Liefs,

Wolkje

Succes,

Ik heb me eigen voor genomen om te gaan afvallen , geen enkele manier werkt.! Dus ik wil gaan shaken, is er toevallig iemand die hier ervaring mee heeft .. En of het schadelijk is als je aan de hormonen zit, al denk ik niet dat het schadelijk is want het is op natuurlijke basis.. Maar zou het samen gaan.?

Groetjes

goeie middag meiden,
gebruiker849063@ Ik heb zelf het cambridge dieet gedaan was erg geslaagd zou het alleen niet aanraden om er nu mee te beginnen omdat het daarna er dubbel en dwars aan zit! maar dat is een keuze die je zelf moet maken want het is ook nog best kostbaar ik zal er persoonlijk voor kiezen om het na alles te gaan doen.
wolkje@spannend meis ik zal voor je duimen dat het allemaal gewoon door mag gaan heel veel succes en hou ons maar op de hoogte:)
hier gaat verder alles goed de eerste week is alweer om morgen dan nog een weekje te gaan we zullen het zien:)
liefs femke

Dag dames,
Zo weer fm gehad vanmorgen. Pfff..wat was ik zenuwachtig. Heb goed nieuws gekregen. Er is maar 1 eitje doorgegroeid. En is nu 14mm. Moet maandag terugkomen dan wordt gelijk de Pregnyl gespoten. Spannend allemaal. Is het verstandig om zondag ervoor al te vrijen?
Liefs,

Wolkje

Hallo allemaal!
Hier esther.... Ik heb nu de 2 wachtweken na de eerste iui erop zitten, heb vanmorgen getest maar negatief, verder ben ik ontzettend moe, wie herkend dit?
Ik heb met puregon gespoten( 75) een week en daarna waren 3 eitjes groot genoeg coor een insemminatie diezelfde week nog, hopenlijk is het raak...
Kan niet tegen die onzekerheid...
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die dit vaak doorstaan en dan met name de wachtweken, ik heb er resprect voor...
Ik hoop dat er vele succesverhalen mogen komen!
Succes allemaal!!

Hoi Esther na 4,5 ellende ben ik zwanger geraakt via iui...Dani is 26 februari geboren om 15:06...ze doet het harstikke goed en het eerste wat ik zei is dat dit het zo waard is geweest! Ieder wachtmoment, iedere negatieve test, iedere fopsignalen van je lichaam en laten we de huilbuien en waarom nou ik buien niet vergeten!
Na 4,5 jaar heb ik eindelijk wat ik graag wilde, en bij deze steek ik jullie een hart onder de riem!

Blijf volhouden en geloven maar geef ook toe aan teleurstelling! Dat is volkomen normaal!

Lieve dames ik volg jullie topic stiekem al even en ik wens jullie enorm veel succes met alle follikel metingen, klote spuiten die je moet toedienden, inseminaties en eventueel voor de ivf'ers icsi dames terugplaatsingen!

Alles komt vast goed tenminste dat hoop ik uit het diepste van mijn hart en dat gun ik jullie ook!

Liefs Annemarie

Hoi,

2 weken geleden heb ik mijn hsg gehad. Afgelopen dinsdag de uitslag gekregen en alles was prima in orde.
Alleen heb ik nu sindseen paar dagen allemaal van die vage klachten.
Onderin mijn buik is het onrustig (stekende pijn vanaf mijn onderbuik naar mijn vagina, opgeblazen gevoel en een constant weeïg gevoel) af en toe stekende hoofdpijn en meerdere keren per dag voel ik me misselijk met een brok in mijn keel. Manlief heeft wel het idee dat ik zwanger ben, maar ik ben bang dat het gewoon fopsignalen zijn. Hoe gaan jullie om met die gevoelens? Ik hoop zo ontzettend dat mijn man gelijk heeft, maar ik wil mezelf behoeden voor weer een teleurstelling. En ik kan pas vrijdag op zijn allervroegst testen.

Terug
Bovenaan