nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hallo allemaal
Ik heb een hier een voorzichtig succesverhaal...
Ik durfde niet te testen maar heb het eergister gedaan met een negatieve uitslag,
Gister licht positief en vandaag dik positief!
Na mijn eerste iui!!!!! Ze wisten niet waarom het bij ons niet lukte
Want had geen cystes of rare dingen en mijn menstruatie was altijd stipt..
Maar misschien had ik dit kleine zetje nodig en o ja ik ben nu 1 mand van het roken af!!
Ik ben trots en ga maandag het z.h bellen.... To be continued!!
Allemaal houd moed, het is en blijft een wonder!
Liefs esther

Gefeliciteerd Esther! Wat heerlijk. Op naar een mooie zwangerschap en een wolk van een baby.

Deesje helaas toch weer afwachten. Kan alle kanten op. Na de LEO en HSG is de boel bij mij veel gevoeliger en het lijkt zo verrekt veel op zwangerschapskwaaltjes. Het kan allebei. Ik duim in ieder geval voor je dat er een positieve test is volgend weekend.

Bedankt allemaal!
En deesje hoe is het afgelopen??
Had je man gelijk?
Ik was deze week errig moe niks voor mij,
Niet echt zere borsten of zo maar gewoon minder weerstand en veel verkouden heel gek..
Succes allemaal!!

goeie avond meiden,
hier effe een berichtje van mij kant. het aftellen is zowat begonnen donderdag weten we dan eindelijk of de twee iui geslaagd is!! Ben de afgelopen 2a3 dagen erg moe nu ook 2 dagen dat me borsten gevoelig zijn en groter worden. van de vorige keer was dat al meer dan rui een week en nu pas van de afgelopen 2 dagen we zullen het wel zien miss houdt me lichaam me ook wel voor de gek!!! wil me zelf ook niet gaan zitten verheugen omdat ik dan bang ben dat de klap dan harder aankomt.
esther@ van harte super man dat het bij de eerste keer gelijk raak is maar lekker genieten meid van je zwangerschap.
wolkje@ Heel veel succes morgen meis!! zet hem op:)
deesje@ spannend hoor, zit hier soms ook wel over na te denken om morgen ook al een vroege test te gaan doen maar ben ook wel weer bang op de negatieve uitslag!! heel veel succes hou ons maar op de hoogte!!
supertje@ hoe gaat het verder bij jouw?
heel veel liefs femke

Femke, niet testen nu hoor. Hij kan ook nog positief zijn van de pregnyl. Helaas echt even afwachten tot donderdag. Dat blijft lastig.

Ik heb net mijn eisprong gehad vermoed ik. Heb mijn NOD op 13 maart gezet. 10 april naar de gyn. Dus we rommelen nog maar wat aan.

Goedemorgen Dames!
@Esther, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En nog gelijk de eerste x raak ook. Wat dankbaar! Ga dr maar lekker van genieten.
@Femke, Wat spannend meid! Hoop zo voor je dat het raak mag zijn. Ga heel hard duimen voor je.
Ben zelf vanmorgen weer voor een fm geweest. Het eitje was nu 20mm. Ohh was helemaal blij. De Pregnyl is gelijk gespoten. We mogen aan de slag. Knallen met die hap. ;-D
Succes allemaal!!!
Liefs,
Wolkje

Terug
Bovenaan