nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Ik word gek, denk ik. Ik dacht vanochtend bij mezelf laat ik testen. Dan is de test negatief en kan ik het voor deze maand loslaten. Test 1 had een heel licht streepje. Ik snel naar de winkel nog een test gehaald. Test 2 weer een heel licht streepje.
Ik heb 4 dag van te voren getest.
moet ik ervan uitgaan dat de testen kloppen?

Ik test uit principe niet meer voor NOD. Heb een aantal keren zo'n licht positieve test gehad en werd alsnog ongesteld. Ik hoop voor je dat je aan het eind van de week donkere strepen ziet. Elke 48 uur verdubbeld je HCG. Dus over een paar dagen zou hij duidelijker moeten zijn

Bedankt allemaal!!
Deesje ik denk dat het dan echt raak is hoor, had een early test van de kruidvat die zijn prima!
Spannend!!!
Ik heb 30 maart mijn eerste echo (8) weken... Het is zo enorm bijzonder voor ons!
2,5 jaar op gewacht en na de 1 e x raak! En het gekke is, blijken ook 2 vriendinnen van me zwanger te zijn wat geweldig!!
Ik hoop dat iedereen een wonder mag dragen!
Xxx esther

goeie morgen dames,

wolkje@ wat super man, nu goed jullie best doen;) heel veel succes!!

Hier is helaas de tweede iui ook uit niks uit gedraait straks het ziekenhuis weer bellen voor een fm. baal er wel van maar ben er beter onder dan de eerste keer. Ik ben voor mezelf nu wel sterk aan het denken mocht de 3 of 4 iui niet lukken dat ik dan overstap na icsi! want dat zouden we ook doen maar omdat het zaad van me vriend beter werd hebben ze tegen ons gezegt dat we ook voor iui in aanmerking kwamen en dat we dat anders eerst beter konden proberen ik ga het vandaag wel voor leggen bij het telefoongesprek.

heel veel succes iedereen,

liefs femke

Jeetje wat een verhalen weer.
Gefeliciteerd Esther!!
Hier weer hevige pijnen en erg veel bloed verlies.
Ik hoop ook op een grotere kans na mijn hsg begin april.
Ik duim weer boor jullie allemaal!!!!

Terug
Bovenaan