nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Iedereen die nieuw is van harte welkom!!!
En jeetje Femke wat spannend, heel veel sterkte de komende twee weken. We zijn er voor je als je wil praten.

Hier weer gisteren ongesteld geworden. Dit keer vier dagen eerder dan gepland. De vorige keer vier dagen over rijd. Dus weer op oude ritme. We gaan op voor de komende maand. Hier wel erge spanningen en te emotioneel om over de toekomst na te denken. Gaat ook vast weer goed komen.

Zit nu af te wachten of ik wederom ongesteld zal gaan worden. Zou aanstaand weekend moeten zijn. Best spannend hoor! Probeer het steeds uit mn hoofd te zetten en aan iets anders te denken, maar dat valt niet mee.
Voor jullie zal het ook niet makkelijk zijn allemaal.
Femke succes met wachten. Spannend! Hoop dat de 2 weken snel voorbij zijn voor je.
Houd jullie op de hoogte.
Groetjes,
Wolkje

dank jullie wel!! het gaat idd 2 lange weken worden, gelukkig heb ik deze week aardig vol geplent:) ik probeer er eigenlijk ook verder niet aan te denken hoe moeilijk ik het vindt en als je er idd niet aan denkt kom je iemand tegen met een dikke buik of iemand die je het blije nieuws verteld dat ze een kleine een krijgen natuurlijk ben ik gelukkig voor ze maar vindt het wel moeilijk wij willen het ook zo graag maar zet me schouders eronder en we blijven sterk. nu deze 2 weken maar afwachten!!

rjamm: ik snap je heel goed maar onze tijd komt straks ook echt wel hoe moeilijk het soms ook te geloven is maar het komt echt goed!! gelukkig zijn we hier dat we onze ei kwijt kunnen en dat we elkaar erdoor heen slepen.

wolkje: spannend hou je ons op de hoogte

liefs femke

Hallo allemaal, zal me even voorstellen. Mijn schuilnaam is mutsie 29 jaar jong en mijn man en ik zijn nu 5 jaar aan t proberen zwanger te worden. Vorig jaar de molen ingegaan en maart krijgen we onze eerste oproep voor iui behandeling. Iemand hier ervaring mee?

Femke: Ik ben ook erg blij dat we het met elkaar kunnen delen.

Ik werk in de kinderopvang en zie dagelijks kleine baby's. Dat doet soms erg zeer. Maar ben er zeker van dat het vast een keer goed gaat komen. Alleen zou ik graag zekerheid krijgen of dat zo is.
Afwachten is het enige wat we kunnen doen. En dat ga ik dan ook weer doen.

Iedereen heel veel sterkte gewenst met wachten en alles verwerken.
Liefs Renate

welkom mutsie ik ben idd net begonnen met de iui heb afgelopen maandag de inseminatie gehad dus zit nu 2 weken te wachten op de uitslag of ik wel of niet zwanger ben. Ik kan je nu vertellen wat ik nu heb mee gemaakt dat het mij allemaal heel erg meevalt. het spuiten heb ik verder geen problemen mee.
renate: ja dat is idd erg moeilijk, en snap je hier erg dat je schouders er daar onder zet en weer verder moet. een ding is zeker het wachten wordt straks beloond bij ons alle hoe moeilijk het ook is het wachten komt echt allemaal goed!!
liefs femke

Hoi lieve meiden,

Hoe is het met jullie? Willen het wachten nog lukken of gaan de zenuwen soms ook met jullie aan de haal?

Hier al vijf dagen ongesteld maar er komt eigenlijk niets. Iedere keer een heel klein beetje donker bloed maar verder niet. Ik wordt beetje gek van de zenuwen. Weet een van jullie wat het kan zijn. Ook erge krampen onder in mijn buik. Kan iemand mij advies geven?

Liefs Renate

Terug
Bovenaan